No nytkö se Peyote jätti palstan?

  • Viestiketjun aloittaja onkokukaannähnytpeyotea
  • Ensimmäinen viesti
Nyyhän tää jännäksi menee. Mä nimittäin muistan ton kostaja-hepun koska alunperin luulin että poistui ovet paukkuen kun mä käsikin olemaan kysymättä ellei halua vastausta.

(kertokaas ratkaisu heti koska mä en milloinkaan malta edes kirjaa kesken lopettaa ennenko murhaaja on tiedossa!)
Pyysi poistaan nikkinsä mutta sittenhän kirjoitteli täällä jonkin aikaa ilman nikkiä ja haukkui suurinpiirtein kaikki palstalaiset.
 
vierailija
Mulla on käynyt mielessä että occami olisi mies1.

Huomasitteko että Moderaattori vastasi palstan säännöt ketjuun. Ei vissiin moderointia olla ainakaan lisäämässä. BUUU.
 
1-2 kommentin perusteella teit johtopäätöksen että mies1 on sua fiksumpi?

En yllättynyt että olet aikaisemminkin täällä jauhanut seksistä.
Aiemmin? En muista nyt kuin tämän yhden ketjun, jossa joku alkoi kääntämään asiaa niin, että minä muka halvennan naisia (malliin työnnänkö vehkeeni väkisin naisen suuhun jos naisen ei tee mieli seksiä), vaikka kerroin vain millaisia vaihtoehtoja on olemassa. Siinä minun mielestäni tämä mies (se siittiön kuva) veti asian hyvin yhteen.
 
vierailija
Aiemmin? En muista nyt kuin tämän yhden ketjun, jossa joku alkoi kääntämään asiaa niin, että minä muka halvennan naisia (malliin työnnänkö vehkeeni väkisin naisen suuhun jos naisen ei tee mieli seksiä), vaikka kerroin vain millaisia vaihtoehtoja on olemassa. Siinä minun mielestäni tämä mies (se siittiön kuva) veti asian hyvin yhteen.
Joo, ne sun vaihtoehdot oli kyllä tosi kunnioitettavia.

Tosiaan puhuin mies1:stä. Näillä palstan miehillä on aika mielikuvituksettomia nikkejä, niin en ihmettele jos erehdyit henkilöstä. Et siis ole mies1, etkä ole palstaillut mies1 aikaan?
 
vierailija
Hauska että yleensä modeilla nousee valta hattuun, js keskusteluja poistetaan mielivaltaisesti, vaikka olisivat kuinka asiallisia. Ehkä modeiltakin poistettiin vahingossa oikeudet (niinkuin Peyotelta), ja nyt nekään ei voi enää moderoida? Ovat varmaan olleet samoihin paikkoihin yhteydessä kuin Peyotekin, mutta ehkä niillekään ei vastata.
 
Mun muistaakseni täällä on AINA (siis aikana kun on ollut modeja) ollut moderointi ihmisten hallussa. Niitähän modet vain ovat. Ei vaadita oikeustieteen opintoja ja kymmentä työkokemusvuotta.

Ja mä ainakin kiitän, niin hyvässä kuin pahassa. Joskus menee vitulleen mut just sitä elämä on.
 

Yhteistyössä