no saako miestä lyödä synnytyksessä

  • Viestiketjun aloittaja "riina"
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
alotus provo tai hullu tai tosi hormooni huuruissa. jokatapauksessa puhuimme miehen kanssa etukäteen leikkimielisesti että lyönkä miestä synnytyksessä. loppujen lopuks heitin miehen otsaan paperitollon
 
"vieras"
En voisi kuvitellakaan, että olisin ketään lyönyt synnyttäessäni, enkä nyt ainakaan rakkainta ihmistä maailmassa. Tosin miehenikään ei laukoisi noin tyhmiä, kun joidenkin miehet näemmä. AP:eek:le taitaa olla turhaa sanoa mitään.
 
vierailijasini
puhuttiin miehen kanssa asiasta kun äskön oltiin valmennukses ja sielpä joku sanoi ettäs joku oliski lyönny miestä! :O noh kotimatkalla mää kysyin että hyväksyykös äijä jos mä löisin, ni se sanokin et kyl se synnytyksessä ymmärtäisi sen. noh mä olin ihan häh mitä vittuu eiks me ole sopinu että ei lyödä?! mut mies vaa sano et kyl se synnytykses sen ymmärtäs jos se on niin kauhee kun siellä valmennukses näytettiin! huh huh. mä raivostuin äijälle kunnolla ja varoitin että vitun idiootti! mutta silti se vaa sönkkäs jotaa ja kivakiva, äijän syy, mä löin sitä!!! huusin et tässä sit tulee kun pyydät hullu ja löin turpaan niin kovaa ku osasin. noh äijä suuttu, sitä muka sattu, ja se huusi mulle että ei se tarkottanu tällästä ja lähti käveleen mun edellä! mä säntäsin perään ja otin sitä kiinni kädestä ettei karkaisi mutta se idiootti huusi mulle lopeta hullu! siis mun äijä! mulle! mä itkin ja huusin että se on vitun paska, ens lupaa mutta sitten suuttuu. ja se vaa jankutti miten se tarkotti vaan synnytystä eikä enää lupais siihenkää, plääh siis ihan luuseri tuo äijä... miten voi olla noin ilkee? en mä haluu sitä lyödä synnytyksessä kun en mä ole sellanen! ihan kusipää ku sano tollasta musta! ja viel huusi mulle ja lähti käveleen. :O käveltiin sitte kuiteski yhdessä loppumatka ja lopulta äijä pyysi anteeks käytöstään. se sano että se peruu sen "lupauksen" että sasn lyödä, mut en mä voi unohtaa! toi vaivaa mua kauheest... miten se saatto???! :O
Kun nyt kerrankin saa lyödä ihan luvan kanssa, niin totta kai kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi ja tirvaista sitä lurjusta. Jotain se kumminkin on tehnyt...
 

Yhteistyössä