no saako miestä lyödä synnytyksessä

  • Viestiketjun aloittaja "riina"
  • Ensimmäinen viesti
"riina"
puhuttiin miehen kanssa asiasta kun äskön oltiin valmennukses ja sielpä joku sanoi ettäs joku oliski lyönny miestä! :O noh kotimatkalla mää kysyin että hyväksyykös äijä jos mä löisin, ni se sanokin et kyl se synnytyksessä ymmärtäisi sen. noh mä olin ihan häh mitä vittuu eiks me ole sopinu että ei lyödä?! mut mies vaa sano et kyl se synnytykses sen ymmärtäs jos se on niin kauhee kun siellä valmennukses näytettiin! huh huh. mä raivostuin äijälle kunnolla ja varoitin että vitun idiootti! mutta silti se vaa sönkkäs jotaa ja kivakiva, äijän syy, mä löin sitä!!! huusin et tässä sit tulee kun pyydät hullu ja löin turpaan niin kovaa ku osasin. noh äijä suuttu, sitä muka sattu, ja se huusi mulle että ei se tarkottanu tällästä ja lähti käveleen mun edellä! mä säntäsin perään ja otin sitä kiinni kädestä ettei karkaisi mutta se idiootti huusi mulle lopeta hullu! siis mun äijä! mulle! mä itkin ja huusin että se on vitun paska, ens lupaa mutta sitten suuttuu. ja se vaa jankutti miten se tarkotti vaan synnytystä eikä enää lupais siihenkää, plääh siis ihan luuseri tuo äijä... miten voi olla noin ilkee? en mä haluu sitä lyödä synnytyksessä kun en mä ole sellanen! ihan kusipää ku sano tollasta musta! ja viel huusi mulle ja lähti käveleen. :O käveltiin sitte kuiteski yhdessä loppumatka ja lopulta äijä pyysi anteeks käytöstään. se sano että se peruu sen "lupauksen" että sasn lyödä, mut en mä voi unohtaa! toi vaivaa mua kauheest... miten se saatto???! :O
 
TÄH
Sori mutta en ihan tajunnut viestiäsi.. Minkä ikäinen olet?

Minä olen synnytyksessä tönäissyt miestäni, kun kesken supistuksen tuli kahvinhajuisella hengityksellä hönkimään ihan viereeni, enkä pystynyt kivun keskellä puhumaan mitään ja sanomaan että mene kauemmas. Ei tuosta ole traumoja jäänyt kenellekään.
 
"riina"
no mies saa kohta ollakin porvoossa se on aika kaukana täältä! yksin joudun itkemään kun mies ei välitä. ei muutkaan, kukaan vastaa viesteihin. ja täälläkäänm ymmärretä. jepjep näin aina.:(
 
"sasa"
[QUOTE="riina";27876336]no mies saa kohta ollakin porvoossa se on aika kaukana täältä! yksin joudun itkemään kun mies ei välitä. ei muutkaan, kukaan vastaa viesteihin. ja täälläkäänm ymmärretä. jepjep näin aina.:([/QUOTE]

Kannattaisiko katsoa peiliin? Jos tämä nyt on todellista niin aika kajahtaneelta vaikutat.
 
"riina"
No sanoin miehelle ANTEEKSI! se sanoi se ymmärtää mua ja plaa plaa. oletteko nyt tyytyväisiä?!! kun mun syyksihän kaikki tämän laitto. en enää kerro mitään kellekkään.
 
ggfgd
Tää on joku harvinaase paska provo, mutta vastaanpa kuitenkin;

Mies ei kyllä ole tehnyt mitään väärää. Akka on hullu ja todella lapsellinen, varmaa tuleva teiniäiti. Ja jos minä olisin tuon mies niin ottasin lapsen syntymän jälkeen ja lähtisin niiiiin pitkälle. Ja vielä syyttäsin akkaa pahoinpitelystä :D

Mieshän sanoi, että synnytyksessä on ymmärrettävää jos nainen lyö, eihän tuo mielipuoli akka ollu synnytyksessä vielä :)
 
ggfgd
[QUOTE="riina";27876464]tosi ilkeitä olette! raskaana olevaa tulevaa äitiä haukutte tolleen mut jatkakaa jos se tuo teil iloa. tietenkin mies on aina oikeasssa sehän on selvä.:([/QUOTE]

sä et itse tajua, että mies ei tehny mitään väärää. :) Itse käyttäydyit ku kakara, sääliks tulee käymään sun lasta kun äiti vielä keskenkasvunen.

Nyt loppu mun vastailut tähän provoon.
 
Tulee mieleen muuannen ystävän tarina toisesta synnytyksestään.
Eka oli kaaottinen ja hallitsematon ja päätyi imukuppiin ja kaavintaan.

Toisella kertaa meni "kaavan mukaan" ja pieni poika näki päivänvalon niin isän kuin äidinkin ollessa myös henkisesti läsnä. Soittelivat sitten siinä sukulaisille uutista ja jollekin puhuessaan isä ilmoitti, että "oli helppo synnytys". Äiti ei edes nostanut katsettaan vauvasta, jota imetti vaan toisella kädellä vetäisi "lujan suoran".

Oli eka ja vika kerta kun koskaan on miestään lyönyt. (Tuostakin pian 30 vuotta)
Ja miehensä mielestä "jos joskus joku iskun ansaitsee niin se olin kyllä silloin minä".

:)
 
[QUOTE="riina";27876583]olis pitänny arvata kukaan tääl ymmärrä pilailee vaan..:( mut tilanne meni ohi kaikki on nyt ok. vois unohtaa tämän..[/QUOTE]

Sinä siis löit miestä, koska tämä oli mielestäsi törkeä uskoessaan, että voisit ääritilanteessa jopa lyödä?
Ja nyt koet, että sinua pidetään pilkkanasi kun ihmetellään toimiasi?
 
tätsä
kyllä synnytyksessä menee sen verran alkukantaiseen tilaan että voi lyödä. jotkut ovat lyöneet jopa kätilöä. itse en juurikaan edes muista mitä olen tehnyt ja sanonut synnytyksen loppupuolella.

taitaapi olla että ap:lla ei ole vielä käsitystä synnyttämisestä ja hormonihuuruissaan suuttui miehelle turhasta.
 
MoM x 3
Tiedä nyt maksaako vaivaa tähän vastailla, mutta.... menköön nyt ;) Itse pamautin miestä nyrkillä kylkeen kakkosen synnytyksessä, tosin kovan supistuksen aikana joten veikkaan ettei sitä voimaa siihen lyöntiin tainnut niin kovin jäädä. Syynä tähän oli se että olin pyytänyt miestä pukemaan minulle sukat ja ensimmäisen sitten pukikin ihan mallikelpoisesti, mutta kuinka ollakaan toista alkoi pukea kun minua alkoi supistaa (nosti siis jalkaani mikä ei tuntunut lainkaan hyvältä sillä hetkellä), sai siis nyrkistä ja sihahduksen "ei nyt APINA!" Koskaan ei ole maininnut traumoja tuosta saaneensa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: ToDieFor
MoM x 3
Alkuperäinen kirjoittaja tätsä;27876691:
kyllä synnytyksessä menee sen verran alkukantaiseen tilaan että voi lyödä. jotkut ovat lyöneet jopa kätilöä. itse en juurikaan edes muista mitä olen tehnyt ja sanonut synnytyksen loppupuolella.

taitaapi olla että ap:lla ei ole vielä käsitystä synnyttämisestä ja hormonihuuruissaan suuttui miehelle turhasta.
Jos tarvitsee valita kätilön ja miehen väliltä, niin parempi kait se on että sitä miestä huitoo, se kätilö kun on vain tekemässä työtään ;)
 
"vieras"
älkää ny hyvät ihmiset kaikkea uskoko, trollihan tämä on niin kuin moni muukin.

ja hei, vaikkei oliskaan, ette te pystyis ketään noin tyhmää ja sekaisin olevaa tyyppiä saamaan mitään tajuamaan, joten ehkä syytä vaan antaa olla?
 

Yhteistyössä