noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nyt
Minäkin olen tässä jokunen vuosi sitten vetänyt kunnon lesboshown tuntemattoman naisen kanssa täpötäydellä tanssilattialla... Hävettää vieläkin, koska miellän itseni kuitenkin umpiheteroksi :O

Olen myös pissannut sänkyyn baari-illan jälkeen (menin vanhempieni luo yöksi kun lapsi oli heillä hoidossa).

Hitto että tuli häpeän puna poskille :X
 
"Vieras"
Omia mokia ei muista, mutta kavereitten sitten paremminkin. Appiukkoni yritti mennä viereiseen kotiin ja huusi, et mikä perkele on ku ovi ei aukea. Yhtä synttärisankaritarta yrittivät pojat kantaa tuolilla ja hups hän sitten tipahti siitä ja toppi siirtyi ja toinen rinta näkyi. Mieheni kanssa naurettiin ihan vääränä. Mieheni nukahti sohvalle täysi punaviinilasi kädessä ja yllättäen sitten punaviinit sylissä ja sohvassa. Kaverini kusi matolle, luuli olevansa vessassa ym
 
Tää on nyt pakko jakaa täällä, vaikkei oma kännimoka olekaan.

Olin vuosia sitte 1/2 vuoden työkomennuksella Englannissa. Asuttiin semmosessa B&B -pikkuhotlassa, jossa peribrittiläiseen tyyliin oli koko talo vuorattu kokolattiamatoilla. Kerran sitte tuli joku viereisen kaupungin rugby-joukkue sinne hotelliin. Omistaja siinä jo tuskailiki, että täytyy tilata lisää Guinnessiä, kun ne juo aina hanat tyhjiksi -ihan sama, voittivat tai hävisivät. Kuultiin siinä vielä, että jos voittavat, niin tapana on riisua kaikki vaatteet pois jo pukkarissa ja jatkaa iltaa alasti.

No, lähdettiin siitä itekin radalle ja kotiuduttiin joskus yöllä. En muistanu laittaa oman huoneen ovea sisäpuolelta lukkoon (piti avaimella erikseen laittaa), ja niin sitte yöllä herään tosi kummalliseen ääneen, kuin joku kaatais vettä kankaalle. Ja kappas, mun pikkaraisen hotellihuoneen pikkaraisen sängyn (jossa ite siis nukuin) reunalla istuu alaston mies ja kusee kaaressa huoneen kokolattiamatolle. Ei pitele edes vehkeestään kiinni, kun istuu vaan, taju kankaalla ja keltainen kaari lorisee iloisesti matolle roiskeita pärskien.

Oli jotenki niin pysäyttävä näky, etten saanu sanottua muuta kun "WTF?" Mies siitä jotenki tokeni ja siirty coolisti mun pikkuriikkiseen kylppäriin (johon mulla näköyhteys) ja kusi siististi loput mun lavuaariin. Ja sitä meinaan tuli sen verran, että oli juotu varmaan hotellinomistajan lisätankitki... tämän jälkeen ukko kävi hellyttävään sikiöasentoon siihen mun silmien alla -omaan lammikkoonsa.

Myöhemmin kuulin, että kun saatiin se ukko lempattua ulos mun huoneesta, oli vielä karannu omastaan uudelleen ja menny yhden miespuolisen työkaverin sänkyyn. Tää kollega oli sitte heränny siihen, että alaston mies halailee selän takana...
 
Varmaan se kun pulikoin kaverin kanssa Urho Kekkosen altaassa ja Töölönlahdessa ja sen jälkeen käveltiin muina miehinä shellille ostamaan pitsaa vaatteet ja tukka vettä valuen aamuviideltä :ashamed:.
 
kakps
Olin miehen luona kotibileissa ja join turhan hanakkaan tahtii. Sammuin sohvalle ja mies ja joku sen kaveri kanto mut sänkyyn, mutta nousin sängystä ja ilmoitin että ei väsytä nyt biletetään. kaaduin olohuoneen lattialle ja sammuin.. kanto reissu meni uusiksi.. nolouden huippu..
 
Eipä ole tullut pahemmin kännättyä sen jälkeen kun aloin odottaa -08, mutta ennen sitä kyllä tuli joskus mokailtua. Viimeisin on kai vuodelta -05 kun kaverin tupareissa vilautin tissejä. Tai siis niitä kohtia missä pitäis olla tissit. :LOL:
 
"northern soul"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23141281:
kun on kunnolla kännissä niin ei edes muista mitä on tullu tehtyä ..
Nainpa juuri. Ja en suostu kuuntelemaan kavereiden tarinoita siita, mita tuli tehtya/sanottua.

Joskus herasin silloisten kamppisten kanssa alasti kimppapedissa. Eika sekaan nyt kamalasti nolottanut. Monet hyvat naurut siita jalkeenpain saatiin.
 
Ite ei ole kyllä tullut töppäiltyä mitään oikeasti noloa ihme kyllä kännissä vaikka melko tuiterissa on joskus oltukin. Koskaan en kuitenkaan unohda sitä kun baari-illan päätteeksi mentiin yöksi ystäväpariskunnalle ja keskellä yötä heräsin lorinaan.. Ystävän mies seisoi ilkosillaan pissillä siinä sängyn päätypuolella ja aivan tillintallin (en usko että oli edes hereillä). Tokastiin, että "mitä sä teet!?" ja sitten edelleen hieman pihalla mies lampsi vessaan jatkamaan. Loppuyönä en kyennyt kunnolla nukkumaan kun pelkäsin, että tulee seuraavaksi vääntämään kakkoset mun tyynylle.. Tälle olen muutaman kerran naureskellut jälkeenpäin :D Ei kuulemma koirakaan enää pissinyt sisälle tuon jälkeen, liekö oppinut kenen reviirillä ollaan?
 
Kaadoin oluet uuden poikaystävän ja erään naisen päälle....on a purpose...
Oksensin Sokoksen eteen keskellä kirkasta päivää, karsee darra..olin faijan ja broidin kans stadissa.
Yritin päästä ihan kauheessa jurrissa sisälle yhteen raflaan josta mut heitettiin useasti saman illan aikana ulos...kaikki frendit oli inessä mutta mulla oli pikkasen liian vahvat pohjat...
Intiassa kierrellessäni vetäisin intialaista whiskyä oikein urakalla kitusiin ja oksensin tyylikkäästi läpi yön kaikki lakanat ja muut tekstiilit märiksi. Mahtoi olla oikein mukavaa sillä ranskalaisella ja brittipojalla kun jakoivat kanssani huoneen...
 
Viimeksi muokattu:
Kaverin kanssa saatiin etelänlomalla päähämme, että uimaan pitää päästä baarikierroksen päätteeksi. Ei muuta kuin vaatteet hiekalle ja aaltoihin. Uitiin siinä sitten varmaan lähemmäs tunti ja aurinko alkoi nousta. Paikalle tuli jotain rannansiivoojia ja siellä me kaksi merenneitoa uitiin käsipohjaa ilkosen alasti. Kun sitten vihdoin pääsimme hotelille jätimme jälkeemme aulaan vesivanan ja kuraisia jalanjälkiä. Respassa päivystäny mies vähän tuumasi, että mitä ihmettä olemme touhunneet. Vastasimme, että ulkona sataa(no ei kyllä satanut kreikassa varmaan kertaakaan sinä kesänä).

Pitkään myös nolotti, kun kompuroin tolppakenkineni baarin tanssilattialla kolme kertaa putkeen. Lopulta poistuin paikalta aika liukkaasti.
 
eräs bilemamma
Mulla on ihmeellinen tapa alkaa valehtelemaan ja uhoamaan kännissä.

Oikeesti, selitän ihme juttuja keksitystä ammatistani ja puhun muka asiantuntevasti aiheista joista olen joskus vaikka lukenut jonkun artikkelin.
Tämän lisäksi koen olevani voimakas ja mahtava ja haastan miehiä kädenvääntöön, judoon, painiin ja mihinlie. EN OO KOSKAAN HARRASTANUT MITÄÄN NOISTA! olen ilmeisesti aika vakuuttava erilaisista voitoistani, kun monesti joku mies on jo lähdössä juttuun mukaan ja sitten toteaakin ettei viitsi kun olisi niin noloa hävitä naiselle.

Mua hävettää nää jutut järjettömästi, enkä käsitä miksi aina samat toistuu.
Mulla on niin hirveitä morkkiksia monta päivää näiden jälkeen.
Nykyään kaverit jo sanoo kun puhe alkaa mennä baarissa tietylle asteelle, että "nyt et sitten väitä olevas kapteeni / psykiatri / matkusteleva businessnainen." Onhan se kavereillekin hankalaa kun heistäkin valehtelen nimestä alkaen kaikki.

Huvittavinta on, että selvinpäin vältän valehtelua viimeiseen asti. Joskus pakon edessä lipsautan valkoisen valheen jos yritän suojella toisen tunteita, mutta koen siitä hirveitä tunnontuskia jälkikäteen.

oon kyllä aika nolo tyyppi kännissä.:/
 
pietu ite
Vietin iltaa nimeltä mainitsemattomassa porilaissessa bordellissa. Join itämaisia oluita ja katselin rakkauden ammattilaisia tanssimassa strippitangolla. kaunis nuori virolais nainen tansahteli ja paljasti kaiken minun ilokseni. Muusiikki vaimeni ja hän keräsi pienet vaate kappaleet lattialta. Hän otti minuun vangitsevan katseen ja lähestyi minua. Suuni loksahti auki kun hän istahti viereeni. Minä vain tuijotin häntä ja tämä kaunis blondi laskee kätensä minun reidelle. En kerkeä sanomaan mitään ennen kuin tämä isorintainen , vähän ehkä pyyleväkin naishekilö ampuu lauseen : anna tippiä ,Heti !! Kämmeneni rupevat välittömästi hikoilemaan ja suuta kuivaamaan. Kaivan lompakon taskusta ja tarkistan raha tilanteen. Harmikseni huomaan että seteli puoli on tyhjä , liekö setelit menneet itämaisiin oluihin vai taksiin koska kotoani meri-porista on matkaa kyseiselle bordellille on lähes 25 km. Tutkin hetken lompakkoani ja löydän rypistyneen lounassetelin . Ojennan lounarin rakkauden ammattilaiselle ja nikkaan silmää. Tämä illan kaunotar ottaa setlin ja tutkii sitä hetkisen ja kutsuu apuvoimia golleekoiltaan selvittämään mikä on tämän mystisen paperilapun käyttötarkoitus. Kun pitkän pohdinnan jälkeen he saavat selville sen olevan 7,50 arvoinen seteli jolla saa ruokaa alkaa korvia raastava huuto ja meuhkaus. Minä olen jäähmettynyt samaan asentoon ja hämilläni tilaanteesta. Kuin salama kirkkaalta taivaalta minun hupusta napataan kiinni ja tajuan olevani lattialla ja matkustavani kohti ulkoovea. Pian tajuan makaavani kylmässä maassa ilman rakkautta ja hellyyttä. Porittikielto napsahti tilille ja paha kammo pyyleviim virolais kaunottariin. Tieto kahakasta levisi porissa ja olen tämän jälkeen ollut Pietu joka omistaa lounasseteli. Pietusta ja hänen olemuksestaan lisää super suositulla Pietu nimi foorumilla. Terve tuloa vauvasta vaariin hehkuttamaan tämän jopa legendaksi tituleeratun nuorukaisen elämästä kertovan foorumin syövereihi. Loppuillan kevennykseksi valitsen hyvän ystäväni Jannen tokaiseman lentävänlauseen :helveti hiki o ! Pietu kiittää ja kumartaa.
 
dumdidum^^
[QUOTE="vieras";23140950]Ainakin saa nauraa näitä ja omat mokat tuntuu pieniltä. :D[/QUOTE]

Onhan näitä sattunut. Vähän liiankin kanssa. Mulla jotenkin aina tapana avautua puoltutuille ja väärille ihmisille. Nyt viime yönä harrastettiin sitten poikkiksen ja muutaman tutun kanssa kimppakivaa. Oli ihan jees, mutta loppuajasta me taidettiin poikkiksen kanssa unohtaa muut ja panna vaan ihan kahdestaan :D
Nyt hävettää ihan saatanasti sillä tää toinen jätkä on sellanen johon en luota, en sitten pätkääkään. Saa koko kaupunki koht tietää mitä tapahtu, mutta tällästähän tää elämä nyt vaan on :)

Kiitos päiväni pelastamisesta teille immeisille jotka kerroitte mokanne. Olen saanut nauraa täällä ihan kippurassa ^^
 
....
Itte olin alotellu kotona viinillä ja pussillisella suffeleita.
Mentiin porukalla sit baariin, oli viel joku bändi soittamas, joten baari oli töpötäynnä.

En ehtinyt siellä ottaa ku pari lonkeroa, ku yhtäkkiä alko oksettaa. En ollu mitenkään älyttömässä kännissä ku muistan kuitenkin kaiken (toisin ku yleensä jos on oksennuskännissä :rolleyes: ).

Siinä sit tuli oksennettua PALJON semmosta ällöttävää suklaamössöä, meni sohville ja sit vessassa tietysti kopit oli varattuja, ni lavuaariin vain. Hyi yääääk!

Siinä äkkiä vain annoin kaverille setelin et maksais baarille ja juoksin ulos. En käyny siinä baarissa varmaan vuoteen.

En oo varma jos jostain ois tullu vatsapöpö (se jylläs tuttavapiiris silloin), mut aika kauan kuittailtiin tuosta...
 
huhhuhh
OIvoi, näitähän on sattunut minulle :D Kerran lähdin baarista kotiin aiemmin kuin ex ja hänen veljensä, en muista kotimatkaa tai muutakaan. Olin päässyt kotiin asti, mutta olin sammunut ulko-oven eteen niin ettei exä, eikä hänen veljensä päässyt ovesta sisään :D He olivat aikansa pimpotelleet ovikelloa ja hakanneet ovea ja loppujen lopuksi olivat hekin sammuneet rappukäytävään :D
Olin joskus kaverini kanssa baarissa ja minulla oli uusi olkaimeton lyhyt mekko päälläni, siinä tanssin pyörteissä en yhtään huomannut että mekko oli laskenut ja laskenut alaspäin, loppujen lopuksi mekon yläosa oli napani kohdalla ja ne itseliimautuvat tissiliivit rintojen alapuolella. Toisinsanoen, tanssin hullunlailla ilman yläosaa, mekko hameena :D Kukaan ei tullut sanomaan, mutta kiinnostuneita katseita sain :D Kuvittelin varmaan olevani toooosi sexy :D
Oksensin myös baarin vessaan, lattialle, aivan vahingossa. Istuin vessassa pissalla ja tuli tunne että on pakko röyhtäistä, no, röyhtäisyn mukana tulikin oksennus :D Oksensin aikani sinne vessan lattialle ja sitten mietin että nyt on siivottava. Baarin vessassa ei ollut lattiakaivoa, jonne olisin voinut huljutella oksennukset, vessapaperia ihan naurettavan vähän ja sellaiset itserullautuvat käsipyyhkeet. Ei siis ollut mitään millä siivota ne kauhean isot oksennukset.. Baari oli melkein tyhjä ja oli sellainen "paikallinen pikkupubi". Sitten ihan pokkana lähdin vessasta, jätin oksennukset lattialle ja menin istumaan terassille. Vähän ajan päästä poke tuli kysymään että olenko käynyt vessassa ja oksentanut sinne. Sanoin etten ole, taisin vielä loukkaantuakin että on kiva kun tullaan syyttämään tuolleen oksentamisesta, inhottavaa tuollainen oksentelu. Poke tuli kysymään vielä pari kertaa että olenko varmasti sitä mieltä etten ole käynyt vessassa oksentamassa. Loukkaannuin entistä enemmän ja kysyin että mistä hän on sellaista saanut päähänsä että minä olen käynyt siellä oksentamassa!? Poke meni aika hämilleen ja poistui anteeksipyydellen paikalta :D Sitten jossain vaiheessa menin poken luo ja sanoin että nyt olemme seurueeni kanssa lähdössä baarista, voinko käydä miestenvessassa pissalla, jos joku on inhottavasti käynyt oksentamassa sielä naisten vessassa, etten tahdo mennä sinne jos sinne on oksennettu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Doves ja mammuttisi
"vieras"
Mulla tulee aina kännissä kauhee halu tanssia. Ja se tanssiminen on... noh :ashamed: sellaista kauheeta tissien ja perseen ketkutusta ympäri tanssilattiaa tietenkin välillä kaatuillen. Elopainoakin on sen verran ettei se varmasti ole kovin mukavan näköstä kun en tosiaankaan osaa tanssia, sheikata vaan ku hullu. Itse tietenkin kuvittelen olevani ihana sexy beibe kun olen tuhdissa tuiterissa :ashamed:
 
kaikkea sattuu
Olen

- sammunut monta kertaa baaripöytään
- oksentanut baarin veskissä
- harrastunut seksiä baarin veskissä, ottanut suihin yleisellä paikalla
- herännyt eteisen matolta
- teeskennellyt olevani joku muu, vaihtanut henkilöllisyyttä mm. siskoni kanssa
yms--- eli tavallista tää on :D
 

Yhteistyössä