noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
Entinen työntekijä
Erään työpaikkani kesäjuhlissa tuli vedettyä aika tukevat humalat.
Enhän mä mitään kovin ihmeellistä tehnyt, mutta ensin sammuin ruokapöytään (illallinen oli klo 19).
Kun siitä tokenin, saunoin miespuolisten työkavereiden ja pomojen kanssa, menin sellaisella veneellä hinattavalla renkaalla, putosin kyydistä, katkaisin käteni. En myöntänyt että sattui, ja aamuyöstä panin vielä kaikkien nähden työkaveri kanssa keskellä vuokramökkiä.
Seuraavana päivänä menin lääkäriin ja sain monen viikon sairausloman ja leikkausajan -oli käsi kahdesta kohtaa poikki.
 
"Meikäläinen"
Melkoisessa tokkurassa kotiin, asuttiin silloin 5 kerroksessa. Pikkufaitti miehen kanssa ja nukkumaan sohvalle.

Sitten heräsin joskus 10 aikaan sunnuntaiaamuna kauheaan kusihätään ja jostain kumman syystä (kännihöyryissä edelleen..) lähdin ilman kenkiä asunnosta pihalle, otin hissin pohjakerrokseen ja juoksin talon vieressä olevalle nurmelle kyykkypissalle.

Tässä vaiheessa tajunnan taso alkaa nousta ja huomaan, ettei minulla ole edes avaimia mukana. Rimputan kaikki ovisummerit läpi ja vihdoin joku piippaa minut sisälle. Ei muuta kun hissillä takasin ylös ja oman oven taakse hakkaamaan kelloa ja ovea.. mies viimein heräsi ja tuli kohtuu äreänä minulle oven avaamaan.

En tietysti ollut minään, lähinnä suuttunut miehelleni jostain kumman syystä :D edelleen vaikka tuli avaamaan minulle oven. Olin kuin olisi ollut mieheni vika, että olin siellä rappukäytävässä...

Että tällaista. Saa tunnistaa vapaasti ;D
 
Kerrostaloasukki
Mies asui ennenkuin muutettiin yhteen opiskelijatalossa, mutta yhtä kerrosta alempana. Tulin sitten yöllä kotiin ja yritän avaimilla avata luhtitalon 2krs ovea kun meidän yhteinen kämppä on 3 kerroksessa samalla kohtaa. Kämpässä asuva miesopiskelija oli hereillä ja tuli avaamaan oven. Yritä siinä sitten selittää että asun kerrosta ylempänä mutta että mun mies asui ennen tässä. Joo... Terveisiä tutuille!
 
"Mää vaan"
Räävin aina suutani kaikille. Ihme kun en ole koskaan saanut kunnolla turpaani. Kaikki patoutumat tulevat kuin vyöryten suusta ja jos en pidä ihmisestä niin se ei TODELLAKAAN jää kenellekkään epäselväksi että näin on. Uhoa ja pahoja puheita.
Kaverit sanovat että olen harvinaisen vittumainen tyyppi kännissä. Pahinta on se kun ei muista koko illasta kuin pätkiä. Ei tiedä mikä totta, mikä unta ja mikä kuvitelmaa. Eli olen ilkeä ja inhottava rähjääjä joka aina pahoittaa monen mielen :(
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
hm....
[QUOTE="leon";28634760]Olen kerran kännissä pannut pienitissistä naista. Muitakin mokia on sattunut, mutta tuo on ehkä pahin.[/QUOTE]

Unissa sattuu kaikenlaista. Esim. te amislaiset saatatte mursuttaa.
 
voicemailista
Noloin moka oli se, että olin soitellut moneen kertaan 118:n ja pyytänyt voice mailia listaamaan uusimmat puheviestit. Olin jollain tapaa kai töissä vaikka olin umpitunnelissa.
 
Varmaan se, kun kerran kokoonnuttiin chattituttuporukalla baariin. Oltiin siinä sit jo juotu varsin runsaasti kun mattimyöhäinen (ihana nainen!) saapui paikalle. No minähän tietty painuin vauhdilla moikkaamaan ja halaamaan ja sit sietty fiksuna -supermiesvoimillani- nostin neitosen syliini ja lopputuloksena kaaduttiin kumpikin asfalttiin ja...

..äää-Ääää! *supernolo*
 
S0m
Toisaalta nää on kaikki sillai vielä siedettäviä mokia.
Oikein kunnolla mokanneet lukevat tiilenpäitä tai ovat mielisairaalassa, tai monttussa.
Niitä mitä saamme Alibista jatkuvasti lukea.
Eli kun suhteuttaa niihin niin aika kevyttä kauraa.
 
kukkahattutätienkauhu
En edes tiedä mistä alottaisin :I Aloitetaan vaikka ihan suht hauskasta tarinasta joka tapahtui muutama vuosi sitten kun olin 19v, silloisen poikaystäväni kanssa olimme yhdessä hiukan humpalla ja kun pääsimme kotiin huomasimme että avain on hävinnyt, olimme kuitenkin päässet rappukäytävään vaikka alaovi oli lukossa?!?! konttasimme sitten alakerroksessa portaiden alla!?!?!?! en tiedä vieläkään miksi, ehkä etsimme avainta?
Joku naapuri oli sitten touhuistamme soittanut poliisit paikalle ja hetken päästä käytävässä oli kaksi nuorekasta poliisia jotka nauroivat ääneen nähdessään kaksi juoppoa konttaamassa ympyrää.. kun huomattiin heidät niin aneltiin että soittaisivat talkkarin avaamaan kotioven. Tässä vaiheessa toinen poliisi pudisti päätä ja sanoi sana tarkkaan: Ei vittu! mä lähen röökil... hän siirtyi pihalle tupakoimaan ja jäljelle jäänyt poliisi koitti saada tolkkua touhuistamme. Hänkin siirtyi sitten maijaan istumaan ja soittamaan talkkarille.. tässä vaiheessa löysin avaimen taskustani ja kirmasin voiton riemuisasti pihalle, kailottaen että ei tartte soittaa löyty löyty hei löyty! tästä eteenpäin en muistakkaan sitten mitään.. eihän tässä mitään mutta aamulla kun lähdimme hakemaan krapula purtavaa istuivat nämä samat tyypit maijassa kaupan pihalla, huomasivat meidät ilmeisesti sillä toinen osoitti sormella meitä ja toisen kääntyessä katsomaan alkoivat ihan selkeästi huutonauramaan :D *nolo*

Sitten vähän ikävämpiä juttuja.

Olen kauan ollut huonossa parisuhteessa ja todella yksinäinen, se ei oikeuta näihin tekoihin enkä edes ymmärrä miten päädyn tällaisiin tilanteisiin, mutta aika ajoin lähden nollaamaan yksin oikein kunnolla. Olen monen vieraan miehen matkaan päätynyt umpi tunnelissa ja tätä katunut aamulla kovin, mutta viimeisin kerta oli aivan hirveä.
Olin baarissa enkä tiedä miten, millä ja miksi olen päätynyt suht vanhan 60v miehen asuntoon jossa oli kaksi muutakin vanhempaa miestä, päätin heidän kanssa sitten vetää kunnon kolmen kimppaa..
Kaikki nämä miehet ovat naama tuttuja joita näkee samalla cityllä aika ajoin :( tietävät myös että olen varattu.

Olen myös joutunut monesti elämässäni putkaan ja sekoillut siellä riittävästi.

Kerran kännireissulla mulla oli minihame, haaroista revenneet sukkahousut eikä pikkuhousuja, istuin julkisella paikalla portailla siinä sitten tietämättäni kalkkuna roikkuen ja keskustelin joidenkin jätkien kanssa henkeviä...he siis seisoivat portaiden alapäässä naama juuri sen korkeudella.

Lukemattomat kerrat kussut housuihin, elvistellyt, valehdellut ja käyttäytynyt muutenkin idioottimaisesti.
En ymmärrä mikä muhunmenee humalassa koska selvinpäin olen aika ujo ja kiltti.
 
monasti hävennyt
ei nyt aivan aikuisiällä tapahtunutta, oisinkohan jonkun 17 ollut kun miespuolisen ystävän kanssa jostain syystä päätettiin ruveta naimaan aivan umpitunnelissa kaverin vessassa.
kaikki meni suht nappiin muuten mutta jotenki ihmeen kaupalla kiihkeimmän tiimellyksen keskellä multa tipahtaa silmälasit vessanpyttyyn. (kyseessä oli siis sellaiset hengettömät lasit jossa oli alumiiniset ohuet taipuvat sangat). jostain syystä en kuitenkaan siinä vaiheesa ala noukkimaan niitä sieltä ja arvata saattaa että ne sitte unehtu.

aamulla lähen kaverin kämpiltä vähin äänin käveleen kotiappäi ja jossain vaiheessa huomaan että ei perkele en ny ennää nii humalassa voi olla ku taho nähä mittää. tullee järetö fläspäkki ja lähen juokseen takasi kaverin kämpille ja hyökkään suoraa vessaan tonkimaan kaverin vessanpyttyä.. siis paljain käsin yritän kaivaa niitä laseja jostain pytyn uumenista. sinne ne oli hujahtanu ku joku vetäny pytyn.

voi häpiän ja vitutuksen määrää..
 
.......
Joskus vuosia sitten silloinen kämppikseni oli tutustunut baarissa mieheen jonka toi sitten meille. Heräsin yöllä vessaan ja ihmettelin että mitä keittiössä tapahtuu, kun menin katsomaan niin tämä mies istu keittön tuolilla housut kintuissa paskalla. Oli niin jurrissa että luuli olevansa vessassa. Kun oli toimituksen hoitanut niin vetäs valkoset housut jalkaansa pyyhkimättä persettään :D Aamulla tällä miehellä oli miljoonan dollarin ilme kun tajus mitä on tehnyt :D :D :D
 
Paljoa ei ole tullut mokailtua, mutta parit pahimmat:

Ranskassa EuropaVox -festareilla tuli juotua ja siinä juomisen lomassa sitten tuli vessahätä. Noh meikä siitä sitten lähti bajamajalle. Bajamajalla sitten avasin vyöni ja heti perään kuului loiskahdus. Siinä vaiheessa kuului suustani "Ei Vittu!". Oli nimittäin vyössä roikkunut kamera sitten vyöni avatessa tippunut sinne bajamajan pönttöön. No humalaisena ei paljoa sitten ajatus kulkenut vaan salamana työnsin käteni pönttöön, että saan kameran pelastettua. No siinä sitken hetken seulottua sainkin sen kameran kätösiini ja voittoa tihkuen sitten ulos bajamajasta. Seuraavaksi sitten tuli huomattua, että käsihän on sitten melkein olkapäähän asti kusen ja paskan peitossa. No päätimpä etsiä jostain vettä, että voisin sen sitten pestä. No enhän minä sitä löytänyt eikä henkilökuntakaan oikein tuntunut ymmärtävän humalaista sönkötystäni. Kaveritkin oli ties missä. Josain vaiheessa luovutin veden etsimisen ja päätin lähteä hotelliin ja siellä sain pestyä sen. Noh kuvat tuli ainakin pelastettua, kamera ei ollut kyllä enää entisensä.

Toinen:
Vain kerran yökerhossa olen nukahtanut/sammunut ja mut on heitetty pihalle. No siitäkin sain sitten todella nolot muistot. Noh se heittäminen pihalle oli mun mieleistä niin hemmetin iso oikeusmurha että sitä piti jäädä suuta soittamaan portsareille ja haukkumaan kaiken aina Sedu Koskisesta lähtien. Tuli sitten jonossa oleville ihmisillekin haukuttua kyseistä yökerhoa oikein urakalla. No itellehän se tuntui pieneltä hetkeltä, kunnes kaverit tyrkkäs mut taksiin. Jälkeenpäin sain sitten kuulla että kaverit oli tullut ulos valomerkin saatuaan ja nähneet mut siinä kadulla huutelemassa. Olivat sitten kysyneet portsareilta kauanko olen siinä ollut niin portsarit oli vaan vastannut että noin kolmisen tuntia olin kurkku suorana vauhkonnut. Olin kyllä aika hiljasta poikaa seuraavana päivänä.
 
Viimeksi muokattu:
Paljoa ei ole tullut mokailtua, mutta parit pahimmat:

Toinen:
Vain kerran yökerhossa olen nukahtanut/sammunut ja mut on heitetty pihalle. No siitäkin sain sitten todella nolot muistot. Noh se heittäminen pihalle oli mun mieleistä niin hemmetin iso oikeusmurha että sitä piti jäädä suuta soittamaan portsareille ja haukkumaan kaiken aina Sedu Koskisesta lähtien. Tuli sitten jonossa oleville ihmisillekin haukuttua kyseistä yökerhoa oikein urakalla. No itellehän se tuntui pieneltä hetkeltä, kunnes kaverit tyrkkäs mut taksiin. Jälkeenpäin sain sitten kuulla että kaverit oli tullut ulos valomerkin saatuaan ja nähneet mut siinä kadulla huutelemassa. Olivat sitten kysyneet portsareilta kauanko olen siinä ollut niin portsarit oli vaan vastannut että noin kolmisen tuntia olin kurkku suorana vauhkonnut. Olin kyllä aika hiljasta poikaa seuraavana päivänä.
Aika rientää ku on mukavaa :LOL: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Todellinen känniääliö
Voih, noita on lukemattomia tapauksia.. Kerran yökerhossa meidän pöytään tuli pari vierasta naista, ja tämähän ei mulle sopinut. Sanoin että nyt helvettiin siitä, tai laattaan käsilaukkuusi. No, eivät lähteneet joten yrjösin toisen kassiin. Jossain vaiheessa lukkiuduin kaverini kanssa ainoaa naistenvessaan juoruamaan, porukka siinä hermostui ja hakivat poken paikalle. Poke murtautui vessaan, jolloin minä vedin housut nilkkaan ja sanoin olevani ripulilla, on se nyt kumma kun ei saa paskoakaan rauhassa.. Lopulta meidät heitettiin ulos, josta minä vedin herneet nenään ja sanoin äänekkäästi kaverille "tänne ei tulla enää IKINÄ, johon poke huusi perään "HELVETIN HYVÄ IDEA!!" .... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
Känniääliö täälläkin
Voih, näitä tarinoita mulla on niin paljon, tuntuu että mitä enemmän tulee ikää niin sitä pahempia ovat kännimokailut...
Yleisesti olen kännissä järkyttävän huomionkipeä, supersosiaalinen kaikkien paras kamu, puhun aivan estoitta omista ja muiden asiosta, näpistelen ihmisiltä pikkutavaroita, valehtelen, yritän iskeä aivan kaikkia, suutelen aivan kaikkia yms mukavaa...

Kerran kun olin juomassa kavereiden kanssa niin päätimme lähteä paikallisessa baarissa pyörähtämään. Kello oli jo jotain 12 niin päätinpä siinä sitten vetää kunnon rynnäkkökännit että kerkeen humaltumaan tarpeeksi ennen baarin sulkemista koska itsellä ei ollut enään juotavaa kotona.
Join niin monta shottia että filmi katkesi aika nopsakasti, pieniä muistikuvia aamulla tallessa. Väläys vessasta, yritän väkisin lainata joltain keski-ikäiseltä fiiniltä naiselta huulipunaa sen jälkeen kun olen äänekkäästi yrjöillyt vessakopissa, suutun naiselle ja heitän häntä sytkärillä väittäen että se oli vahinko. Väläys baaritiskiltä, flirttailen todella "viehkeästi" kaikille baarimikoille ja yritän iskeä heitä. Kysyn yhdeltä että onko hän sinkku ja voisiko hän alkaa seurustelemaan kanssani jonka jälkeen yritän iskeä häntä uudestaan koska unohdin miltä hän näyttää. Väläys siitä kun kaadan omat ja muiden juomat pitkin pöytiä, lattioita ja itseäni, parit lasitkin taisi särkyä siinä. Väläys kun selitän tuntemattomalle miehelle että löysin näppylän peräaukkoni läheltä ja että se on syöpä... Onneksi heräsin omasta sängystä ja yksin vaikka tulikin örskättyä tyylikkäästi koko ilta. Ja voin kertoa että hävetys ja morkkis oli aamulla hirmuinen.
 
Tästä on aika monta vuotta aikaa, mutta päätin kerran hypätä baaritskille tanssimaan (koska olen niin helvetin hyvä tanssija :headwall:) ja siinä pomppiessani kaikkien drinkit lensivät lattialle ja loppujen lopuksi lensin minäkin.
 
keksin, etten ole ikinä uinut suihkulähteessä ja eikun tuumasta toimeen ! kengät pois, laukku kaverille ja sinne pultsareiden kusemaan veteen nahkainen minihame päällä :x
olen myös herännyt vieraan talonyhtiön saunasta ulkomaalaisen siivoojan kimitykseen sekä mopinvarrella tökkimiseen, varmaan tämä pieni thaikkunainen oli kauhuissaan että mikä peikko siellä kuorsaa, pinkki tukka silmillä ja kajalit pitkin naamaa :D vieläkään en tiedä miten/miksi sinne päädyin ja millä ilveellä mä pääsin läpi lukituista ovista!
 
Viimeksi muokattu:
Missärakojohonryömiä
Heräsin äidin naapurista jostaki huoneesta matolta alasti isokyrpäsen jätkän vierestä ja vaatteet oli kyseisen talon olohuoneessa. Oltiin jatkoilla eikä mitään ideaa mitä on käyny
 
Hirveä kusihätä mutten malttanut vessaan ja nauraessa lirahti sitten housuun, vessassa pyyhin jalat ja heitin kusiset pikkarit roskiin jatkaen iltaa kommandona, lyhyt hame päällä. Myöhemmin oksensin sitten pitserian ulkopuolella kengät kainalossa ja kaverit tuijotti ikkunasta, varmaan häveten aivan helvetisti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nuoruudessani 20 -30 v käytin viikonloppuisin aika paljon alkoholia. Ja aina kun olin humalassa alkoi tehdä mieli naista. Sen takia aina jouduin ihme tilanteisiin.
Olen juossut karkuun naisen aviomiestä.
Nuollut pimpaa ja peppua suoraan kun ollaan tultu baarista.yök
Joutunut tyttöbaariin ulkomailla, jossa rahapussi varastettu. Selvin päin en koskaan menisi.
Pannut vanhoja naisia, joihin selvinpäin koskisi.
Pannut kaverin pikkusiskoa. Siskon aloitteesta tosin
, mutta kaveruus meinasi loppua.
Pannut julkisella paikalla ja saannut siitä sakot.
Nykyään en enää juo ja olen uskollinen aviomies.
 

Yhteistyössä