noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lähdin kesällä viihteelle ja tuli aika tavalla otettua.
Kun palasin tulin rivitalojen pihaan taksilla ja aloin etsiä kotiavausta, mutta ajattelin et mulla on varmaan takaovi auki kun illalla juotiin pohjia terassilla. Niinhän se olikin ja menin sisään ja kävin sohvalle pitkäkseen.
Nukahdin siihen ja ihmettelin kun naapurin mies tönii minua aamulla hereillä. Sanoi että älä viiti nyhäiritä on ihan kauhee darra. Naapuri tokas että kyllä nyt ois parempi jos lähtisit kotiisi.
Silloin huomasin että olen naapurissa.
Hupsun siitä sit nolona kotiini. Onneksi senkin takaovi oli auki.
 
vierailija
Tämä on nolo koska asun suht pienellä paikkakunnalla, itse en ole täältä kotoisin, mutta mieheni on. Ja hän tunteekin paljon porukkaa, joten en uskalla kertoa.. vaikka kyllä nauraisin tälle joskus..

Olin kaverin kanssa baarissa.
No kaverin kanssa vedettiin kunnon kännit.

Seuraava muistikuva on se että istuin sohvalla, jonkun kotona, vastapäätä istuu mies ja viereisellä tuolilla joku toinen mies. Talon omistavan miehen nainen oli vessassa.
Seuraava muistikuva on se, että nainen heittää mut pihalle. Jotain se huusi en vaan muista mitä.
Mietin vaan että mitähän oon tehnyt, että pihalle jouduin.. (n)

Ei mitään tietoa missä olin, joten taksia en voinut soittaa. Löysin itteni kerrostalonrapusta, en vessaa löytänyt kellarista joten lorotin viemäriin..

Aamulla lähdin harhailemaan ja löysin Ärrän joka soitti taksin. En vieläkään varmaksi osaa sanoa missä olin.

Ja se on mysteeri mitä hittoo mä tein että minut heitettiin pihalle.
 
vierailija
Alan aina puhua paskaa, olen väittänyt mm. Olleeni nuorena koulukodissa ja käyttäneeni huumeita ( kumpikaan ei pidä paikkaansa). Olen oksentanut ravintolalaivan yläkannelta ja samalla reissulla kävellyt paljasjaloin lasin siruihin. Olen tiputtanut palavan röökin rintojen välin, kiskonut kirkuen paidan pois ja ollut sitten ydinkeskustan räkälän terasilla tissit paljaana kun en käytä rintsikoita. Olen yrjpannut vieraan miehen lippikseen ja purrut pokea käsivarteen.

Nolointa on ettå kaikki tämä on tapahtunut reippaasti yli kaksikymppisenä. Sain lapset 21 ja 24 vuotiaina, tuli pidettyä pitkää taukoa kunnon juomisesta ja jotain tapahtui
Aikaisemmin olin vain hilpeä, tanssiva kännikala.
 
vierailija
Taisi olla ikää 20 v, kun lähdettiin silloisen tapailukumppanin kanssa käymään "yksillä". Aamulla herään tämän kyseisen herran parvelta hänen yksiössään, ja katson, että mikäköhän ihme tossa vieressä nököttää. Katson alas: lattiasta kattoon ulottuva joulukuusi. Siinä samassa alkaa muistikuvat juosta edelliseltä yöltä. Kotimatkalla tosiaan oltiin kai saatu päähämme, että joulukuusi tarvitaan uuteen kämppään, ja sopiva sellainenhan löytyi matkalta kotiin, torilta olleesta joulukuusikaupasta. Joka kylläkin oli silloin kiinni, mutta se ei ollut este, vaan hidaste. Kävin maksamassa sen myöhemmin anonyymina, eli kävin jättämässä rahat sinne torikauppiaan tiskille yöllä, mutta hävettää yhä, 15 vuotta myöhemmin. Muistan myös, että mulla oli järkyttävä pissahätä siinä kuusikauppiaan tontilla, ja lorottelin sitten siihen kuusten juureen. Pelkäsin kauan, että mun DNA selvitetään siitä, ja joudun vastuuseen teostani 😆 ja silloin opiskelin alaa, jossa nyttemmin olen tullut varsin tietoiseksi kuinka ahkeralla intensiteetillä tuollaisia selvitetään, ja nyttemmin teen sellaista työtä valmistumiseni jälkeen, että tiedän, ettei poliisi hitossakaan ala selvittää tuollaisen tapahtuman perusteella lumisesta maasta jotain hiton DNA:ta, mutta silloin olin vuoden-pari varma, että näin vaan tosta kiinni jään, ja tämä estää tulevan ammattini. No ei onneksi estänyt ja kaidalla polulla olen ollut sen jälkeen.

Muita mahtavia juttuja kun vielä join, oli aina sama vakiokaava: osaan olla vakuuttavasti poliisi, psykiatri, milloin mitäkin, ja käyn vakavia keskusteluita joistain erikoisaiheista tuntemattomien ihmisten kanssa. Toi on jo lähinnä pelottavaa.

Entinen miesystäväni myös vietti vahingossa mun parhaan ystävän ja sen juuri vihityn miehen hääyön niiden kanssa, eli toisin sanoen sammuneena niiden väliin. Oltiin ulkomailla viettämässä hääjuhlaa, jossa kaasona mun ja miehen huone oli hääparin huoneen vieressä. Juhlat oli häävieraiden osalta aika villit, itse olin mennyt suht aikaisin nukkumaan. Aamulla herään siihen, kun paras ystäväni herättää mut omasta huoneestani ja kysyy, tiedänkö kenties, mihin mun siippa on jäänyt. Enpä tiennyt, mutta ystäväni tiesi kertoa, että tuolla se nukkuu kalsarit jalassa heidän sängyssään, kutsumattomana vieraana. Mies oli sitten illan viimeisten jälkeen erehtynyt huoneesta. Tästä saatiin kyllä lähinnä koko pieni porukka, jotka tuolla juhlissa oli, hyvät naurut ja hääaamiaisella hyvät naljailut, ja hauskat muistot.

Vanhoja muistoja, jotka jaksaa nykyään naurattaa. Tulipahan elettyä nuoruus, eikä kellekään käynyt mitään pahaa 🙂
 
Syytän tästä uutta allergialääkettä, joka ei tainnut ihan sopia alkoholin, syömättämyyden ja kovan helteen kanssa..
menimme ystäväni kanssa ensin puistoon ottamaan parit ja sitten terassille, olin kohta ihan tillintallin. Valitin terassilla haluavani pusun (olen avoliitossa) ja suutelin kielen kanssa ensin ystävääni ja sitten pöydässämme istunutta, tuntematonta miestä. Baarin vessassa en saanut enää hamettani ylös ja hoin että peilikuvani näyttää hassulta. Ystäväni päätti viedä minut läheiselle asunnolleen nukkumaan, vaikka oli vasta alkuilta. Matkalla koetin sännätä ties minne ja ystäväparka joutui pitämään kädestäni kiinni. Myöhemmin ystäväni nukahdettua livahdin vielä ulos tupakalle, päätin kusta puun juurelle ja pyörin perse paljaana pitkin nurmikkoa. Selvisin lopulta takaisin sisään mutta pikkuhousut jäi ulos.
En ymmärrä, miten voi nelikymppinen akka mennä kymmenestä kaljasta tuommoiseen teinikänniin! 😳Ainoa selitys on se allergialääke.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onhan näitä sattunut!

- Menin keskellä puistoa pissalle puun juurelle ja tulikin ripuli, huusin vain että ettekö oo ennen nähnyt ihmistä paskalla?
- Sytytin tupakkaa ja samalla hiukseni tuleen, kaverin poikakaveri alkoi läimiä lippiksellä ja potkaisin munille kun tajunnut että koetti auttaa
- Otin pari tuntia aiemmin tapaamaltani mieheltä suihin pöydän alla, meidät keskeytttiin ja heitettiin ulos minkä lisäksi tuli porttari. Mentiin sitten jatkamaan vastapäiseen porttikongiin ja portsarit huusi että älkää nyt oikeasti viitsikö
- Oksensin laivalla kaiteen yli mereen ja kun aurinkolasit tipouivat, koetin hypätä hakemaan niitä
- Harrastin bileissä vaatehuoneessa lesboseksiä ystäväni kanssa ja tämä pilasi ystävyytemme
- Otin tatuoinnin ulkomailla jossa liikkeet ovat auki yötä myöten eikä promillerajoja kysellä, aamulla oli sokki herätä kipeän niskan kanssa ja löytää siitä ihan liian syvään hakattu, pillun näköinen ruusu
 

Yhteistyössä