Nostan kahdelle ensimmäiselle tarot-kortin

Alkuperäinen kirjoittaja mamas:
kerrotko jotain tulevaa minullekkin?mitä näet elämääni?
Muutosta näkyy, itseasiassa useampi muutos. Vai ovatko ne jo käynnissä? Elämää on uudistettava ajoittain ja on hyvä kuunnella merkkejä siitä, millaista uudistusta kaipaat. Tärkeää on, että antaudut muutokselle parhaasi mukaan ja hyväksyt totuuden, sillä siten elämästäsi tulee kevyempää ja hempompaa. Muutokset voivat tuntua aluksi pelottavilta, mutta jokainen kohdattu pelko merkitsee askelta kohti vapautumista. Se auttaa sinua myös toteuttamaan lahjojasi, joita et ole käyttänyt aktiivisesti, tai et ehkä ole niistä edes tietoinen vielä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja evakkosiili:
Täydentäisin vielä kysymystäni. Mulla on ollut myös paljon kipuja, särkyjä ja selittämättömiä oireita. Löytyykö näihin syytä? Lähteekö kolotus koskaan pois?

Olis niiiin paljon kysyttävää. :ashamed:
Jokin muutos tässä tapahtuu ennen pitkää. Luota siihen, että kaikki kääntyy parhain päin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi mä oon täällä monesti huhuillu josko joku kattois mulle!!!?? Olisitko niin kiltti?
Mulla on löydetty kasvain jalasta ja muuallakin kovia kipuja ja pelkään sitä pahinta..Tutkimukset käynnissä..Voitko nähdä onko tämä vakavaa?Pelko on mun jokapäiväistä elämää ja tahtoisin vaan saada vastauksia että selviänkö tästä?
Anteeksi en ole siis ap vaan apila :)
Voi tää meni nyt sähläykseksi kun yritin nopeasti kirjoittaa jos huomaisit tän..Eli jalan kasvainta epäillään hyvänlaatuiseksi mutta tutkimukset käynnissä tosiaan..
Ylivoimaiseltakin tuntuva vastustus on voitettavissa voimakkaan tahdon avulla. Positiivinen asenne edesauttaa myös :)
Eli minun näkemykseni mukaan hyvältä vaikuttaa. Valitettavasti en voi enempää tästä sanoa :)
Mutta paljon voimia, kyllä kaikki kääntyy parhain päin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi mä oon täällä monesti huhuillu josko joku kattois mulle!!!?? Olisitko niin kiltti?
Mulla on löydetty kasvain jalasta ja muuallakin kovia kipuja ja pelkään sitä pahinta..Tutkimukset käynnissä..Voitko nähdä onko tämä vakavaa?Pelko on mun jokapäiväistä elämää ja tahtoisin vaan saada vastauksia että selviänkö tästä?
Anteeksi en ole siis ap vaan apila :)
Voi tää meni nyt sähläykseksi kun yritin nopeasti kirjoittaa jos huomaisit tän..Eli jalan kasvainta epäillään hyvänlaatuiseksi mutta tutkimukset käynnissä tosiaan..
Ylivoimaiseltakin tuntuva vastustus on voitettavissa voimakkaan tahdon avulla. Positiivinen asenne edesauttaa myös :)
Eli minun näkemykseni mukaan hyvältä vaikuttaa. Valitettavasti en voi enempää tästä sanoa :)
Mutta paljon voimia, kyllä kaikki kääntyy parhain päin :hug:
Nyt tähän hyppäsikin uusi kortti.
Sinun on vain kärsivällisesti odotettava toiminnan aikaa. Ole levollinen ja luottavainen äläkä hätäänny vaikka keinot tuntuisivatkin loppuvan kesken. Vaikka asiat tuntuisivat olevan päälaellaan ne eivät välttämättä ole niin huonosti, miltä sinusta tuntuu :)
 
apila
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi mä oon täällä monesti huhuillu josko joku kattois mulle!!!?? Olisitko niin kiltti?
Mulla on löydetty kasvain jalasta ja muuallakin kovia kipuja ja pelkään sitä pahinta..Tutkimukset käynnissä..Voitko nähdä onko tämä vakavaa?Pelko on mun jokapäiväistä elämää ja tahtoisin vaan saada vastauksia että selviänkö tästä?
Anteeksi en ole siis ap vaan apila :)
Voi tää meni nyt sähläykseksi kun yritin nopeasti kirjoittaa jos huomaisit tän..Eli jalan kasvainta epäillään hyvänlaatuiseksi mutta tutkimukset käynnissä tosiaan..
Ylivoimaiseltakin tuntuva vastustus on voitettavissa voimakkaan tahdon avulla. Positiivinen asenne edesauttaa myös :)
Eli minun näkemykseni mukaan hyvältä vaikuttaa. Valitettavasti en voi enempää tästä sanoa :)
Mutta paljon voimia, kyllä kaikki kääntyy parhain päin :hug:
Kiitos paljon <3 olet hyväsydäminen ihminen kun jaksat muita auttaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutkia matkassa:
Sitten kun kerkeät/jaksat... Mitä tuleva vuosi tuo tullessaan lähinnä parisuhde rintamalla?
Vahvasti näkyy kahden vastakkaisen yhdistyiminen. Miehen ja naisen tai omassa sisimmässäsi olevien vastakohtien yhdistyminen.

Tähänkään en enempää saa, koska kortit alkavat kylmenemään.. Kokeilen seuraavalla kerralla sulle uudestaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
:wave: '

Joudunko vielä kauan odottamaan vai joko alkaa tapahtumaan
Ilmeisesti ei enää kauan. Ja sitten, kun alkaa tapahtua, tapahtuukin vauhdilla. Loikkien ja korkealta symbolisesti ilmaistuna:) Innostuksesi auttaa eteenpäin, sillä muutos on suuri. Muista kuitenkin nauttia tämän hetkisestä tilanteestasi ja olla välillä tekemättä mitään :)

Shit, sitä mä vähän pelkäänkin :D
Heh, kiitti :)
Osu kyllä niin nappiin, et huh :D
Eli taitaa olla onnitteluiden aika? :)
Paljon onnea uudesta tulokkaasta :flower: Poikako syntyi? Nauti nyt siitä ihanasta vauvan tuoksusta :heart:
 
rakastunut
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:
näkyykö mihin suuntaan tämä meidän tilanne etenee :)
Näkyy hyvin levollinen ja rauhallinen nainen. Näen, että elämässäsi kaikki on oikealla paikallaan ja tasapainossa. Sinun on mahdollista ilmaista rakkauttasi pyyteettömästi :)
Anna asioiden kuitenkin kehittyä omalla painollaan, älä pakota mitään.
Eli hyvältä näyttää :)
voi ihanaa kiitos, josko meidän aika vihdoin olisi oikea :)
 
Lopettelen nyt tältä illalta. Ihan yleisesti haluaisin kaikille sanoa, että vaikeissa tilanteissa on aina jotain hyvää. Sitä ei välttämättä siinä tilanteessa huomaa, mutta myöhemmin huomaatkin, että opit siitä paljon :) Vaikeat tilanteet opettavat tuntemaan itseään ja rakkaitaan :)
Nauttikaa elämästä juuri sellaisena kuin se teille annetaan :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettiäinen:
mulle kanssa jos viittit? =) :wave:
Onko sinulla jokin asia mielessäsi, joka nostaa monenlaisia kauhukuvia? Älä pohdi kielteisesti, sillä asian voi nähdä myös positiivisesti. Ymmärrä se, että mielesi ei ole sinä, vaan väline, jota sinun tulee oppia hallitsemaan. Se ei saa hallita sinua :) pysähdy siis joskus ajattelemaan omia ajatuksia - saavatko ne tuntumaan asiat pahemmilta, mitä ne todellisuudessa ovatkaan :)
Toisaalta kortti kertoo, että sinun on nyt aika hengähtää ja antaa itsellesi aikaa. Ponnistelu ei ole tarpeen sillä elämääsi vaikuttavat nyt suuremmat asiat kuin oma tahtosi.
olisikohan tuo asia sitten talonmyynti tai pojan eskarin aloittaminen??
kumpikin asia pyörii mielessä päivittäin.

eniten kiinnostaisi se että saammeko talon myytyä?näetkö sen suuntaista muutosta tulevaisuudessa?
Uskoisin, että talossa tässä on pääasiassa kyse :)
Talon myymisessä näen aluksi pettymystä. Älä anna itsesi vaipua synkkyyteen, vaikka tilanne vaikuttaisi hankalalta. Uutta tulee aina vanhan tilalle. Eli saatte sen kyllä jossain välissä myytyä, mutta jotain pettymystä siihen liittyy. Mutta sinulla on siinä oiva tilaisuus oppia tuntemaan pettymyksen tunne ja selviytymään siitä :)
Lisäksi vielä - jos sinulla on jotakin selvitettävää menneisyytesi suhteen, läheisten ihmisten kanssa, tee se mahdollisimman pian ja päästä sitten irti kaikesta siihen liittyvästä :)
tuo oli kyllä niin totta että hui :D

tänä aikana kun ollaan myyty taloa niin on ollut pettymyksiä ja välillä on ollut mielikin maassa.Mutta valoisin mielin eteenpäin :)

tuo viimeinen lause,totta myöskin.Tämä voisi viitata siihen etten pidä isääni ja äitiini yhteyttä.
 
mutkia matkassa
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja mutkia matkassa:
Sitten kun kerkeät/jaksat... Mitä tuleva vuosi tuo tullessaan lähinnä parisuhde rintamalla?
Vahvasti näkyy kahden vastakkaisen yhdistyiminen. Miehen ja naisen tai omassa sisimmässäsi olevien vastakohtien yhdistyminen.

Tähänkään en enempää saa, koska kortit alkavat kylmenemään.. Kokeilen seuraavalla kerralla sulle uudestaan :)
Ai ihana, kiitos :). Voisin nyt jopa sanoa että nuo "vastakkaiset" kyllä meni ihan nappiin :).
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Muakin kiinnostaisi kysyä että mitenhän tästä jatkais eteenpäin. Joku muutos olisi tultava, onko se sitten oma firma vai lapsi. Olen ihan umpikujassa.
Luota omiin kykyihisi ja intuitioosi, sillä kukaan muu ei osaa sanoa, mikä on sinulle oikein :)
Muuta ei tullut, tai no hyvin huolehtivaisen miehen nään :D
Voih, kumpa luottaisinkin, nyt tuntuu niin mahdottomalta kaikki...
 

Yhteistyössä