Nostan kahdelle ensimmäiselle tarot-kortin

haluaisin harjoitella jo hieman unohduksiin jääneitä taitojani :)
Joten kahdelle ensimmäiselle nousee kortti. Kysy jotain, mutta vastauksia "onko tuleva lapseni tyttö"-tyyppisiin kysymyksiin en voi vastata. Tarot-kortit ovat ehkä enemmän oman sisimmän ymmärtämistä - ei niinkään ennustamista :)

Mutta korostan siis sitä, että olen harjoittelija ja voi mennä pahastikin metsään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
:wave: '

Joudunko vielä kauan odottamaan vai joko alkaa tapahtumaan
Ilmeisesti ei enää kauan. Ja sitten, kun alkaa tapahtua, tapahtuukin vauhdilla. Loikkien ja korkealta symbolisesti ilmaistuna:) Innostuksesi auttaa eteenpäin, sillä muutos on suuri. Muista kuitenkin nauttia tämän hetkisestä tilanteestasi ja olla välillä tekemättä mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
:wave: '

Joudunko vielä kauan odottamaan vai joko alkaa tapahtumaan
Ilmeisesti ei enää kauan. Ja sitten, kun alkaa tapahtua, tapahtuukin vauhdilla. Loikkien ja korkealta symbolisesti ilmaistuna:) Innostuksesi auttaa eteenpäin, sillä muutos on suuri. Muista kuitenkin nauttia tämän hetkisestä tilanteestasi ja olla välillä tekemättä mitään :)

Shit, sitä mä vähän pelkäänkin :D
Heh, kiitti :)
 
mlps
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Voi,. kumpa joku joskus ennustais mulle... :( Kysyin jo toiselta ennustajalta että tulenko olemaan onnellinen tulavaisuudessa (ja kenen kanssa)
Jos haluaa vain tiettyjä vastauksia niin ei kannata kysyä ennustuksia. Ei ennustus voi antaa haluaamasi tulevaisuutta. Onnellisuus on myös omia valintoja ja se ei ole joko Maken tai Peran kaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jomi:
Hep!

Muoks. Niin, jos kysyiskin jotain. Mitä näkyy opiskelurintamalla?
Opiskelussasi näkyy jokin uusi asia nousevan. Jokin joka liittyy opiskeluun, mutta myös opiskelun mukana olisi tulossa jotain mukavaa elämääsi :)
Luota itseesi äläkä passivoidu. Sulla on hyvä havaintokyky ja olet tarkkaavainen, joten käytä niitä hyväksesi ja ilmaise itseäsi :)
Sulta ehkä pyydetään jotain palvelustakin opintoihin liittyen ja se tehtävä saa sun itseluottamuksesi kasvamaan. Älä murehdi virheitä tuomitsemalla itseäsi vaan ajattele ne opettavaisina asioina :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:snotty: :wave:

jos mulle viitit/pystyt kattoa,niin näkyykö mun "suhteesta" mitään? :ashamed:
Tähän pyydettiin vielä vastaamaan.

Paljon pohdintaa tulee esiin, mutta nyt tarvittaisiin jomman kumman suunnalta jotain toimintaakin. Keskustelua. Kivikkoiselta näyttää, mutta niin pieniä kiviä, että ne voi heittää menemään, jos todella haluaa. Mieti ennen toimintaa rauhassa, mitä haluat, jotta löydät tasapainon elämääsi :) muista, että oma hyvinvointisi vaikuttaa myös muihin lähellä oleviin ihmisiin. Kortit neuvovat sinua lepämään ja miettimään, sillä se auttaa näkemään tilanteesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:snotty: :wave:

jos mulle viitit/pystyt kattoa,niin näkyykö mun "suhteesta" mitään? :ashamed:
Tähän pyydettiin vielä vastaamaan.

Paljon pohdintaa tulee esiin, mutta nyt tarvittaisiin jomman kumman suunnalta jotain toimintaakin. Keskustelua. Kivikkoiselta näyttää, mutta niin pieniä kiviä, että ne voi heittää menemään, jos todella haluaa. Mieti ennen toimintaa rauhassa, mitä haluat, jotta löydät tasapainon elämääsi :) muista, että oma hyvinvointisi vaikuttaa myös muihin lähellä oleviin ihmisiin. Kortit neuvovat sinua lepämään ja miettimään, sillä se auttaa näkemään tilanteesi.
kiitos =) :hug:
 

Yhteistyössä