Nukkumiskysely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi ei, nyt on sattunut jokin väärinkäsitys! (n) Ystäväni, kävin viime vuonna ja nyt alkuvuodesta hoitamassa hampaat kuntoon. Siinä kaikki! Käynteihin ei liity mitään muuta. Vain pelkkää kuivaa hammasasiaa! :D
 
vierailija
Olen tyytyväinen, että olen saanut käytyä h-kiven poistossa, parin pienen reiän paikkauksessa ja kokonaistarkastuksessa. Noihin käynteihin liittyi hirveästi jännitystä, unettomia öitä ja laihtumistakin, niin kamalaa oli! :X3:
 
Piristääkö kahvi sinua? o_O Minua ei, ainakaan joka kerta. Keitän normaalivahvan kahvin: kukkurallinen mitallinen purua 1 dl:aan vettä. Joskus illalla kahvin juomisen jälkeen voin mennä nukkumaan... :whistle:
no eipä se varmaan noin pieni määrä kahvia varmaan haittaa jos ei koko pannullista tyhjennä,eipä kai itseänikään.Mutta ei kehtaa alkaa leikkimään kahvilla jos ei sitten nukukkaan vaan valvoo aamuun asti.
 
vierailija
no eipä se varmaan noin pieni määrä kahvia varmaan haittaa jos ei koko pannullista tyhjennä,eipä kai itseänikään.Mutta ei kehtaa alkaa leikkimään kahvilla jos ei sitten nukukkaan vaan valvoo aamuun asti.
no eipä se varmaan noin pieni määrä kahvia varmaan haittaa jos ei koko pannullista tyhjennä,eipä kai itseänikään.Mutta ei kehtaa alkaa leikkimään kahvilla jos ei sitten nukukkaan vaan valvoo aamuun asti.
no eipä se varmaan noin pieni määrä kahvia varmaan haittaa jos ei koko pannullista tyhjennä,eipä kai itseänikään.Mutta ei kehtaa alkaa leikkimään kahvilla jos ei sitten nukukkaan vaan valvoo aamuun asti.
Ei kun niin, keitän aika vähän yhdellä kertaa. :oops: En voi juoda tuon enempää, tulee muuten masupipi. :unsure:
 
vierailija
en varsinaisesti,lapsosena kyllä tuli juotua joka päivä.Mutta nyt on menty pitkään eteenpäin kahvin voimalla.Mitens käytätkö teepusseja vai keitätkö teesi pannulla oikein erikseen kaupasta saatavilla teelehdillä.
Join jokin aika sitten pienen laatikollisen teepusseja, mutta ne eivät olleet hyviä, vain sellaista hirveää kitkerän makuista. :sick: Yleensä juon lehtiteetä. Olen ostanut parina viime vuonna ison 1 kg lehtiteepaketin Nordqvist-teetä marketista. Pari vuotta sitten taisin tilata Nordqvistin nettikaupasta myös pari isoa pakettia... Nyt ajattelin vaihtelun vuoksi ottaa Forsman-teetä. :rolleyes:
 
Join jokin aika sitten pienen laatikollisen teepusseja, mutta ne eivät olleet hyviä, vain sellaista hirveää kitkerän makuista. :sick: Yleensä juon lehtiteetä. Olen ostanut parina viime vuonna ison 1 kg lehtiteepaketin Nordqvist-teetä marketista. Pari vuotta sitten taisin tilata Nordqvistin nettikaupasta myös pari isoa pakettia... Nyt ajattelin vaihtelun vuoksi ottaa Forsman-teetä. :rolleyes:
kyllä.Muistelen jostain joskus lukeneeni että jos on oikein teen ystävä niin kannattaa juoda juurikin sitä teelehdistä saatavaa teetä.On parempaa kuin teepussitee.Ilmeisesti näissä teepusseissa on vaan sitä ylijäämä teetä mitä tulee kun sitä jalostetaan.Samaan tyyliin kuin mstä makkaraakin tehdään.Ylijäämästä.
 
vierailija
kyllä.Muistelen jostain joskus lukeneeni että jos on oikein teen ystävä niin kannattaa juoda juurikin sitä teelehdistä saatavaa teetä.On parempaa kuin teepussitee.Ilmeisesti näissä teepusseissa on vaan sitä ylijäämä teetä mitä tulee kun sitä jalostetaan.Samaan tyyliin kuin mstä makkaraakin tehdään.Ylijäämästä.
Olen lukenut myös, että lehtitee on laadukkaampaa kuin pussitee. Ostin pienen laatikollisen pussiteetä kokeeksi, koska en ollut juonut sen merkin pussiteetä vuosiin. Se oli Nordqvistin teetä. Pakkaus oli hieno, samoin yksittäispakatut teepussit, mutta maku ihan hirveä. :sick: Joillakin muilla merkeillä on paremmat pussiteet. Twinings on paras, jota olen maistanut. (Olen maistanut pääasiassa vain marketeissa myytäviä, en mitään kovin erikoista.)
 

Yhteistyössä