Nukkuuko teidän elukat sängyllä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
kissa nukkuu kyllä. jos ei nukkuisi olisinn loukkaantunut :D kaverillani on myös 6 koiraa jotka kaikki ahtautuvat sänkyyn. eivätkä ole mitään pikkukoiria, keskikokoisia ja suuria.
 
Ei todellakaan ole asiaa sohvalle eikä varsinkaan sänkyyn! Talon täydeltä tanskandoggeja kun valtais kaikki pehmeet paikat, niin jouduttas ite lattioille ;) Sitäpaitsi mä en halua kuolaa, karvoja, hiekkaa enkä piereviä ja heiluvia koiria sänkyyni, tattista vaan :D
 
"mä"
Päiväpeiton päällä saattaa köllötellä, mutta yöllä ei nuku. Tuolla on niin pitkä ja paksu turkki, että makoilee mieluummin lattialla ikkunan alla, jossa viileintä.
 
"hhh"
nukkuu. eikä ole mikään pieni fifi, mies huutaa aina hoosiannaa kun ei meinaa mahtua sänkyyn :LOL: mä tykkään kun koira on kainalossa, mutta siitä en tykkää että se kuorsaa välillä yhtä kovasti kun mies, yritä siinä sitten nukkua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25292914:
Lukisin näytöltäni mielelläni logiikan tähän, eriteltynä, miksi vain toinen koira saa, toinen ei ja miksi päiväpeitolla peitetyssä sängyssä, miksei muuten ja miksei sohvalla(tämä viimeinen koiran logiikalla ajateltuna)
kun toinen koira ei halua tulla sohvalle tai sängylle :) siksi koska päiväpeiton alla olevat on nukkumista varten olevia settejä :) sohvalle ei ole lupa mennä.Koirilla on muutoin oma sänky missä ovat :)
 
kun toinen koira ei halua tulla sohvalle tai sängylle :) siksi koska päiväpeiton alla olevat on nukkumista varten olevia settejä :) sohvalle ei ole lupa mennä.Koirilla on muutoin oma sänky missä ovat :)
Kysyin tarkoituksellisesti tuon "koiran logiikalla" koska koira pitää vähintäänkin ihmeellisenä sitä, että toisinaan saa, toisinaan ei ja toisessa "sängyssä"(sohvalla) ei lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25292930:
Kysyin tarkoituksellisesti tuon "koiran logiikalla" koska koira pitää vähintäänkin ihmeellisenä sitä, että toisinaan saa, toisinaan ei ja toisessa "sängyssä"(sohvalla) ei lainkaan.
no hyvin tuo on oppinut siihen missä saa olla ja missä ei :) jos päiväpeittoa ei ole se ei tule sänkyyn ei edes käskystä :)
sohva on mun valtakunta sinne ei oo koirilla asiaa :D
 

Yhteistyössä