Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Mä Oon tykännyt testata PC liuskoilla kun saa ruokakaupassa, eikä oo kalliita. Nykyään kyllä taitaa välillä niihinkin tulla viivanpaikkaa välillä ainakin testiajan jälkeen.
Clearbluen digi on myös ihan hyvä jos jotain epäselvää testissä :D
Apteekin oma testi on myös ollut hyvä :)
Rfsu:n raskaustestejä en voi suositella kun niissä itsellä tullut testiajalla turhaankin ihan haaleaa värillistäkin viivaa. Ovistestit taas jees :)
Noita mamin testejä kokeilin nyt ekaa kertaa eikä niissä ainakaan näkynyt viivanpaikkaa, jotain haaleaa ilmestyi reilusti testiajan jälkeen.
Ja juu on tullut testailtua yhteensä varmaan 100 raskaustestiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Kiitos @mimmi92 käynpäs joku päivä hakemassa näillä ohjeilla(y) Nyt yritän ottaa ohjelmaan kilpirauhashormoni labran, tuolta esikoisten kuumeilijoiden puolelta sain käsityksen, että jos ne arvot on pielessä voi tulla horminihäikkää ja mullahan on se vajaatoiminta... Pitäs muutenkin käydä kontrollissa:) Ei tällanen ratkaisukeskeinen ihminen siedä tällasta, että pitäs vaan kiltisti odottaa milloin kuukautiset suvaitsee saapua:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
Moikka!
Mä oon lueskellu tätä ketjua jo muutaman päivän ja nyt uskaltauduin vihdoin tekee käyttäjän ja kirjottaa tänne. Toivottavasti ei oo liian myöhästä liittyy keskusteluun. Eli siis oon 20 ja mies 21 ja tää on nyt eka kierto kun yritetää. Sunnuntaina pitäis alkaa kuukautiset mut jo viime viikon lopulla alko tuntuu oudolle alavatsassa. Eli sellasta pientä pistelyä ja välil vähän isompaakin kipua tuntuu. Maha on tosi kovalla. Päätä on särkeny jo kolme päivää. Palelee melkein koko ajan. Rinnat on tosi herkät. On heikottanu monena päivänä. Ja oon tosi herkällä tuulella koko ajan vaikka yleensä tähän aikaa kiertoa mä oon vaan kiukkunen. Mul on siis tosi tarkalleen aina ovulaatio ja kuukautiset tulee vähintään päivän myöhässä ja kaikki PMS oireet on aina samat mut nyt ei mitään niistä. Kunhan ei vaan oma mieli kehittelis näitä kun niin kovasti toivotaan. Nyt on siis kp 24/28 että vähän alkaa jännittää. Toivottavasti hei ei haittaa että tuun tänne tällein "myöhässä" mut tosiaan tartteisin vähän tukee kaiken tän jännityksen kanssa ku kenellekkää muulle en vielä voi kertoo. :)
 
Ainiin! Vitsi oon tänään ihan sekava, sori:ROFLMAO: Oisin ehkä saamassa työpaikan, mutta työ alkais vasta myöhemmin keväällä. Työ ois just sellanen, ku oon haveillut, että taitaa mennä meillä yrityshommat toistaiseksi jäihin.. en halua tätä paikkaa kyllä menettää. Pakko ehkä lykkäillä vähäno_O
 
Tervetuloa @saharaaa !

Täällä eletään myös jänniä aikoja. Kuukautisten pitäisi alkaa viikonloppuna, ja oireina on tällä hetkellä rintojen arkuus, kylmyys, väsymys ja mielialan vaihtelut. En uskalla toivoa että ekalla kerralla nappaisi, joten oon yrittänyt keksiä kaikenlaista tekemistä jotta saisin ajatukset pois raskausjutuista. Tämänpäiväiseen Ikea-reissuun upposi melkein 100€, joten pitää kyllä keksiä halvempaa ajanvietettä. :ROFLMAO:

@eevas, mulla vähän sama tilanne. Sain tänään soiton yhdestä paikasta joka olisi mulle ihan unelmaduuni, mutta työt alkaisi vasta syksyllä. Ajattelin heti, että miten voin ottaa paikan vastaan, jos oon töiden alkaessa viimeisillään raskaana. :eek: Noh, se on sitten (ehkä) sen ajan murhe...
 
Tervetuloa @saharaaa !! Laita tietoa tulemaan kun alat testailemaan! :)

@nanaca hei meillä on samat päivät menossa!! Hui! Ootko millon ajatellu testailla? :) Joo välillä tuntuu että itsensä harhauttaminen käy kalliiksi! Been there!:D

Mulla on ollu ihan käsittämättömiä tuntemuksia viimeset kaksi päivää.. eteenpäin taivuttaessa tuntuu kuin alavatsassa olis lenkkimakkara poikittain, tuntuue että on kiviä virtsarakossa ja alaselkä om aivan jumissa. Kahtena yönä oon herännyt siihen ikävään painon tunteeseen virtsarakossa ja oon ottanut särkylääkkeen ja sillä lähtenyt pois... Alavatsaan sattuu ja kivut virtsismäisiä :S jos tämä on merkki raskaudesta niin otan sen mutta jos ei niin jumankekka että ärsyttää !! Huomenna testailen.
 
@aavalvar huh, jännää! Yritän hillitä testaamishimoa mahdollisimman pitkään, sillä mun menkoille ei ole täysin epätavallista heittää muutamalla päivällä suuntaan tai toiseen... :cautious: Ellei ensi viikolla ole menkkoja vielä kuulunut niin sitten uskallan ehkä testata.

Onnea huomiselle! Toivotaan että tuntemukset viittaa toivottuun tulokseen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Tervetuloa kuumeilemaan myös mun puolesta, @saharaaa :)

Taas tällainen pikainen oma napa -päivitys; menkat nyt viikon myöhässä, huomenna ajattelin aamusella testailla uudestaan. Saas nähdä, jos nyt vieläkin loistavat poissaolollaan seka plussa että menkat, ni voihan :mad:
 
@aavalvar mikäs tilanne? Kuulostaa lupaavalta :love:

@nanaca sulla on ollut mukavaa ajanvietettä, mäkin kovasti kuumeilen myös ikeaan :whistle:

ON: Tein kuudelta r-testin, negaa näytti ja kerkesin jo pärräämään menkkojen odottelua. Sieltähän ne saapuivat vihdoinkin! :ROFLMAO: Eli kp 1 ja yk 3 lähtee käyntiin!
 
Pahoittelut kaikille negoista ja onnea tosi paljon uusiin kiertoihin, kyllä se vielä tärppää :)

Itelläni tuntuu että kaikki oireet vaan on vahvistunu ja sit on tullu viel sellanen et hengästyn iha pienestä, jostain luin et sekin saattais olla oire tai sit on kunto vaan yhtäkkiä heikentyny Nyt kun sunnuntaina pitäis alkaa kuukautiset niin aina kun tuntuu iha pieninkii joku vuoto niin äkkiä vessaa tarkistamaa et eikai vaan alkanu!
 
Tervetuloa @saharaaa , tuuhan ilmottaa ku testailet, ja samoin @nanaca :)

@Jemppis ja @aavalvar pahoittelut negoista ja menkoista :oops:

@eevas ymmärrän kyllä ton työjutun...mä alotin vuosi sitten nykysessä työssä ja ois vähä nolottanu heti jäädä äitiyslomalle muta nyt on jo sellanen olo että se ois ihan ok jos ens syksynä jään.

Mulla on tänään dpo-1/0. Ovislimat alko myöhässä eli oviskin normaalia myöhemmin enkä nyt tikuta mut pakosta se on tänään tai huomenna. Onneks ehdittiin hyödyntää. En pidä toiveita korkealla kun jo kuus pettymyskiertoa takana...
 
Pahoittelut negoista minunkin puolestani. :( Eikun kohti uutta kiertoa!

@saharaaa mäkin oon tänään ravannut vessassa tarkistamassa että eihän menkat oo alkanut. Koko ajan tuntuu siltä että kohta ne menkat tulee mutta mun tuurilla tietty kun huomenna tai sunnuntaina kun oon töissä. :mad: No, en vielä heitä kirvestä kaivoon.
 
Onko raskaustestiuutisia kellää :ROFLMAO: ?

Mulla tais se ovis olla eilen kun illalla tuli kivut ja limat loppu myös eli tänään dpo1. Oli erikoisen lyhyen aikaa ovislimoja :cautious: Oon nyt kuukauden ollu sillä vähähiilarisella ruokavaliolla nii mietin et voiko se vaikuttaa. Ehkä ens kierrossa kokeilen greippimehua jos tulee ens kierto. Huomaatteko että aina jo etukäteen täälä suunnittelen että mitä kikkakolmosia kokeilen seuraavassa kierrossa :ROFLMAO::ROFLMAO: ei oo suurta uskoa onnistumiseen:D
 
@Siim älä luovu toivosta, kyllä vauva teillekin varmasti vielä tulee:love:

Tuo työjuttu on nyt kyllä vähän vaikee.. päätettiin ettei palata ehkäisyyn, kun mun kroppa palautuu niin tähtitieteellisen huonosti:unsure: kp45 ne menkat mitää alkanu.:( Mennään keskeytetyllä yhdynnällä ja ainakin tähän mennessä niin epävarmasti onnistuu keskeytys, että jos vahinko käy niin iloitsemme sitten siitä:)

Mä käyn varmaan ostaan testejä varalta tänään. Mulla on paha olo, mutta todennäköisesti vaan miehen mahatauti yrittää mullekin:sick: Eipä tarvi sitten turhia toiveita elätellä:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
@eevas haha meillä piti myös olla keskeytetty "ehkäisynä" esikoisen jälkeen, mutta todettiin että sama se on yrittää ihan kunnolla :D

@Siim tuttuja nuo Mitäs Seuraavassa kierrossa ajatukset. Ruokavaliosta mites siellä paino? Itsellä lähti kuukaudessa 3kg :)

Plaah saattaa mennä tää kierto hukkaan. Mies lähtee oletetulla ovis viikolla 3yön reissuun, joten voi olla ettei ajoitus onnistu, riippuu ihan siitä missä vaiheessa se ovisplussa sitten tulee..
 
@eevas kiitos tsempeistä :) Toivon teille iloista yllätystä :love: ihan hyvä varmaan olla ilman hormonaalista ehkäisyä jos se ylläriplussa ei kuiteskaa olis sit maailmanloppu vaan iloinen asia:)

@mimmi92 nyt en oo käyny puntarilla viikkoon mutta muutama kilo on lähteny ja varsinki turvotus kadonnu :LOL: Myös senttejä on lähteny vyötäröstä ja lantiosta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: eevas ja mimmi92
Ehkäpä ruokavalio tuo kaivatut lopputulemat @Siim ja @mimmi92 (y)

Kyllä mä luulen, että tää keskeytetty + miehen erittäin reissupitoinen työ + oman kropan ilmeisen heikko startti tähän vauvahommaan = kohtuullisen luotettava ehkäisy:ROFLMAO: Mutta kyllä jos se olis maailmanloppu kummalekaan niin hormonaaliseen palaisimme varmasti. En jaksanu ostaa testejä ja olokin on jo parempi. Ehkä tilaan netistä, kun oon laiska;)
 
@eevas jospa se plussa sieltä tulisi kun vähiten odottaa!
@Siim älähän vielä luovuta :)
@mimmi92 voi harmi, toivottavasti ehtisitte hyödyntää tänkin kierron :(

Mun on nyt pakko vähän päivitellä, kun eilen käytiin kaverin kans "bilettämässä" (en siis juo alkoholia ollenkaan, joten se ei oo ongelma) niin siinä vähän ajan tanssimisen jälkeen alko nää kaikenlaiset tuntemukset alamahassa yltymään. Parin tunnin jälkee oli jo pakko päästä istumaa kun mahaa sattu niin paljon. Aattelin jo et sieltä ne menkat nyt tulee, mut eipä tullukkaa. Alkuviikosta varmaan testailen jos ei ala, ois aika ihanaa kertoo plussauutisia miehelle ystävänpäivänä, mut en kyl nyt vielä haluu innostua :D
 
Pahoittelut @saharaaa :( Onnea uuteen kiertoon!

Mulla on todella jännät päivät menossa, viimestään maanantaina pitäis alkaa menkkojen jos alkaa. Tissit on hullun kipeet, aamulämmöt pysyny tuolla 36,8 (normaalisti 35,9-36,2) ja alavatsan juilimisia ollu jo kolme päivää, semmosia menkkakipumaisia. Viimeyönä kun käänsin kylkeä niin tunsin hirveän repäisykivun. Koitan malttaa olla testailematta. :D
 

Yhteistyössä