Nuoret vauvakuumeilijat

Onnea Nettte!! :) Se on kyllä semmonen fiilis, mitä ei voi edes kuvitella. Tai no täällä 12 viikkoa plussauksesta, eikä oikein vieläkään tajua asiaa. Siitä se lähtee pieni elämän alku. :love:
Mites muut kuumeilijat, onko plussia tai muita uusia kuulumisia? :>
 
Täälläkin yksi 19 vuotias kuumeilija !
Todettu siis monirakkulaiset munasarjat jo 12 vuotiaana. Syksyllä sain lähetteen lapsettomuushoitoihin, mutta mieheni ei tutkimuksiin halua... turhauttaa koko ajatus lapsen saamisesta
 
Täälläkin yksi esikoisestaan haaveileva 20-vuotias! Takana yli vuosi keskeytettyä yhdyntää, ja nyt tämän kuun alusta päätetty antaa vauvan tulla jos on tullakseen. :)

Tällä hetkellä elelen jänniä päiviä, menkkojen pitäisi alkaa kahden päivän päästä, tähän asti tehty kolme haaleaa plussaa raskaustesteihin (dpo9, dpo10 ja dpo11), mutta tänään kuitenkin alkanut limainen, verinen vuoto alavatsakipujen kanssa.. Tiedä sitten mitä tämä on, kun ei mulla koskaan menkat ajoissa ala.. Juuri kerkesin rueta iloitsemaan haaleista positiivisista, mutta tämä vuoto kipujen kera kyllä pudotti taas takaisin maan pinnalle... :-/
 
Nettte aivan hurjan paljon onnea, IHANAA ❤ Muillekin plussanneille onnea! Oon tosi onnellinen teidän puolesta ☺

Mä oon kirjotellu tonne ihan ensimmäisiin viesteihin joten on siitä aikaa. Meillä vuoden rajapyykki ylitty marraskuussa. Syyskuussa oon alkanu teroluteja syömään, joilla kierrot ihan ok. PCO epäily muuttui todetuksi pcoksi. Mulla uuden kierron pitäis alkaa 25 päivä tätä kuuta ja toivonkin hurjasti ekasta greippimehu kierrosta joulun ihmettä ❤ Letrot alkaa ens kiertoon, jos tilanne ei muutu. Nyt yritän taas päästä tähän palstailuun kiinni, kun ei taukoilu saanu ajatuksia kyllä muualle ☺
 
Oisi tosiaan kiva kuulla muista nuorista kuumeilijoista, tämä taisi olla ryhmä mistä todellinen vauvakuume alkoi ja samoin kaksplussailu! :)
Miten nettte raskaus etenee?? :)

Täällä elellään jänniä aikoja, reipas viikko rakenneultraan. Vointi on ollut alusta asti parempi kun ehkä ikinä ennen. Oireet ovat alusta asti jääneet yhteen oksennuskertaan, eiköhän niitä vaivoja ja kolotuksia löydy kun mennään 15 viikkoa eteenpäin.. :D

Henttis ja Sintti 19+1
 
Hei!

Täällä yksi uusi kuumeilija lisää, jos vaikka saataisiin eloa tähän ketjuun :) Ikää löytyy 24 vuotta, avopuoliso vuoden nuorempi. Yhdessä oltu reilu 3,5v. Mulla edellisestä suhteesta 5v poika ja nyt ensimmäistä yhteistä yritetty syyskuusta asti.

Mulla oli hormonaalinen ehkäisy melkein viisi vuotta, joten kierto on edelleen melko sekaisin, pituus vaihtelee 24-31. Tänään kp2, plaah! Kroppa tuntuu tyrkyttävän joka kuukausi uusia raskausoireita ja pettymys iskee väistämättäkin aina, kun menkat sieltä alkaa. Mutta näillä mennään! Ekat ovulaatiotestit tilattu eli nyt varmaan aloitetaan ihan oikeasti se yrittäminen, kun tjottailtu tähän asti.

Onnea kovasti plussanneille, tsemppiä raskauteen! Ja plussatuulia kaikille yrittäville! Toivotaan, että mekin päästään liittymään piakkoin tuonne plussanneisiin :)
 
Henttis täällä raskaus on sujunut ihan hyvin, lukuunottamatta tätä rajua pahoinvointia.. Se alko viikolla 6 ja toistaseks ei oo lopusta tietoo.. Toivon että pikku hiljaa alkais helpottaan kun tänään mennään viikolla 9+0 :)

Meillä on parisen viikkoa aikaa NT-ultraan ja jännittää kyllä, että näkyyhän sielä edelleen sykkeet niinkuin varhaisultrassakin näkyi!
 
Mäkin ilmottelen ittestäni sitten plussan.. Oon ite eksynyt ihan täydellisesti tonne vaufoorumille toukokuisiin, joten jääny vähän vähemmälle tää kaksplussa. Onko muut siellä? :)

Eli tosiaan, plussa tuli 11.9 ja silloin oli rv 4+3. Eli elokuussa onnisti heti ekasta yrityksestä kahden kk tauon (kondomi käytetty ovu aikaan) jälkeen.

Nt oli lokakuun lopussa ja ru tammikuussa. Näillä näkymin meille ois vahva poikalupaus ja ru:ssa todettiin terveeksi yksilöksi.

Olisi kiva jos tän ketjun plussanneet voitas lyöttäytyä johkin omaan ketjuun. :) vai onko sellanen jo?

Tsempit kaikille yritykseen ja onnea plussista!

-Rosma&Lee
 
Mä palailen kanssa tänne piiiitkän tauon jälkeen! Ihan huippua kuulla, että kaikilla on mennyt raskaudet hyvin ja plussiakin on tullut! :)

Mä oon taas pitkästä aikaa pallon toisellapuolella mieheni luonna ja päätettiin, että nyt aletaan tosissaan tekemään sitä vauvaa koska täytän parin kk päästä 24 ja mulla alkaa olemaan jo ikäkriisi..! :D

Tietty sit heti tais tulla ovuloimaton kierto tai sitten ovis on vaan ihan hemmetin myöhässä.. Saapa nähdä. Mutta toivon et tärppäis nopeesti ja ettei tulis taas uutta km.. Joten pienellä jännityksellä mennään kuukausi ja kierto kerrallaan. (n):)

Nettte ootko kokeillu mitään happamia hedelmiä et auttaisko ne pitämään sitä pahaaoloa poissa? Mulla autto vihreet omenat ja appelsiinit silloin, kun olin raskaana. Mulla alko kanssa pahoinvointi kummassakin tyyliin heti plussan jälkeen. :sick:
 
Hei!

Täällä ilmoittautuu yksi nuori yrittäjä. Itse 24v (muutaman viikon päästä 25) ja mies 26v. Minulle tämä tuleva tulokas olisi toinen, miehelle ensimmäinen.

Yritystä on takana jo liikaakin. Lähempänä vuotta ollaan siltä osin. Mies jaksaa pysyä positiivisena asian suhteen mutta itse jo todella turhautunut :( mutta jospa se nyt pian tärppäisi täälläkin!

Paljon onnea kaikille plussanneille :love:
 
Mä oon oikeestaan jo aika varma, että tässä kierrossa ei oo tärpännyt. Mulla oli n, viikko sitten pissatulehdus ja jouduin syömään lääkkeitä, joita ei saa syödä raskaana ollessa.
Lisäks mulla ei oo mitään oireita mitä aikaisemmissa km-raskauksissa on ollut... :(
 
Jännittää... Viimekierto oli vaan 25pv sitä edelliset vaihdellen 28-30pv... Huomenna kp28 ja on kyllä sellanen olo et menkat alkaa. Alavatsaa ja kaikkea siellä kiristää ja kolottaa ja tuntuu et valahtaa koska vaan. :mad::mad::D
Toisaalta jos ei huomenna aamulla ole alkanut niin täytyy synttäreiden kunniaks tekasta yks testi, yleensähän menkat alkaa heti tietty sen testin jälkeen. :whistle::p
 

Yhteistyössä