Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

Hmm, mitäpäs tänne kuuluu?

Täällä pahoinvointi on taas niin infernaalista että huh huh - aamullakin tuli heti herätessä vatsanesteet ämpäriin. Voikun tää loppuis jo, monilla helpottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.. Nyt siis 7+1, että on siihen vielä aikaa. :D
 
Liikkumisesta raskauden aikana.. mä oon ainakin käyny vielä uimahallilla uimassa ja me ei omisteta miehen kanssa edes ajokortteja niin kävellen tulee taitettua kaikki matkat :) 7 kiloa on noussut paino mutta 3 päivän päästä ois neuvola/lääkäri niin siellä taas näkee kuinka paljon vaaka heilahtaa lisää :D

Voii syntyis jo tämä pikkuinen.. tsemppiä teille uusille :) Luulisi sen pahoinvoinnin loppuvan +12 viikkon kohalla ja sen jälkeen voikin keskittyä täysillä vain masun kasvuun :)
 
Tää voi kuulostaa vähän hölmöltä, mut mä tahtoisin et mullakin olis edes jonkinlaista pahoinvointia. :D Se olis ainakin konkreettinen muistutus/merkki siitä että masussa on joku tulossa. :)

Huomenna pitäis soittaa sinne terveyskeskukseen, tuntuu vaan tosi hölmöltä kun ei oikein tiedä mitä sanoa. Tai no selväähän sen pitäisi olla, "moi mä oon raskaana mitäs nyt."
 
onnea plussanneille ! itelläni oli kans alku viikkoina pahoinvointii, mutta katos sitte omia menojaan :) ei onneks ollu kuitenkaa jokapäiväistä, et välillä vaan jotkut hajut ällötti, tuli sitä valkostapuhelintakin halailtuu muutama kerta ruokailun päätteeks. Ne on niitä raskauden ihania "sivuoireita" ;)
Mä tein r-testin mun äitin tykönä ja täähän alko hyppii yläpystyy ko kerroin tuloksen :D isä oli kanssa ilonen, jokseenkin shokissa (olin just kuukaus sitä ennen muuttanut kotoo) mut et meillä kaikki ollu tosi ilosii ja vastaanottavaisii vauva-uutisista. :) Toisaalta, mä ajattelin sen niin et jos joku alkaa jtn mussuttaa niin siinäpähän mussuttaa, mut ei ois sit tarvinnu kaksnaamasen tulla vauvaakaan pusimaan..
Onneks näin ei käynyt ja kaikki sukulaiset on niin love tohon pikku ukkoon :) :)
 
wiiwii mä oikein koputin puuta ja sanoin että mullapa ei oo yhtään pahoinvointia. Parin päivän päästä alkoi, ja oon jo oikeesti ollu pari kertaa lähdössä sairaalaan. Kait tää tästä, nyt pysyy jo vähän paremmin. Vauvojen hedelmä- ja marjasoseet on pääasiallinen ruokavalio :D
 

Yhteistyössä