Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

Viestiketju alueella 'Äidit alle 20v' , aloittaja Pikku-Puolikuu, 25.03.2013.

1. Ocelot

Ocelot Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.11.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei oo syksyvauvoja kaikilla :D mulla on laskettu aika 14.6. <3 kenelle täs pitää laittaa kaveripyyntöä?

//edit: löysinkin jo, osaan näköjään hyvin lukea!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 28.03.2013
  2. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Voi että sulla alkaa kohta vauva-arki pyörimään :) en malta odottaa että oma pikkunen syntyy ! <3
    Onko ollu tuskasta mahan kanssa olla nytten kun laskettuaika lähenee? Vai ootko voinut ihan hyvin :)

Onnea jo näin etukäteen!! :)

Viimeksi muokattu: 28.03.2013
  3. Pikku-Puolikuu

Rekisteröitynyt:
    05.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Voi eikä mäkin olisin niin toivonut kesävauvaa :D Onnea kuitenkin ja kerrot sitten meille kaiken kun pikkunen syntyy ;)

4. Pikku-Puolikuu

Rekisteröitynyt:
    05.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heeei!! Mites neuvolassa meni? :)

5. Inkavain

Inkavain Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tää on kyllä supermahtavaa että ollaan saatu näin paljo nuoria äitejä tähän keskusteluun mukaan!:) nyt vaan kaikki joilla facebook on nii kaveripyyntöjä meneen pikku-puolikuulle että saadaan lisää äitejä myös siihen meidän fb-ryhmään!:)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Inkavain

Inkavain Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    mä olin kans polttanu sen pari vuotta ja ku sain tietää nii lopetin kans heti :)

7. SONJJ

SONJJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    joo hyvä! :) se ei jotenki ollu edes vaikeeta koska oli kunnon syy miks lopettaa :) ja jotenki paljon parempi olla ilman tupakkaa:)

8. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiva kuulla että muutkin on pystynyt lopettamaan :) nyt kyllä itekkin lopetan sauhuttelun vaikka poltankin korkeintaan 2 päivässä, mutta sekin on liikaa.

9. MamaAurora

MamaAurora Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä laitan kanssa kaveripyyntöä sulle tulemaan Facessa. Etunimi on Pinja. :) Meillä muuten LA 2.11, että lähempänä talvi kun syysvauvaa. :)

Meillä meni neuvolassa ihan hyvin! Aika paljon tietoahan siellä tuli mistä jo tiedettiinkin. Kaikki arvot oli kuitenkin hyvällä mallila ja kohdunsuukin oikealla paikallaan. Tänään tuli ultrakutsu postissa ja nyt on pakko kysyä, että onko se ihan normaali käytäntö kun meille oli merkattu siihen sosiaalityöntekijän tapaaminen alkuun? Onko sellainen kaikilla? :eek:

10. Inkavain

Inkavain Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    meillä ei ollu ekalla neuvolakäynnillä ultraa mutta sitte kolmannella joo :) se on kuulemma ihan normaali käytäntö että nuorten vanhempien kohdalla pyydetään sosiaalityöntekijä juttelemaan ja vähän miettimään miten selviää arjessa jnejne :)) eli ei mitään ressiä siitä!:) täällä oli ainaki tosi hyvä et se pääsi jutteleen ja saatiin vähän selvyyttä miten sit voi toimia :)

11. MamaAurora

MamaAurora Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin siis meillä tuo käytäntö menee niin, että ultrassa käydään erikseen sairaalalla. Ja kiitos tästä tiedosta, näin ajattelinkin sen olevan. Silti kuitenkin aloin panikoimaan, että johtuuko tämä nyt siitä kun sanoin neuvolassa masennuksestani. Mutta hyvä jos on normaali käytäntö nuorien kohdalla. :)

12. Pikku-Puolikuu

Rekisteröitynyt:
    05.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä sama, just tänään kävin hyvinkäällä kartotuskäynnillä :) ne varmistaa vaan sillä sen elämäntilanne ja onko ennen raskautta ollut mitään ongelmia. Mukava käynti oli näimpäs siinä samalla tämän mun masuasukkini :D

13. SONJJ

SONJJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meilläkin on kans sairaalalla äitiyspolilla se ultra. Neuvolassa meillä ei tehty muuta kun juteltiin ja otettiin verikoe ja paino ja pituus ja annettiin esitteitä. Ei muuta, mutta eikai siel ekalla kerralla muuta yleensä tehäkkää.. Onko muilla ollu kuinka pian ekan neuvolan jälkeen se ultra? :)

14. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla oli eka ultra 8 viikolla ja ultra 13 viikolla eli muutama viikko siinä on väliä :) nyt ootan kovasti rakenneultraa joka on 16.5, siel sit näkyy vauvan sukupuoli toivottavasti ja on toi sosiaalityöntekijä mukana neuvomassa raha-asioissa ja käytännönasioissa :) seuraava neuvola mulla on ens viikolla :)

15. Inkavain

Inkavain Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    meillä täällä joka neuvolakäynniläki ultrataan o: ei oo erikseen mitään lääkärikäyntejä sitte:) eli nään pienokaisen n. joka kolmas viikko :) hassua toi ku siellä ei oo neuvolakäynneillä ultraa :D ite tottunu siihe et se on iha luonnolline juttu :)

16. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ihan epäreilua ! :D mulla on ultra vaan kaks kertaa ja toi rakenneultra on viimenen jos en pyydä sitten että vielä pääsee ultraan. Täällä tuppukylällä on niin pieni terveyskeskus että ei resurssit riitä ultraamiseen vaan joudun menemään aina jyväskylän keskussairaalaan. Missäs vaiheessa on se eka lääkäri? :)

17. Inkavain

Inkavain Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    no tääki on tällane pikku tuppukylä mut se on just sitte täällä etuna :) no mulla oli eka lääkäri 4 päivää ekan ultran jälkee :) sit kesällä vaa lääkäri et katotaa synnytystapa :) muute neuvolas aina tutkitaa ja katotaa sydänäänet ja pituus ja paino jnejne :)) eli se on periaattees niinku lääkärikäynti aina :)

18. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vähän hyvä kun on noin :)

19. SONJJ

SONJJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meilläkin on vaan kaks ultraa raskauden aikana ellei sit halua sitä kolmatta lopussa tai jotenki:// ois yli kiva jos olis vähä useemmin:)

20. Lottta

Lottta Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa! Oon ollut nyt 2 vrk sisällä sairaalassa käynnistyksessä. Sain neljännen cytotecin tänään neljän jälkeen ja nyt on pari tuntia supistellut niin että pakko nousta kävelemään kunnes kipu menee ohi. Josko tänään olis jo oma pieni sylissä !=)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  21. mmiirraa

mmiirraa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oi tsemppiä ! :) onnea jo etukäteen! :)

22. Hanna-aa

Hanna-aa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.12.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oi jänskää ja onneks olkoon! :) Mäkin laitoin kaveripyyntöä koskien sitä fb-ryhmää.

23. SONJJ

SONJJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miten muuten muilla, onko jollain ollut niin että tuntuu välillä että oireet ovat viikon tai kaksikin pois ja sitte taas tulee takas? :) itellä tuntuu välillä tällee et joku viikko tai viikot on ollu lähes ihan oireettomia

24. Ocelot

Ocelot Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.11.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuun vähä myöhään vastaa, en oo yhtään noteerannu et täällä on multakin jotain kysytty. :LOL:

Olot on iha ok, makoilin tos vaa kolme päivää sairaalas, vauvalla siis kaikki hyvin mut mua seuraillaan ku mul on tosi korkea leposyke, että kuinka mä jaksan... Maha on jo aika valtava, mutta tää on tuttua viimekierrokselta. ;) Tottakai tuun ilmottelee ku vauva syntyy!

Tänään 30+2 :heart:

SONJJ: Kyllä mulla ainakin oli samoin! Mä oon ollut kyllä alkuraskaudessa molemmilla kerroilla ihan superoireeton, yhtään ei oo tuntunut, että olisi raskaana.

25. SONJJ

SONJJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nohyvä että toi oireettomuus on ihan normaalia välillä :) Ens keskiviikkona eka ultra! Jännittää jo nyt että onkohan kaikki hyvin :) toivotaan parasta.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi