nyt kaikki fiksut tai ei, ideat kehiin, kolmivotiaalle tekemistä sisätiloissa

eeli siis normisti talviaikanakin ulkoillaan x3 päivässä, mut kun nyt olen itse kuumeessa ja on muutakin murhetta, niin antakaa vinkejä, mitä kohta kolmivuotias voisi haluta leluiksi, leikkiin, peleiksi, mitä voisin tehdä ja hankkia?
on siis HYVIN vilkas tapaus, mutta tekee 12 palan palapelin muumiaiheesta ihan itse, ei mikään suuri meriitti, tiedän, mutta antakaa vinkkejä, miten kehittää taitoja ja ylläpitää kiinnostusta myös niinä päivinä, kun joutuu olemaan väkisin sisällä. koska se ON väkisin meidän poitsun tapauksessa.
on duploja, on brion autorata, on autoja, legoja, palikoita, palapelejä ja kirjoja luetaan valtavasti.
mutta silti tuntuu, että nyt on oikeesti saatava uutta ja mielnkiintoista ja kehittävää... ideiuta pojalle kohta 3v?
 
mutsis
Saksiharjoituksia: voi leikellä kuvia lehdistä, tai piirrettyä viivaa pitkin paperia. Niitä paperipalasia voi värittää ja käyttää niitä vaikka rahoina kauppaleikissä.

Torttutaikinaleivonta: helppo ottaa pari valmistaikinalevyä ja saada tortut tai viinerit aikaiseksi.

Isot hamahelmet.

Pujottelua: isoja helmiä ja villalankaa, koru äidille tai mummille.

Talouspaperirullasta raketti, lennättämisleikki. Paperista paperilennokki, koristelua ja lennättämistä.

Pukeutumisleikkejä, saako pukeutua isiksi?

Taskulamppupiilosta.
 
"Nap"
Kylpy on aina kiva, siellä viihtyy tunninkin. Ite voi istua vieressä vaikka lukemassa lehteä.
Askarrelkaa joulukortteja(kertokaa mullekki jos keksitte hyvän idean mitä 3v:n kanssa vois tehdä)

Muovailua, vesivärejä jne. Taikataikinasra leipomista, tuotokset voi kuivatuksen jälkeen vielä maalata.
 

Yhteistyössä