Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

Puhuin nyt vähän hassusti, vihreetä oonki tähän asti käyttäny sillon ku oon menos viihteelle. ja juhlissa. Ehkä arkimeikkiin tosiaan on parempi joku ruskea.. pitäs löytää joku hyvä ruskea luomiväri, mun omistama on nimittäin semmonen ettei väri meinaa tarttua ja sit se lähtee pois parissa tunnissa..
mun silmät on semmoset vihertävät. :)
Kannattaa muuten hommata luomaria varten ihan luomivärin pohjustaja, jos tuntuu, ettei luomiväri pysy hyvin. (Urban Decayn Primer Potion, Too Facedin Shadow Insurance.. Tosin joillain selektiivisillä Suomessa myytävillä merkeillä on muistini mukaan hyviä pohjustajia, mutta esim. Lumenen luomaripohjustajasta tuntuu olevan vaihtelevia kokemuksia.)
 
Älä ainakaan mee pilaamaan ihoas meikkivoiteella. Osta oikeita mineraalipuutereita.
Vältä lisäaineita ja huonoja tuotteita. Panosta laatuun.
Hmm, kauneus tulee sisältä joten satsaa kunnon lisäaineettomaan ruokaan, vähennä/lopeta alkoholin juomista ja tupakointia jos näin satut tekemään. Kosteutusta kosteutusta ja kosteutusta. Juo paljon (siis tosi paljon) vettä.
Komppaan :D Tosin tuohon viimoiseen sanoisin,e ttä älä juo kuolemaksi asti vettä xD Munuaisparat räjähtää.
 
beibe
Hyvä neuvo on "vähemmän on enemmän". Vähän meikkiä on parempi kuin paljon. Sitten olisi tärkeä etsiä ne "ongelmakohdat" kasvoista (esim tummat silmänaluset tai näppylät) ja ne mitä haluat korostaa. Meikkipohja on kaikista tärkein ja meikin perusta.

Aikuiselle naiselle sopivat luonnolliset värit, voimakkaat ja kirkkaat värit sopivat vain juhlaan, mielestäni.

Kulmakarvat kannattaa ehdottomasti käydä nypityttämässä asiantuntevalla kosmetologilla. Kulmiin ei vahvaa epäluonnollista "kynäväriä".
 

Yhteistyössä