nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.
"suukka" tarkoittaa mitä? :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 16:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.
"suukka" tarkoittaa mitä? :ashamed:
:ashamed: :ashamed: Taisin tajuta :ashamed: :ashamed: Suukka=suu :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 20:25 kangasajuruoho kirjoitti:
Mä olen käyttänyt samaa kikkaa silloin tällöin niin, että ihan lopuksi kmoan noin desin olutta päähän, hieron ja kuivaan. Eikä muuten haise kuivuttuaan. =)
Niin ei varmaan yhtään..... Kukaan ei vaan kehtaa sanoa ja itse et enää haista sitä.

Ihme taikauskoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 20:02 snowbaby kirjoitti:
Löylyssä aika mukavat hajut....
Niin. JOS tykkää oluesta ja sen hajusta. Voisin itsekin kokeilla tätä poppakonstia, mutta se KÄRY... Yök. Vaikka pesisi kuinka shampoolla sen jälkeen, varmaan jää joku käry, josta tulee päänsärkyä. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 15:26 Koiranilma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:49 Sleepyhead kirjoitti:
Kuinka kauan tarvii kokeilla että näkyy tuloksia?
Tahtoo tietää kans :wave:
eikös hius kasva noin cm kuukudessa. Ennen minulla kasvoi sen verran ja katkesi harteilla. Nyt vuoden aikana on kasvanut harteita peffan saakka....siis ainakin kaksin kertainen määrä ja en ole mikään persjalkainen ihminen(aika pitkä olen ). Kannattaa kyllä kokeilla...en meinannut itsekkään uskoa tuoho konstiin, vaan toimi ainakin minun kohdallani...kyllä kait se toimii ilman saunaakin, jos viitsii vaikka ammeessa lötkötellä :) Eikä kukaan ole sanonut, että haisisin kin vanha pummi... ;) shampoot ja hoitoaineet tuoksuvat hyvälle pesun jälkeen ;)
 
DakotanEmo
Snowbaby sää olet kyllä mun idoli jos tää nyt toimii :D Jos seisoo kuumassa höyryssä jonkun aikaa tai jotain, kietasee pyyhekeen päähän...?
*taputtaa*
Hitto kun on tullut juotua kaikki kaljat \|O :D
 
  • Tykkää
Reactions: 7oikein
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 20:09 DakotanEmo kirjoitti:
Snowbaby sää olet kyllä mun idoli jos tää nyt toimii :D Jos seisoo kuumassa höyryssä jonkun aikaa tai jotain, kietasee pyyhekeen päähän...?
*taputtaa*
Hitto kun on tullut juotua kaikki kaljat \|O :D
joo, ei niitä bissejä kannata kaikkea juoda...osa päähän vaan...kyllä meilläkin mies ihmettelee ;) :whistle:
 

Yhteistyössä