nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Mä kokeilin saunassa tuota isoäitinikin suosimaa oluthuuhtelua hiuksiini, mutta kokeiluksi sai jäädäkin.

Hiuslaatuni on todella ohut, hento, vaikkakin sitä on paljon. Olut teki niistä todella sietämättömät käsitellä, eivät totelleet senkään vertaa mitä aiemmin yrittäessäni laittaa niitä jotenkin. Ihanan pehmoisethan niistä toki tuli, muttei sovi mulle tuollainen käsittely, jos meinaa ihmisten ilmoille kehdata...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 16:58 vieras kirjoitti:
:LOL: :LOL: tämä vinkki kuuluu samaan sarjaan niiden ihmeaineiden kanssa mitä mainoslehtisissä mainostetaan, kuinka moni on mennyt retkuun ja istuu oluet tai öljyt päässä saunassa :LOL: :LOL:
No tätä konstia on varmaan käytetty iät ja ajat. Oluen aineosat sulkevat hiussuomuja ja se suojaa hiuksia katkeamasta. Samalla aineosat kiihoittavat verenkiertoa päänahassa ja lisäävät näin kasvua. a onhan aina istuttu lauteella olutpullo ja oljykin mukana ;) :) ;)
 
Hei wow, määääki haluan. Toisaalta en tiiä jaksaako alkaa raahaan keppanaa kotio...mutta tiiämpä ton sitten jos imetys sit saa viimesekki haituvat tippuun. Mulla ohut ja lyhyt tukka. Aina kun yritän kasvattaa niin katkeilu alkaa olkapäiden paikkeilla ja lopulta pakko leikata kun niin ohut ja ruma tukka :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 17:51 snowbaby kirjoitti:
nyt ostin lidl ykköstä ja se tuntui aika hyvältä....laitan kuvat niiden pyytäneille sähköpostitse :) mitähän nuo kylän muijat ajattelee, kun pienen lapsen äiti raahaa ykköstä kotiin joka vikko =)
arvelempa kylämummojen asiaan jo kiinnittäneen huomiota, ettei vain sinut nähdessään jo kuiskuttelu alakin... ;)
 
PahaSilmä
Mäkin oon laittanut olutta päähäni jo kaks kertaa. :ashamed: Mut varokki, jos tää on joku huijaus ja saan hiivan päänahkaani \|O ;)

Tukka tuli tosi kiiltäväksi kylläkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 17:59 vieras kirjoitti:
hyvä snowbaby - hokasin heti tän vitsinä kts. aiemmat kannanottoni
- eikö muut oo tajunnu???? :LOL: :LOL:

no en nyt vitsaile hyvä mimmi....en edes meinannut uskaltaa tätä kellekkään neuvoa, kun epäilyt heti herää :whistle: =)
 
Arggh,mä oon tota vinkkiä käyttäny sen takia et saisin hiuksiin kiiltoa,mut apua kasvattaako se myös tukkaa :eek:
Mä kun en tosiaan halua kasvattaa,eli nyt loppu oluen raahaminen tähän taloon,muutenkun juomis mielessä.Ei jaksa joka kuukaus olla leikkaamas tukkaansa uuteen uskoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 17:55 PahaSilmä kirjoitti:
Mäkin oon laittanut olutta päähäni jo kaks kertaa. :ashamed: Mut varokki, jos tää on joku huijaus ja saan hiivan päänahkaani \|O ;)

Tukka tuli tosi kiiltäväksi kylläkin.
Kärsin lisäksi psorista talvisin, mutta nyt päänahka on myös pysynyt ehjänä tän olut homman ansiosta. Kannattaa kokeilla...ei tämä lemunnut, kun viimeksi jätin pesemättä shampoolla...kun joku oli sitä mieltä, että ei haise ja ei tosiaan haise...oisko tehokin parempi??? :/ =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Löysin aiheesta ketjun googlettamalla...Mulle mummo sanoi, että kiiltoa tulee tukkaan kananmunalla. Olihan sitä joskus ihan munashamppootakin kaupassa, vaikka hassulta kuullostaa :LOL:

Paljonhan noita vanhankansan kikkoja...harmi vaan, että mummo ei enää ole niitä kertomassa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:29 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Löysin aiheesta ketjun googlettamalla...Mulle mummo sanoi, että kiiltoa tulee tukkaan kananmunalla. Olihan sitä joskus ihan munashamppootakin kaupassa, vaikka hassulta kuullostaa :LOL:

Paljonhan noita vanhankansan kikkoja...harmi vaan, että mummo ei enää ole niitä kertomassa :(
Linkki unohtui
http://www.ihanitse.com/viewtopic.php?p=128024&sid=2f138d5699fd4c4b0ddc763eec5aae05
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Kaks mannee jutteli
"Siulha o komia tukka ja nii kauniist kiiltää.Mill sie hoijat sitä?"

"Sivelen munalla."

"Kuissie nii s.aatana notkia oot..."

:whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:33 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Kaks mannee jutteli
"Siulha o komia tukka ja nii kauniist kiiltää.Mill sie hoijat sitä?"

"Sivelen munalla."

"Kuissie nii s.aatana notkia oot..."

:whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:

Kyllähän jotkin näistä on vähän arveluttavia...siis kauneudenhoitojutuista. Mutta asiasta vähän sivuun, niin ennen vanhaan hevosten koipiajoksia tms. (en tiedä tarkkaa nimitystä) hoidettiin urealla eli isännät kävi kuseksimassa hevosen kintuille :whistle: :x
 

Yhteistyössä