Nyt kyllä hieman jännittää/pelottaa.

Tunnin päästä ois rintojen ultra. Ihan paniikki, että löytyykö sieltä jotain.
On se kumma, että kaikki huoli kasaantuu yhdellä kertaa. Hometalon epäily, miehen työttömyys, jatkuva sairastelu. Toivon mukaan tänään ois yks huoli vähemmän =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
onko sulla löytynyt rinnoista jotain epäilyttävää kun ultrataan?
On juu löytyny. Jokin kiinteä, rosoine, liikkumaton massa.

Itsellä kuitenkin usko, ettei se ole mitään. Oon eläny ihan rauhassa viimeset 3vkoa, vaikka oon tienny ultran olevan tänään. Eilen kuitenki iski kauhea jännitys, mutta usko silti parempaan ei menny..
 
Ei mitään muutoksia. Puhdasta oli sen rososen muutoksen kohdilla. Mökyröistä joita mulla on rinnoissa muutenkin sano, että tämän kaltasia tasasia palloja ei tarvi pelätä muuksi kuin rasvapateiksi.
Ihanaa viettää joulua tietäen, että tuommosia huolia ei ole. :D Onneksi nää muut huolet on sinäänsä helposti korjattavissa. Mainiota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan ihania uutisia!!! Sait loistavan joululahjan!
Juu, kaikkein parasta tässä on ehkä se, että oon räpeltäny noiden rintojen pattien kans jo lähemmäs vuoden. Kävin tarkastuttamassa niitä aikasemmin, mutta kopeloinnin jälkeen lääkäri sanoi, että ei sielä oo mitään, mutta sitten tuli noita rasvapalloja ja niitä useita kertoja mietin päivässä, että voisiko ne olla jotain ja aina uskottelin, että ei ne mitään, ei niitä tarvi tarkastaa. Ja seuraavana päivänä sama homma. Se, että miksi en aikasemmin käyny varmistamassa niin onki sitten jo toinen homma.

Saan nyt mielenrauhan sen kannalta, että tiedän kaikkien noiden muhkuroiden olevan ihan normaaleja mulle ja, että sellasten kanssa ei tarvitse huolehtia jatkossa, koska pahanlaatuiset muutokset kuulemma hoksaa erillä tavalla, ne huolestuttavamaat patit.
 

Yhteistyössä