Nyt mä en oikeesti tiedä mitä teen :(

  • Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mies olis luultavasti nauranut tolle lapulle ja kysnyt et mitäs oon riehunut kaalimatoni kanssa? :D

Mut siis mä tein mun siskon kans joskus sillai kun aina siitä valitettiin vaikka se ei ollut edes kotona ja valittaja ei viitsinyt antaa itseensä julki niin laitettiin laput asiasta taloyhtiön kaikkiin rappuihin. Et arvoisa se ja se taloyhtiön asukas kuka häiriköi lapuillaan siskoni se ja se elämää.. Ja seliteltiin kaikkea julkisesti mitä syytöksiä lapuissa oli ollut. Rappukäytävässä ihmiset naureskeli siskolleni et mahtava veto ja järjestettiin vielä niin monta kopioo et siskon käytävässä sattumoisin joku sen lapun aina repi irti niin laietttiin viikon ajan uusi. Loppui muuten lappujen sataminen postiluukusta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22177560:
No jospa uskoo sitten kun itse kuulee mahdolliset äänet.
Rappuun lappu, että nyt oli meluilmo tullut väärään osoitteeseen, pyydät paikallistamaan melun aiheuttajan hieman tarkemmin ennen kun tiputtelevat lappuja ihmisten postiluukuista.
Jep.

Mä kettuuntuisin niin täysin, että kulkisin sen lapun kanssa henkilökohtaisesti naapurit läpi ja vaatisin selitystä moiselle.
 
huhuhuuuhuhuhuh
entäs jos joku haluaa tehdä kiusaa teidän parisuhteelle? joku joka tiesi miehesi olevan viikonloppu reissussa, halusi kylvää epäilyjä... *ihan ku kauniissa ja rohkeissa*
 
"nöppäri"
No olis siinäkin ollut kyttääminen, että milloin toinen tulee kotiin ja heti silloin laittanut lapun luukusta, aika epätodennäköistä.
Hitto jos ei naapurit myönnä, pyydät käsialanäytteen :)

Nyt kyllä sanot sille ukolles, että kotiin on tultava, tai ilmestyt sen työpaikalle asiaa selvittämään.
 
riana
Ei sun auta kun sanoa miehelle, että täällä ei ole ketään ollut, mutta et pysty sitä todistamaan. Että miehen on joko luotettava suhun nyt tai sit teidän juttu ei voi jatkua. Hirveä tilanne, voi olla jonkun sairasta pilaakin.
 
:::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä;22177623:
Jos tämä tarina olisi ollut toisin päin; mies kotona lapsen kanssa ja äiti viikonlopun poissa, ja tämä äiti-ihminen löytäisi kotiuduttuaan miehensä jäljiltä vastaavan lapun, sanottaisiinko täällä että naisessa on vika kun miestään epäilee? Ei. JSSAP olisi viestien punainen lanka.

Miten tämäkin nyt se MIEHEN SYYKSI kääntyi? Ymmärrän ap:n paniikin ihan koko sydämestäni, mutta kyllä minä ymmärrän miestäkin, kun herneet veti.
samaa mietin miten ihmeessa taas miehen vika..eikö koskaan mies saa suuttua?
 
"Epätoivoinen"
[QUOTE="vieras";22185648]Ihme ämmiä täällä taas kun ei eroteta selvää provoa, vaikka ne nenän alle heitetään!
Huhhuh.[/QUOTE]

Ikävä kyllä tää on ollut mulle ihan totta. Sinänsä mulle ihan yks ja sama uskotko sinä sitä.
Mies tuli kotiin sen jälkeen kun olin töihin hälle soittanu. Mutta leikkii edelleen mykkäkoulua. Muutaman lauseen on hampaiden raosta murahtanu. OOn sen miljona kertaa kysyny että mitä voin tehdä että saadaan tilanne kuntoon, mutta siihenkin vaan sanoo että mistäs hän sen tietäs.
Lapun lähettäjää en ole saanut selville, pieni epäilys kyllä on, mutta jos tämä ihminen ei itse myönnä niin minkäs teen.
Tä on ihan sairasta. Vielä viime viikolla kaikki oli hyvin ja nyt sitten tälläsen lapun takia meidän elämä on ainakin tilapäisesti pilalla. Mulla on nyt sellanen olo ettei huvita miestä lepytellä koska mitään en ole edes tehnyt. Lähden varmaan äitini luokse ainakin vikonlopuksi että ei tarvitse tuollaista mököttäjää katsella, kun ei hänen kanssa edes voi keskustella asiasta.
 
"Epätoivoinen"
[QUOTE="vieras";22193990]Se lappu käytävään ja teksti mukaan, että nyt tuli lappu väärään osoitteeseen, mutta kiitokset parisuhteen pilaamisesta![/QUOTE]

Tämän voisi tietty tehdä, mutta eipä se tätä tilannetta miksikään muuta :/
 
"Lissu"
Mä ymmärrän tuon ensireaktion, mutta jos hetken mietittyäänkin mies epäilisi mua niin sitten loukkaantuisin ja suuttuisin.

Korostaisin miehelle että kyseessä on nimetön kirje jonka kirjoittaja ei ilmeisesti edes uskalla seistä sanojensa takia. Kuka vaan voi tuollaisen kirjoittaa jos haluaa ilkeillä tai tehdä kiusaa, ja helpolla näköjään onnistuikin.
 
kaksilahkeinen
Kaikki sympatiat aloittajalle jos juttu on tosiaan totta, mutta ootte te jotkut naispuoliset kommentoijat niin liikuttavan solidaarisia ja samalla niin järkyttävän epäjohdonmukaisia. Jos kyseinen tilanne olisi toisin päin, eli nainen olisi tullut kotiin ja löytänyt lapun, niin häntä neuvottaisiin suurin piirtein jättämään se paska ukko koska totta kai se on köyrinyt kun toisen silmä on välttänyt, onhan se ihan selvää kun lappujakin tulee ja kehtaakin olla vielä noin raskauttavan todisteen jälkeen tunnustamatta.

Mutta onneksi teidän OMAT miehenne eivät koskaan käyttäytyisi noin.
 
"Hmmh"
Jotenkin ymmärrän sun miestäs. Luultavasti itekkin toimisin tossa tilanteessa samoin ja oisin vihanen. Mut eniten haluisin sillon tietää, että pitääkö se paikkaansa. Anna sille aikaa rauhottua, on vaan luultavasti säikähtäny ja se saanu sit hermostumaan. En usko kuitenkaan, että asiaa selvittämättä jättää. Kuhan rauhottuu, niin uskon, että haluaa puhua tilanteesta.
 
"Rainbow"
Ikuisuuden vanha katju, mutta kun satuin tähän googletellessani törmäämään, niin oli pakko kommentoida.

Keskustelun aloittaja ei varmaankaan tule tähän ketjuun enää mitään vastailemaan, mutta ehkä joku muu voisi selittää, kun minä en nyt vaan tajua. Eli minkä takia ap ja monet muutkin tässä ketjussa olivat sitä mieltä, että tuon valituslapun lähettäjän henkilöllisyys täytyi saada selville? Millä tavalla se olisi ap:n tilannetta auttanut? :confused:
 

Yhteistyössä