Nyt mä en oikeesti tiedä mitä teen :(

  • Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Epätoivoinen"
Aika törkeää käytöstä mieheltäsi. Hävytöntä, ettei edes suostuta kuuntelemaan vaan uskotaan ennemmin nimetöntä naapuria kuin omaa vaimoa. Jos meille tulis vastaavanlainen lappu, mun miehesi todennäköisesti sanoisi, että "on tainnut lappu tulla väärään osoitteeseen" ja kuittaisi asian huumorilla.
Näinhän sitä tosiaan luulisi, mutta ei munkaan mies käyttäytyny sillä tavalla kuin olisin odottanut :(
 
[QUOTE="Epätoivoinen";22177656]Mies lähti niin rivakkaaan etten olis ehtiny motata tai naapuriin asti mennä. Mutta varmaan huomenna käyn naapureiden oven takana, koska pakkohan tää asia on selvittää[/QUOTE]

Joo kannattaa. Saa sitten mies hävetä käytöstään jos juttu selviää ja nää tuhmat naapurit paljastuu :)
Eiköhän kaikki järjesty :)
 
En ymmärrä itse ollenkaan näitä lappusten lähettelijöitä. Kerrostalossa harvoin voi olla täysin 100% varma olla mistä asunnosta äänet tulee ja miksi asiaa ei voi ilmoittaa kasvotusten jos on asiaa.

Itse olen mieheni kanssa herännyt täydestä unesta siihen että ovikello soi jonka jälkeen postiluukusta pudotettiin lappu että "voisitte olla hiljenmpaa meidän pitäisi jo päästä nukkumaan". Oven takana ei enää ollut ketään kun ehkä parin minuutin päästä ovelle unenpöpperössä ehdittiin, talosta jostakin kuului tosin meteliä. Meidän asuntoon kuuluva meteli ei edes ollut mitään kovin häiritsevää.
 
Saraldo
[QUOTE="Epätoivoinen";22177663]Näinhän sitä tosiaan luulisi, mutta ei munkaan mies käyttäytyny sillä tavalla kuin olisin odottanut :([/QUOTE]

Mä tunnen mieheni erittäin hyvin ja hän tietää paremmin kuin hyvin, ettei kerrostalossa pysty juuri koskaan paikantamaan jostain kantautuvaa ääntä. Mun mieheni ei myöskään ole mustasukkaista tyyppiä ja luottaa muhun sataprosenttisesti. Jotenkin nyt tuntuu siltä, että miehesi onkin mustasukkaisempi kuin luulet eikä luotakaan suhun niin kuin olet kuvitellut.
 
"vieras"
[QUOTE="Epätoivoinen";22177682]Kiitos teille hyvistä vinkeistä, nyt koitan mennä nukkumaan, vaikka uni tuskin tulee :( Missähän se mies on?[/QUOTE]

Miksi et soita hänelle? Mä en kestäis hetkeäkään epävarmuutta.
 
"vieras"
En ymmärrä itse ollenkaan näitä lappusten lähettelijöitä. Kerrostalossa harvoin voi olla täysin 100% varma olla mistä asunnosta äänet tulee ja miksi asiaa ei voi ilmoittaa kasvotusten jos on asiaa.

Itse olen mieheni kanssa herännyt täydestä unesta siihen että ovikello soi jonka jälkeen postiluukusta pudotettiin lappu että "voisitte olla hiljenmpaa meidän pitäisi jo päästä nukkumaan". Oven takana ei enää ollut ketään kun ehkä parin minuutin päästä ovelle unenpöpperössä ehdittiin, talosta jostakin kuului tosin meteliä. Meidän asuntoon kuuluva meteli ei edes ollut mitään kovin häiritsevää.
Eikä ole 100 varma etteikö ääniä kuuluis. Väkisinki kuuluu aina jostain jotain. Jos ei kestä niin pakko muutta mualle.
Aika paha tuo juttu mikä teille sattunu.
 
[QUOTE="vieras";22177707]Eikä ole 100 varma etteikö ääniä kuuluis. Väkisinki kuuluu aina jostain jotain. Jos ei kestä niin pakko muutta mualle.
Aika paha tuo juttu mikä teille sattunu.[/QUOTE]

En ole väittänytkään ettei ääniä kuuluisi, mutta meiltä ei kyllä yöllä kuulunut häiritseviä ääniä, ei ollut edes lapsia kun kerrostalossa asuttiin ja siitä olen täysin varma että ko. äänet joista lapussa puhuttiin ei kuulunut silloin meiltä.
 
neiti nyynis
Tuo on sunniteltu juttu. Joku joka tiesi miehesi olevan viikonlopun poissa, laittoi lapun. Ehkä joku naapuri, joka ei pidä teistä tai joku nainen, joka on ihastunut mieheesi. Tai sitten miehesi teki sen päästäkseen toisen naisen luo.
 
"vieras"
En ole väittänytkään ettei ääniä kuuluisi, mutta meiltä ei kyllä yöllä kuulunut häiritseviä ääniä, ei ollut edes lapsia kun kerrostalossa asuttiin ja siitä olen täysin varma että ko. äänet joista lapussa puhuttiin ei kuulunut silloin meiltä.
Anteeksi.ilmaisin itseni huonosti. Tarkoitin niinku ihan yleisesti et kerrostalossa kuuluu ääniä. En millään lailla teitä.
 
"vieras"
on totta että kerrostalossa ääniä on välillä mahdoton jäljittää oikeaan osoitteeseen. kerran soitin poliisit paikalle, kun naapurissa raju perheväkivalta tapaus. sanoin puhelimessa että meidän yläpuolella olevasta asunnosta kuuluu. naapuri, joka asuu samassa kerroksessa käytävän toisessa päässä, soitti myös poliisit ja kertoi äänien kuuluvan heidän seinän takaa. poliisien saapuessa ne sitten kuuntelivat korva ovessa mistä se ääni kuului.
ap, laita viestiä miehelle että lappu tuli väärän osoitteeseen. kyllä se uskoo kun suuttumus laantuu.
 
rva kyynis
Tuo on sunniteltu juttu. Joku joka tiesi miehesi olevan viikonlopun poissa, laittoi lapun. Ehkä joku naapuri, joka ei pidä teistä tai joku nainen, joka on ihastunut mieheesi. Tai sitten miehesi teki sen päästäkseen toisen naisen luo.
suunnitellultahan tää vaikuttaa, vai kuinka on ap.
ihan hauskasti tarinoitu, kuitenkin. Voit jo tulla kertomaan kuka olet.
Emme enää kestä tätä jännitystä, ihan ratkeaa uteliaisuudesta nämä kaksi aivosolua, jotka vielä itselläni pelittävät.
 
"nnn"
No huh, ikävä tapaus :( Lapun kirjoittaja varmasti erehtynyt asunnosta. Onko miehestä kuulunut? Sehän tästä puuttuisi, että menee kostoksi painamaan jotain vierasta. Onko teillä ollut luottamuspulaa kun mies ei suostunut edes puhumaan asiasta?
 
"vieras"
[QUOTE="nnn";22177893]No huh, ikävä tapaus :( Lapun kirjoittaja varmasti erehtynyt asunnosta. Onko miehestä kuulunut? Sehän tästä puuttuisi, että menee kostoksi painamaan jotain vierasta. Onko teillä ollut luottamuspulaa kun mies ei suostunut edes puhumaan asiasta?[/QUOTE]

No johan on parisuhde mallillaan jos tuollaista lähtee kostamaan! Taas ihmettelen, millaisia miehiä teillä oikein on?
 
Saraldo
Ihanko oikeasti väitätte että uskoisitte itse silmää räpäyttämättä jos olisitte tuon miehen asemassa :)
No ihan taatusti uskoisin. Katos ei kaikki ole sellaisia, että kun puolison silmä välttää niin tilalla on joku toinen. Mä kysyin eilen mieheltä, että mitä jos meille ilmaantuis tuollainen lappu. Ja mies vastas juuri kuten arvelinkin: on tullut väärään osoitteeseen.
 
"Epätoivoinen"
Miehen sai puhelin päähän kun soitin tänään hänen työpuhelimeen, siis työkaveri vastasi ja pyysin mieheni puhelimeen. Ei kai kehdannut olla tulematta siihen. Ei puhunut mulle mitään, mutta kuuntelipa ainakin mitä minä sanoin. Kun kysyin että onko millon tulossa kotiin niin sanoi vaan että nyt täytyy mennä ja laitto luurin kiinni :(
Kävin naapureiden ovilla, mutta vielä ei ainakaan lapun kirjottaja ole selvinnyt :(
Helevetti soikoon mä oon ihan lopussa. Enhän mä toista väkisin kotiin saa sopimaan asiaa. En voi kun toivoa että tulee ja voitais jutella.
 
"vieras"
[QUOTE="Epätoivoinen";22180510]Miehen sai puhelin päähän kun soitin tänään hänen työpuhelimeen, siis työkaveri vastasi ja pyysin mieheni puhelimeen. Ei kai kehdannut olla tulematta siihen. Ei puhunut mulle mitään, mutta kuuntelipa ainakin mitä minä sanoin. Kun kysyin että onko millon tulossa kotiin niin sanoi vaan että nyt täytyy mennä ja laitto luurin kiinni :(
Kävin naapureiden ovilla, mutta vielä ei ainakaan lapun kirjottaja ole selvinnyt :(
Helevetti soikoon mä oon ihan lopussa. Enhän mä toista väkisin kotiin saa sopimaan asiaa. En voi kun toivoa että tulee ja voitais jutella.[/QUOTE]

Pyydäppäs miestäsi käymään tämän naapurin juttusilla(etsimään sen joka lappusen kirjoitti) ja kysymään, että mikä mies se sinua kävi jyystämässä ja onkohan hän nyt aivan varma, että se oli heillä. Hän itse kun oli tällöin muualla. Menisköhän törkeäksi kunnianloukkaukseksikin jos väittää tällaista?
 
"Epätoivoinen"
[QUOTE="vieras";22180599]Pyydäppäs miestäsi käymään tämän naapurin juttusilla(etsimään sen joka lappusen kirjoitti) ja kysymään, että mikä mies se sinua kävi jyystämässä ja onkohan hän nyt aivan varma, että se oli heillä. Hän itse kun oli tällöin muualla. Menisköhän törkeäksi kunnianloukkaukseksikin jos väittää tällaista?[/QUOTE]

Ei ole tietoa kuka naapuri tämän lapun on laittanut :( ja milläs mä miestä pyydän menemään naapurin ovelle kun se ei edes kotiin tuu tai puhu mulle
 
Sangria
voi ei, inhottava tilanne todella:( kyllä se mies sieltä tulee ja toivottavasti tulee järkiinsä! ne äänet voi tosiaan kuulua ihan miten sattuu, itsekin olen sen huomannut. meillä täällä rivarissa ei asu meidän yläpuolella ketään kun ei siellä ole edes asuntoa ja silti sieltä kuuluu mukamas elämän ääniä. kerran sitä miehen kanssa ihmeteltiin..seinänaapurista ne äänet tulevat.
 

Yhteistyössä