Nyt me sitten luovutamme, eli ei vauvaa meille.

  • Viestiketjun aloittaja ei enää
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kiitos kaikille, olo on ihan lohduton :'(
Ja Delfis, huomasin kyllä väärinkäsityksen, kyyneleiltä en vaan heti voinu kirjottaa :(
Miksi mulle halutaan vielä ilkeillä, eikö me mieheni kanssa olla jo osamme saatu tässä lapsettomuudessa???
Joku kysyi meidän ikää, olemme minä 30v ja mieheni 33v.
Ja toivoni tuollaiseen ihanaan luomuihmeeseen olen tosiaan jo menettänyt, kun ei sitä ole näkynytkään. :'(
 
nyyni
Voimia ja halaus täältäkin.

Meillä 2 vuotias ulkomailta tullut adoptiolapsi nukkuu viereisessä huoneessa. Jos mitenkään mahdollista miettikää vaihtoehtoa. Tullessaan lapsi oli vieras, nyt jo niin oma.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille, olo on ihan lohduton :'(
Ja Delfis, huomasin kyllä väärinkäsityksen, kyyneleiltä en vaan heti voinu kirjottaa :(
Miksi mulle halutaan vielä ilkeillä, eikö me mieheni kanssa olla jo osamme saatu tässä lapsettomuudessa???
Joku kysyi meidän ikää, olemme minä 30v ja mieheni 33v.
Ja toivoni tuollaiseen ihanaan luomuihmeeseen olen tosiaan jo menettänyt, kun ei sitä ole näkynytkään. :'(
Käänny apua saadaksesi ihan jonkun muun tahon puoleen. Täällä tulee paskaa niskaan oli ongelma mikä tahansa.
 
Mari
Otan osaa :( Ystävälläni samanlainen tilanne ja adoptio ei tule kyseeseen, joten elävät elämää tästä edespäin kahdestaan. Oletko hakenut keskusteluapua tilanteeseenne? Olisi varmaan hyvä saada ajatuksia purettua ja saada eväitä tilanteen hyväksymiseen. Jaksamista teille!
 
lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja stella-h:
:hug:

Vaikka mielessään alkaisi työstämään rankkaa ajatusta lopullisesta lapsettomuudesta, niin elämä saattaa silti joskus yllättää onnellisesti. Tuttavapariskunta yritti yhteensä 6-7vuotta lasta sekä luomusti että hoidoilla, toivo vaihtui usein epätoivoon... Kunnes lopulta yllättäen huomasivat että lapsi onkin tulossa. Terve tyttö syntÿi ja sen jälkeen vielä kaksi poikaa ihan luomusti ja vieläpä lähes heti kun toivoivat. En tiedä lohduttaako nämä muiden toivonsa jo menettäneiden tarinat, mutta näyttää elämä joskus näinkin kohtelevan. Voimia teille joka tapauksessa! Toivon todella että pieni ihme vielä kuitenkin ilmoittaisi tulostaan...
Nuo tuntuu niin urbaanilegendoilta kaikille lapettomille.. Kun aina tutun tutulla on joku yms.yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille, olo on ihan lohduton :'(
Ja Delfis, huomasin kyllä väärinkäsityksen, kyyneleiltä en vaan heti voinu kirjottaa :(
Miksi mulle halutaan vielä ilkeillä, eikö me mieheni kanssa olla jo osamme saatu tässä lapsettomuudessa???
Joku kysyi meidän ikää, olemme minä 30v ja mieheni 33v.
Ja toivoni tuollaiseen ihanaan luomuihmeeseen olen tosiaan jo menettänyt, kun ei sitä ole näkynytkään. :'(
Hyvä, että huomasit. Ehdin jo ajatella, että aiheutin sulle vieläkin pahemman mielen. En osaa minäkään ehkä edes kuvitella mitä tunteita käytte läpi, mutta raskaitakin raskaampia uskon niiden olevan. Vilpittömästi toivon, että saatte jollain muulla tavalla kokea elämässänne vielä suuren onnen. Vielä te saatte aihetta hymylle. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-h:
:hug:

Vaikka mielessään alkaisi työstämään rankkaa ajatusta lopullisesta lapsettomuudesta, niin elämä saattaa silti joskus yllättää onnellisesti. Tuttavapariskunta yritti yhteensä 6-7vuotta lasta sekä luomusti että hoidoilla, toivo vaihtui usein epätoivoon... Kunnes lopulta yllättäen huomasivat että lapsi onkin tulossa. Terve tyttö syntÿi ja sen jälkeen vielä kaksi poikaa ihan luomusti ja vieläpä lähes heti kun toivoivat. En tiedä lohduttaako nämä muiden toivonsa jo menettäneiden tarinat, mutta näyttää elämä joskus näinkin kohtelevan. Voimia teille joka tapauksessa! Toivon todella että pieni ihme vielä kuitenkin ilmoittaisi tulostaan...
Nuo tuntuu niin urbaanilegendoilta kaikille lapettomille.. Kun aina tutun tutulla on joku yms.yms
Sama kävi mielessä. :whistle:
 
ap
Voisiko joku neuvoa mua miten pyydetään modeja että ne sulkisi tän ketjun? Tai joku taitavampi pyytäisi mun puolesta suoraan heiltä?
Joku haluaa olla mulle nyt todella ilkeä, enkä mä kestä enää tätäkään. :'(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
toivon todella jaksamista.. juuri aikasemmin kommentoin johonkin ketjuun että jos nyt plussaisin sekoaisin onnesta, kolme vuotta yritetty eikä mitään tapahdu.
niin rohkeita ei olla oltu että tutkimuksiin lähdettäis, se pelottaa ihan pirusti jo valmiiksi että mitä siellä sanottas, kuoleeko se viimenenkin toivo siinä..
mutta tämäkin jo hajoittaa. ihan yhtä paskoja fiiliksiä tulee joka päivä käytyä läpi
Voi jestas! Menkää nyt hyvät ihmiset lääkärin pakeille! Ystäväpariskunta kärsi myös lapsettomuudesta ja pitkään yrittivät saada vauvaa alulle. Lopulta menivät tutkimuksiin ja vika löytyi heti kättelyssä. Loppujen lopuksi oli kyse suht pienestä jutusta, joka saatiin lääkkeillä korjatuksi.

Eiköhän nämä ihmiset ole suorastaan ravanneet lääkärien pakeilla, jos hedelmöityshoitojakin on noin monia tehty? Vai luuletko, että niitä tehdään tosta vaan, tutkimatta, kun vaan halutaan?

Niin, ystäväpariskunta yritti omin voimin saada lasta alulle pitkään, tuloksetta. Menivät lääkäriin ja jo heti ensimmäisellä tutkimuskäynnillä saatiin selville paljon asioita. Vähän myöhemmin aloittivat lääkkeet ja sitten ei mennytkään pitkään kun jo tärppäsi. Eli joskus juttu voi olla kiinni ihan pienestäkin, lääkityksellä korjatavasta viasta. Tämän halusin tuoda esille siksi, että on sellaisiakin ihmisiä, jotka vain yrittävät ja yrittävät lasta vuosikausia, mutta eivät kehtaa tai uskalla mennä lääkäriin hoidattamaan asiaa.
 
vieras
Minun tuttava pariskunta sai 7 vuoden yritysten jälkeen ensimmäisen lapsensa. Minun siskoni sai 3 vuoden yrityksen jälkeen, siskolla nykyään jo 4 lasta. Ja ihan niin että lopettivat yrittämisen. Stressi myös omalta osaltaan varmasti vaikuttaa raskaaksi tulemiseen..
 
Halauksia ja voimia. :hug: tiedän osittain sun fiilikset. Meillä on takana monen vuoden yrittäminen (yli 3v) ja tuloksettomat hoidot ja olimme todella lähellä luovuttaa -hoitojen osalta näin teimmekin. Ja vuosi sitten marraskuussa tein positiivisen raskaustestin (luomu...). Ja nyt tuo ihme mönkii tuossa lattialla. Toivon sydämestäni, että teillä tapahtuu ihme. :heart: :heart: :hug: halusin kertoa tämän pienenä lohtuna ja toivon, että sulle ei tule tästä entistä pahempi mieli. Toivon elämäänne kaikkea hyvää, aurinkoa ja onnea!
 
mutsi
:hug: Lohdutukseksi haluan sanoa, että moni pari on saanut vauvan siinä vaiheessa, kun on lakannut yrittämästä! :) Että aivan oikein teet, kun siirryt muihin juttuihin, etkä hautaudu tähän yhteen asiaan! Toivotaan pikaista ylläriä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-h:
:hug:

Vaikka mielessään alkaisi työstämään rankkaa ajatusta lopullisesta lapsettomuudesta, niin elämä saattaa silti joskus yllättää onnellisesti. Tuttavapariskunta yritti yhteensä 6-7vuotta lasta sekä luomusti että hoidoilla, toivo vaihtui usein epätoivoon... Kunnes lopulta yllättäen huomasivat että lapsi onkin tulossa. Terve tyttö syntÿi ja sen jälkeen vielä kaksi poikaa ihan luomusti ja vieläpä lähes heti kun toivoivat. En tiedä lohduttaako nämä muiden toivonsa jo menettäneiden tarinat, mutta näyttää elämä joskus näinkin kohtelevan. Voimia teille joka tapauksessa! Toivon todella että pieni ihme vielä kuitenkin ilmoittaisi tulostaan...
Nuo tuntuu niin urbaanilegendoilta kaikille lapettomille.. Kun aina tutun tutulla on joku yms.yms
Sama kävi mielessä. :whistle:
Tästä ketjusta näemmä siivottiin asiattomuuksia ja hyvä niin! Samalla kuitenkin hävisi mun vastaus tähän. Eli pahoittelen jos esimerkilläni jotenkin loukkasin, ei todella ollut tarkoitus. Eikä se tosiaan ole mitään urbaanilegendaa, kuten ei varmastikaan muidenkaan esimerkit elämästä. Näin todella tapahtui ystävälleni ja varmasti yhtä onnellisesti on käynyt monelle muullekin toivonsa jo menettäneille. Toivon todella että ketjun aloittajakin saisi vielä huomata kuuluvansa yhtä onnekkaisiin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voisiko joku neuvoa mua miten pyydetään modeja että ne sulkisi tän ketjun? Tai joku taitavampi pyytäisi mun puolesta suoraan heiltä?
Joku haluaa olla mulle nyt todella ilkeä, enkä mä kestä enää tätäkään. :'(
Sulje hyvä ihminen itse tämä ketju: lakkaa lukemasta tätä.

 

Yhteistyössä