Nyt on tatska valmis!

vieras
Tosi magee :) Mut toi linkki minkä laitoit, mun mielestä noi kaikki tatskat on enemmän naismaisia eli ei tommoset käy miehille, tuli ihan gay-fiilis kun muutamalla kundilla oli kiekuroita kropassa. Sori 8)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi magee :) Mut toi linkki minkä laitoit, mun mielestä noi kaikki tatskat on enemmän naismaisia eli ei tommoset käy miehille, tuli ihan gay-fiilis kun muutamalla kundilla oli kiekuroita kropassa. Sori 8)
Saahan sieltä muutakin ku kiekuroita :D
Ja mun mielestä esim. Theresen tekemä tyttökalenteritatuointi sopii vaan miehelle. Tai no, varmaan kenen tekemänä tahansa, tyttökalenteri ei musta sovi naiselle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oh my.. Kaikkea sitä. Ehkä mä vielä joku pv ymmärrän hevi-tyyppejä. Kamalan synkän ja masentuneen oloinen profiilikin.
:D Ja mä olen kaikkea muuta kuin masentunut. Mä vaan tykkään kaikesta synkästä :whistle:


Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hieno on, muttei omalaatuinen, erikoinen, tiedän montakin jolla on tuollainen
No, jos kuva on napattu taulusta, niin musta ois hassua olettaa sen olevan uniikki ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oh my.. Kaikkea sitä. Ehkä mä vielä joku pv ymmärrän hevi-tyyppejä. Kamalan synkän ja masentuneen oloinen profiilikin.
:D Ja mä olen kaikkea muuta kuin masentunut. Mä vaan tykkään kaikesta synkästä :whistle:


Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hieno on, muttei omalaatuinen, erikoinen, tiedän montakin jolla on tuollainen
No, jos kuva on napattu taulusta, niin musta ois hassua olettaa sen olevan uniikki ;)
no yleensä halutaan uniikkia
ittelläni on kolme uniikkia kuvaa kehossani.
tosin oon kyllä nyt miettiny h.r gigerin niit pikkukkoja.. :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oh my.. Kaikkea sitä. Ehkä mä vielä joku pv ymmärrän hevi-tyyppejä. Kamalan synkän ja masentuneen oloinen profiilikin.
:D Ja mä olen kaikkea muuta kuin masentunut. Mä vaan tykkään kaikesta synkästä :whistle:


Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hieno on, muttei omalaatuinen, erikoinen, tiedän montakin jolla on tuollainen
No, jos kuva on napattu taulusta, niin musta ois hassua olettaa sen olevan uniikki ;)
Saako kysyä miksi te jotka tykkäätte synkästä, tykkäätte siitä? Minusta ne kuvat, musiikki, pukeutuminen, kaikki on NIIIIN synkkää että tulee tylsä olo pelkästä katselemisesta. Missä on romantiikka ja elämänilo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä miksi te jotka tykkäätte synkästä, tykkäätte siitä? Minusta ne kuvat, musiikki, pukeutuminen, kaikki on NIIIIN synkkää että tulee tylsä olo pelkästä katselemisesta. Missä on romantiikka ja elämänilo?
Romantiikkaa ja elämäniloa on omassa elämässä yllin kyllin.
Minusta tietynlaiset synkät kuvat, leffat ja vaatteet ovat kauniita. Oon visuaalinen ihminen ja tuo tyyli vaan sattuu miellyttämään silmää. Se liittyy fantasiaan ja satuihin enemmän kuin omaan oikeaan elämään.
Mä en taas ymmärrä iskelmän synkisteleviä kuvia. Enkä ollenkaan tajua romanttisia draamoja tai tosielämään perustuvia surkukertomuksia. Ne vaan ahdistaa :| Mutta ei se minusta tarkota että iskelmän kuuntelijat tai Haydenin kirjojen lukijat olisivat jotenkin erikoisen synkeitä tyyppejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no yleensä halutaan uniikkia
ittelläni on kolme uniikkia kuvaa kehossani.
tosin oon kyllä nyt miettiny h.r gigerin niit pikkukkoja.. :p
Ainoa suht varma tapa saada uniikki kuva on piirtää se itse. Ja silloinkin joku voi äkätä sen ja kopioida. Mulla ei ole tarvis hakea uniikkia uniikkiuden :whistle: vuoksi. Mä tahdon kuvia jotka tuntuu omilta ja jollain lailla kuuluu ja koskettaa mun elämää.
En mä silti mistään katalogista tai tatskalehdestä menisi kuvaa itelleni etsimään, enkä hetken mielijohteesta ottaisi kuvaa vaan siksi että tatuointi pitää saada. :)

 

Yhteistyössä