nyt sain hankittua ne, vaan enpä tiedä onko hintansa väärtit...

Tytöille vikingin goret, vaaleanpunaisena... hintaa oli 69 euroa, onko paha? (itellä ei mitään kokemusta tällaisista :ashamed: )

Ja olinpa peräti niin säälittävä, että ostin kummallekin samanlaiset. (ainiin, puvutkin on samanlaiset... :ashamed: :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Älä viiti.Kunhan halusit vaan tulla leuhkimaan tänne. :|
no tottakai... :D


Paitsi etten ymmärää mitä leuhkimista kengissä on... Varsinkin LASTEN kengissä. :ashamed: joo, olen pösilö...
se on kato se merkki mikä siinä on tärkeintä :whistle: kovaan ääneen sitten hiekkalaatikolla huutelet että "ette sotke teidän VIKING GORETEXEJA!"
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Älä viiti.Kunhan halusit vaan tulla leuhkimaan tänne. :|
no tottakai... :D


Paitsi etten ymmärää mitä leuhkimista kengissä on... Varsinkin LASTEN kengissä. :ashamed: joo, olen pösilö...
se on kato se merkki mikä siinä on tärkeintä :whistle: kovaan ääneen sitten hiekkalaatikolla huutelet että "ette sotke teidän VIKING GORETEXEJA!"

Hyvä kun kerroit tuon! Olisi nimittäin sekin aika noloa jos en muistaisi hiekkalaatikolla mainostaa tarpeeksi. (mitäköhän sielläkin minusta ajateltaisiin, jos niin kävisi...)

Ainiin, unohdin. Eihän me käydä hiekkalaatikolla. Meillä on sitä hiekkaa ihan riittävästi raksalla, vaikka lapset onkin kantanu sitä säkkikaupalla sisälle kotiimme....
:headwall:
 
vieras
Minäkin ostin tänään tytölleni toppapuvun 129 euroa, ja kengät 109 euroa. Hattu 49 euroa, ja tumput 20 euroa.Onko kallista? Kun en tiedä noita hintoja lainkaan....ai niin ja ostin sitten vielä erillisen toppatakin, 99 euroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Älä viiti.Kunhan halusit vaan tulla leuhkimaan tänne. :|
Mitä se pintelin sun napaa kaivaa jos toiset ostaa lapsilleen kunnollisia vaatteita tai kenkiä?
Mistä säkin tiedät mitä kenkiä ja vaatteita meidän lapset käyttää.? :headwall: En mä vaan jaksa niitä tänne tulla mainostamaan. :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Älä viiti.Kunhan halusit vaan tulla leuhkimaan tänne. :|
Mitä se pintelin sun napaa kaivaa jos toiset ostaa lapsilleen kunnollisia vaatteita tai kenkiä?
Mistä säkin tiedät mitä kenkiä ja vaatteita meidän lapset käyttää.? :headwall: En mä vaan jaksa niitä tänne tulla mainostamaan. :eek:
En tiedäkään, eikä se edes mua kiinnosta. Mut jotenkin sulla on pakko mättää, kun tuut tällaisista räksyttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin ostin tänään tytölleni toppapuvun 129 euroa, ja kengät 109 euroa. Hattu 49 euroa, ja tumput 20 euroa.Onko kallista? Kun en tiedä noita hintoja lainkaan....ai niin ja ostin sitten vielä erillisen toppatakin, 99 euroa.
Ei ku halpaa... :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä