Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

Nyt sen vakaasti päätin, että en jaksa enää katsella tuollaista vaakan lukemaa!

Lähtisikö joku mukaan haasteeseen? Aina helpottaisi kun voisi vaihtaa kokemuksia ja olisi joku jolle painon voisi ilmoittaa, vielä näin julkisesti, niin olisi pakko tsempata huonoinakin hetkinä.

Tyylin jokainen valitkoon itse, miten laihduttaa/elämäntapojaan muuttaa. Sehän olisi vain rikkaus kuulla erilaisista tavoista.

Oma tyylini on ruokailutottimusten muuttaminen kevyemmiksi eli lasken kaloreita.

Tänään on siis ma 24.tammikuuta ja ajattelin tavoitella 0,5-1kg viikkovauhdilla painon putoamista. Toiveissa olisi siis olla huhtikuun lopussa 10kg kevyempi.

Olen 165cm pitkä ja painan nyt 83kg, on siis todella mistä pudottaa!

Mukaan lähtijöitä?
 
"vieras"
voi kun sulla on reipas mieli ja tavoitteet,mä oon niin onneton ettei musta ole tiputtaan ees paria kolmea kiloa kun tarvis saada pois,mieluiten viis mut ei se onnistu hyvä jos ton kaks saan pois.

Ei musta ole lähtijäks tähän mut tsemppiä sulle ja toivottavasti pääset tavoitteeseen johon halajat.Mä koitan pyristellä täällä josko itekin onnistuis.
 
"vieras"
Mielelläni lähtisin, mutte voi kun oon raskaana. :D Pudotin 10 kiloa ennen raskautta ja jäi painonpudotus kesken. Jatkan heti kun mahdollista, eli tuun perässä reilu puolen vuoden päästä. :D Mut oon taustalla tsemppaamassa. :) Mulla mitat tällä hetkellä 168cm ja 85kg.
 
"vieras"
Täytyis vielä jatkaa projektia 7-8 kg verran. Aloitin toukokuussa 2010. Alkutilanne 158cm ja 85kg, tämän hetkinen tilanne 62kg. Olen bmi laihduttaja ja tavoitteeni olisi 21-22 tuntumissa. En ole asettanut projektissa aika tai kilo tavoitteita. Mut jos kesään mennessä olis noi viimeset kilot pois, niin ilonen olisin :)
 
täällä kans
Mulla toimii se että katon kellosta milloin syön. Ja mietin etukäteen mitä syön. Ja siis periaatteessa lasken kaloreita. Nyt vaan oon aika mutu tuntumalla noita muistellu että en oo mistään kunnolla laskenu.
 
"Elina"
Mäkin voisin lähteä mukaan!:) Mulla pituutta 165cm ja painoa tällä hetkellä 70kg (pari kiloa oon saanut jo pois). Tavoite ois se 60kg, jota en oo vieläkään monista yrityksistä huolimatta saavuttanut.

Yritän laihduttaa kiloklubin kanssa maltilliseen tahtiin, koska osittaisimetän vielä. Eli siis kaloreita lasken. Karppauksella lähti nuo pari ekaa kiloa ("aloitin" muutama viiikko sitten), mutta erinäisistä syistä ajattelin jatkaa Kiloklubissa ja jonkin verran olis tarkotus myös hiilareita rajoittaa. Tarkotuksena olis semmonen max. puoli kiloa viikossa saada pois, ehkä sitten kun imetyksen lopetan niin tiukennan tahtia.:)

Mihinkäs kirjotellaan? Tänne vaikokö?
 
Mie alotin kans kaks viikkoa sitte ja lähteny 3,4kg :) Päätin,että nyt läskit lähtee(ja sitä oikeasti on).
Mie lasken/katson kaloreita ja olen vähentäny esim.leivän syöntiä ihan reilusti. Proteiinia reilusti,fiksuja ruokia ja ne ateria koot!
Voisin tulla kyllä tähän mukaan,multa lähtee siis reilusti enemmän ku 10kg,mitään aika tavotteita en oo kummemmi9n asettanu :)
 
"äitix2"
Minulla noin 15-20kg pudotettavaa eli työsarkaa on.

Mukana ollaan! En olekaan kirjaillut mihinkään tätä, kun ihan vasta olen aloittanut laihduttamista. Kyseessä isompi asia, elämäntaparemontti siis.

Tsemppiä meille kaikille oikein kovasti!! :)
 
Monella tuntuu olevan jo hyvällä alulla! Hienoa!:flower:

Aloitus on aina helppoa, mutta päätöksessä pysyminen vaikeaa. Siksi haluan ilmoittaa painoni säännöllisesti johonkin, enkä taas innostu "keventäjistä" tms maksullisista palveluista, joihin painoa säännöllisesti ilmoitetaan. Kiva, jos on muitakin hommassa mukana, niin voi tsempata ja "potkia" liikkeelle, kun motivaatio uhkaa loppua!
 
plm
Kiloklubi on ilmainen eikä sinne tarvitse ilmoittaa painoaan säännöllisesti vaan miten itse määritteleekin punnituspäivänsä. Siellä on todella kannustavia ja tsemppaavia keskusteluketjuja.
 
Mukana on siis ainakin:

"täällä kans"
"minä kans"
"inhimillinen tekijä"
"elina"
"matkaroskis"
"äitix2"
"alibaba2"

jäikö joku pois? "vieras" nimellä oli ainakin kaksi, oliko sama vai eri henkilö? Ja haluatko sillä nimellä olla mukana?
 
Kiloklubi on ilmainen eikä sinne tarvitse ilmoittaa painoaan säännöllisesti vaan miten itse määritteleekin punnituspäivänsä. Siellä on todella kannustavia ja tsemppaavia keskusteluketjuja.
Hyvä tietää. Minä uskon itselleni olevan kuitenkin eniten hyötyä just siitä, että ilmoitan painon säännöllisesti. On pakko ns. katsoa totuutta silmiin säännöllisesti :)
 
Täälläkin yksi laihduttaja, lauantaina aloitin kaloreiden (pisteiden) laskemisen, eli nyt kolmas päivä. Ihan tuolla ruokavaliolla laihdutan, liikunnan lisääminenkään ei todellakaan olisi pahitteeksi, jos vaan jostain siihen repisi aikaa. Pudotettavaa -10kg. Olen 170kg ja 74,5kg. Pitäisi tuota vyötärönympärystä saada todellakin kavennettua kohonneen diabetesriskinikin vuoksi ja ei olisi pahitteeksi, jos taas mahtuisi M-koon vaatteisiin. ;) Ja mulla pahimmat koukut on roskaruoka ja suklaa, muutenkin olen syönyt viime aikoina epäterveellisesti, joten näitä tottumuksia pitää muuttaa. :)
 
"neljä-ilman-viidettä"
Mullakin reilusti enemmän kuin -10 pudotettavaa, mutta voisin olla mukana. Tällä hetkellä ollaan menossa -7 kohdalla. Vuoden alussa aloitin ja viime viikko meni pipariksi. Nyt taas yritän tsempata itteni ruotuun.

Tämä on muuten minulle tyypillistä. Pari viikkoa menee kevyesti ja tuo -7 on myös tyypillinen tiputus. Kun se miinus 10 on täynnä, niin ollaan yhden kulmakiven yli menty. Toivottavasti sinne ja paljon pidemmälle päästään.

Niin ja tämän alun menen osa/täysnutrauksella
 

Yhteistyössä