Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

"kannustaja"
Onpa mukava, että täällä on tällaisia tsemppausryhmiä. Harmi vain kun ei itse vielä voi alkaa tavoitella ihannepainoa kun ootan vauvaa vielä. Toivottavasti tällaisia ryhmiä tulee tänne myöhemminkin :) vaikka aikalailla eri porukka tietenkin... Täytyy pysytellä vielä kannustusjoukoissa! :) kesällä sitte itelläki pikkuhiljaa painoa alaspäin:)!
 
[QUOTE="kannustaja";22977715]Onpa mukava, että täällä on tällaisia tsemppausryhmiä. Harmi vain kun ei itse vielä voi alkaa tavoitella ihannepainoa kun ootan vauvaa vielä. Toivottavasti tällaisia ryhmiä tulee tänne myöhemminkin :) vaikka aikalailla eri porukka tietenkin... Täytyy pysytellä vielä kannustusjoukoissa! :) kesällä sitte itelläki pikkuhiljaa painoa alaspäin:)![/QUOTE]

Onnea odotukseen... tälläisenhan ryhmänhän voi aina perustaa vaikka sinä sitten kun alat painoa pudottamaan :) Mutta ilman muuta, tervetuloa kannustusjoukkoihin :D
 
Auttakaa nyt käytännön asiassa mua noviisia, miten tän ketjun saa helpoimmin esiin sit tulevina päivinä... joku merkkaus systeemihän on olemassa. Kuinka se toimii?
Oiskohan parempi perustaa tommonen ihan ryhmä vai miksi sitä kutsutaan? Se voi olla joko suljettu tai sitten avonainen, suljettuun olisi jäsenien ehkä helpompi kirjotella omia mittoja yms :)
Mä voin vaikka perustaa jos tuntuu hankalalta :)
 
"mannakas"
Oiskohan parempi perustaa tommonen ihan ryhmä vai miksi sitä kutsutaan? Se voi olla joko suljettu tai sitten avonainen, suljettuun olisi jäsenien ehkä helpompi kirjotella omia mittoja yms :)
Mä voin vaikka perustaa jos tuntuu hankalalta :)
Joo tuntuu hankalta :) Missä ne ryhmät sitten näkyy? Mistä pääsen sinne siis sisään ja onko siellä oltava kirjautuneena, tässä aika moni mukaan lähtijä oli harmaana. Itsekin nyt, kun meinaa kone tökkiä ja kirjauduin jo ulos.
 
"Kahden äiti"
Just sellainen ketju johon mä liityn! Toinen lapsi nyt 3 kk ja kilot ei tällä kertaa lähde minnekään, esikoisen jälkeen lähti tosi äkkiä. Pituutta 167 cm ja painoa nyt 81 kg! Ennen esikoista pari vuotta sitten painoin noin 60 kg.

Liikunnan olen aloittanut ja ruokailua olen muuttanut terveellisemmäksi. Tuntuu vaan nyt olevan niin tiukassa nämä kilot, apua!
 
"vieras"
[QUOTE="kannustaja";22977715]Onpa mukava, että täällä on tällaisia tsemppausryhmiä. Harmi vain kun ei itse vielä voi alkaa tavoitella ihannepainoa kun ootan vauvaa vielä. Toivottavasti tällaisia ryhmiä tulee tänne myöhemminkin :) vaikka aikalailla eri porukka tietenkin... Täytyy pysytellä vielä kannustusjoukoissa! :) kesällä sitte itelläki pikkuhiljaa painoa alaspäin:)![/QUOTE]

Mä liityn sun ryhmään sitte syksyllä. :) Itekin oon raskaana.
 
"neljä-ilman-viidettä"
[QUOTE="elina";22979721]siis mitenkäs tuonne ryhmään sitten pääsee?:/[/QUOTE]

rekkaudu jos et ole siä vielä tehnyt ja sitten haet ryhmän jäsenyyttä
 

Yhteistyössä