Nyt se sitten tapahtui: Mies muutti pois.

Ellie
Onnea matkaan - ja järkeä! Nyt kun tiedät, että mies, joka vaikuttaa niin täydelliseltä, että sen kanssa haluaa lapsia useammankin, voikin osoittautua täysin rontiksi, osaat varoa jatkossa kaikkia miehiä. Elä lastesi kanssa rauhaisaa elämää ja nauti siitä, ettei tarvitse pelätä, varoa ja olla huolissaan. Älä enää ikinä lankea miehen pauloihin, seuraavakin voi olla yhtä vaikea tapaus. Pärjäät hyvin yksinkin, sinulla on lapset ja heissä tärkeimmät ihmissuhteet! :hug:
 
Kiitos. Ootte ihania. :ashamed: :'( =)
Mun mies on ulospäin niin ihana ja hyväkäytöksinen, oikea malli-isä ja malli-aviomies, että tiedän, miten mun syyks laitetaan koko ero.

Äitini, mummoni, siskoni ovat varmasti sitä mieltä, että miksi MUN piti tähän ruveta, eikö mikään riitä, eikö voi olla tyytyväinen yms. Ja että voi voi mun mies parkaa.

Musta todella surullista, että mää voin olla ihmisten ilmoilla se, mikä olen, mies se hymyilevä kultapoju. :headwall:

Mutta itseppä tiedän, miten asiat on. Toivoisin vaan vähän myötätuntoa ja jutteluseuraa, mitä en kyllä varmastikkaan perheestäni saa. :'(

Soitan heti huomenna sossuun eka. Sieltä varmasti osaavat neuvoo, niin ja niihin sähkö- ja vesifirmoihin. :)
 
Maanmatonen
Kyllä ottaa päähän tuollaiset ukot. Minunkin erosta muutama vuosi ja exällä sädekehä pään päällä, mutta eivätpä tiedä tutut, millainen todella on. Minä sairastuin siinä liitossa.
 
äippis
Iso halaus sulle! Kuulostaa niin tutulle tuo kohtalosi... Mutta hienoa, että pääset jaloillesi ja saat tasapainoisen arjen. Pysy rauhallisena ja etäisenä miehelle, kyllä se siitä! Tsemppiä ihan hurjasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellie:
Onnea matkaan - ja järkeä! Nyt kun tiedät, että mies, joka vaikuttaa niin täydelliseltä, että sen kanssa haluaa lapsia useammankin, voikin osoittautua täysin rontiksi, osaat varoa jatkossa kaikkia miehiä. Elä lastesi kanssa rauhaisaa elämää ja nauti siitä, ettei tarvitse pelätä, varoa ja olla huolissaan. Älä enää ikinä lankea miehen pauloihin, seuraavakin voi olla yhtä vaikea tapaus. Pärjäät hyvin yksinkin, sinulla on lapset ja heissä tärkeimmät ihmissuhteet! :hug:
Aikalailla karua yleistämistä miehiä kohtaan. Itse olen mies ja ex-vaimo lähti toisen miehen mukaan. Et kyllä niissä naisissakin on niitä pettureita ja perheenrikkojia. Mutta silti en ole nais sukupuolta vastaan menettänyt uskoani. Ei yksi mätä omena koko satoa pilaa!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Jaksamista :hug:
Kiitos.
Juuri laitoin ton toisen ketjun. Mun sisko ja tietysti äitinikin, pitävät meidän eroa pelkästään MUN syynä. Surullista kyllä... Ja se teksti mikä häneltä tuli, ei voi muuta kuin ihmetellä.

Mutta niinku on selvää, vaan minä ja mun mies tiedetään meidän asioista. Mies voi kertoa heille mitä haluaa ja varmasti saa taputuksia päähänsä, sehän on selvä.
Kukaan ei tiedä mitä toisen kodissa tapahtuu, miten puhutaan, miten käyttäydytään.

Ja kenelläkään ei ole varaa arvostella toista, tuomita ja tyrmätä. Eipä tarvitse sieltä mitään tukea odottaa. En kyllä odottanutkaan, mutta en ihan tämmöstäkään olisi uskonut... :/

 

Yhteistyössä