Odotan pikkuveljeni tuhkaa.

  • Viestiketjun aloittaja enkelin siiven alla
  • Ensimmäinen viesti
enkelin siiven alla
nyt aika vaan lipuu. vielä pitää vakuutusyhtiöihin soitella, veli oli ottanut parikin henkivakuutusta. halusi turvata meidät omaiset. se hölmö jätkä..! olisi jäänyt itse.

hautajaisiin on parisen viikkoa. veli oli avattu mutta patologin lausuntoa emme vielä ole saaneet. kyllä on niilläkin pitkät ruokatunnit. kysyin ekan kerran kaksi viikkoa sitten. Äiti kysyi tänään. ei vieläkään ole paikalla, mutta seuraavaa jo avataan. tekis mieli mennä jo paikalle ja näyttää sitä veistä sille avaavalle "oikeuslääketiede"lääkärille.

veljen kuvaa pöydällä on välillä helppo, välillä ihan suunnattoman vaikea katsoa. poltan kynttilää siinä vieressä. ostin tulppaanejakin. mutta ei se enää pikkuveljeäni auta. kukat kuihtuu, kuvasta harmaanvihreät silmät tuijottaa. Auta Sisko minua..!!! APUA!!!! mulla on paha olla.

Anna anteeksi pikkuveli.

Löysin kyllä sitten viimeiset viestisikin. miksi, MIKSI et voinut puhua mulle mitään????????????????????????????????????????
 
Anteeks
Anteeksi että kehtaan ees kysyä, mutta eihän vaan ollut veljes joka liikenteessä kuoli?
Otan osaa suruusi:(!. EN osaa ees kuvitella suruasi...Toivottavasti vaan en itse joudu kokemaan samaa...Voimia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anteeks:
Anteeksi että kehtaan ees kysyä, mutta eihän vaan ollut veljes joka liikenteessä kuoli?
Otan osaa suruusi:(!. EN osaa ees kuvitella suruasi...Toivottavasti vaan en itse joudu kokemaan samaa...Voimia.
Tuskin oli jos ap ollut 2 viikkoa sitten ollut yhteydessä patologiin.

 
dsfdf
Alkuperäinen kirjoittaja enkelin siiven alla:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Ei kai ne vakuutukset itsaria korvaa?
kiitos myötätunnostasi.

osa korvaa, osa ei. Veljeni ajatteli vielä viime metreillään meitä omaisia.
Ei kyllä ajatellut omaisia, jos niin itsekkään ratkaisun on tehnyt. Osanottoni siitä huolimatta.
 
enkelin siiven alla
Ei pikkuveljeni kuollut liikenneonnettomuudessa. eikä sairauteen.

Hän AMPUI itsensä. ja vain itsensä.

Minä en tiedä enää miten selvitä. olen löytänyt kuitenkin kuolinpesästä viimeiset viestit mitä hän jätti, ja kaikki ne epätoivot mitä hän elämässään niissä näkee olisi voitettavissa. Ei mitään epätoivoista. APUAAPUAAPUAAAA

JOS ikinä olet mukamas niin epätoivoisessa tilanteessa muista että TOIVOA ON!!!!

ANNA LÄHEISTESI AUTTAA!!! Jäljellejäävien suru on lohduton ja loputon. ja vielä kun tilannetta ulkopuolinen voi arvioida ihan eri tavalla kuin se joka tuntee itse olevansa jo loputtomassa suossa. OTA APU VASTAAN JOS TARVITSET SITÄ!!

JA TARJOA!!

Veljeäni ei se enää auta... voin vain jälkiviisastella ja odottaa tuhkaa.
 
enkelin siiven alla
Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:
Mutta ei kai henkivakuutuksista saa mitään, jos on tehnyt itsarin? Osanottoni ap.
saa, jos on miettinyt asian jo etukäteen.

toivottavasti tieto hyödyttää. ja hae ihmeessä apua, jos moista harkitset. usko pois, sinua tullaan kaipaamaan.
 
enkelin siiven alla
Alkuperäinen kirjoittaja surussa mukana:
Mulla saatta tuo tulla oman lapsen kohdalle:(
Voisinko ehkä jotenkin auttaa??

Äitinikin yritti kaikkensa. ja minä isosiskona. Nyt on myöhäistä veljelleni.

Miksi epäilet tätä lapsesi kohdalla?
 
enkelin siiven alla
Haluaisin pitää tätä ketjua jonkin aikaa esillä niitä varten jotka kokevat ettei heillä ole enää mitään eikä ketään apua eikä ymmärtäjää.

AINA ON VALOA! Katso sinnikkäästi vaikka nyt vain edes yksi päivä eteenpäin, ja pyydä sinä päivänä apua!

Kuka osaisi linkittää tähän mielenterveys- ja kriisipalvelemien nettiosoitteita ja puhelinnumeroita? Sillälailla ymmärrettävästi?

KIITOS AVUSTA!
Tälläkin palstalla näkyy jo liian paljon pahaa oloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja enkelin siiven alla:
Haluaisin pitää tätä ketjua jonkin aikaa esillä niitä varten jotka kokevat ettei heillä ole enää mitään eikä ketään apua eikä ymmärtäjää.

AINA ON VALOA! Katso sinnikkäästi vaikka nyt vain edes yksi päivä eteenpäin, ja pyydä sinä päivänä apua!

Kuka osaisi linkittää tähän mielenterveys- ja kriisipalvelemien nettiosoitteita ja puhelinnumeroita? Sillälailla ymmärrettävästi?

KIITOS AVUSTA!
Tälläkin palstalla näkyy jo liian paljon pahaa oloa.
nosto!*tässä on järkeä*

:wave:
ja ap. otan osaa suruun,kaikki ei mene niinku pitäisi.. :'(
 
enkelin siiven alla
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
:eek: http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen/itsemurha.htm

*tuskin auttaa näin jälkiäteen,mutta...*
huh, ajattelin kyllä toisenlaisia linkkejä...

mutta kiitti kuitenkin, tarkoituksesi oli varmaan hyvä?
 
enkelin siiven alla
Yön pimeät tunnit lähestyy.. auttaisitko jotain lähimmäistäsi ja laittaisit tähän linkin josta mielestäsi saattaisi tuona pimeänä lohduttomana hetkenä apua löytyä?

Jälleen tänä yönä joku jossain kokee elämänsä arvottomaksi ja tulevaisuutensa lohduttomaksi. Jos ei ole laittaa linkkiä, olisiko jakaa kokemusta meidän kaikkien kanssa tästä kauheasta pelkkiä kysymysmerkkejä jälkeensä jättävästä aiheesta?
 

Yhteistyössä