Oikeasti pelottavia elokuvia..onko niitä?

Tuo White noise, mistä oli puhetta tuossa toisessa ketjussa oli minusta aika inhottava. Mutta muuten ehkä vanhimmat kauhuleffat pelottavat eniten. Se oli aika inhottava minusta missä ne menevät sinne leirintäalueelle ja porukkaa alkaa kadota... Nimeä en muista. MIkähän se nyt onkaan...Oletko muuten katsonut Skeleton keyn? Oliko hyvä? Olen aina miettinyt, että se voisi olla, mutta ei ole tullut katsottua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Tuo White noise, mistä oli puhetta tuossa toisessa ketjussa oli minusta aika inhottava. Mutta muuten ehkä vanhimmat kauhuleffat pelottavat eniten. Se oli aika inhottava minusta missä ne menevät sinne leirintäalueelle ja porukkaa alkaa kadota... Nimeä en muista. MIkähän se nyt onkaan...Oletko muuten katsonut Skeleton keyn? Oliko hyvä? Olen aina miettinyt, että se voisi olla, mutta ei ole tullut katsottua.
mä oon kattonut tuota white noisea puoleen väliin ja en tykänny..vois joskus yrittää sen lopun nähdä..

Tuossa ylempänä tulikin pari sellaista mitä en oo vielä nähnyt, on jääny nyt uusimmat ainakin näkemättä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
:LOL: ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
onneks en oo ainoa :LOL:

jopa se Lordin leffa yllättäis :whistle: :D
joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleen :whistle:
jeps..

oikeestaan kaikki uudemmat (mitä oon nähny) on tylsiä, noi vanhat (70-80 luvulta) on parempia, mut onkohan niissäkin se nostalgia sit syynä miks niistä tykkää..mjaa, en tiiä :D
 

Yhteistyössä