oiskohan täällä vanhoillislestadiolaisia?

tuolla on meillä (jäseniä tällä hetkellä 25) kerho jossa vain vanhoillislestadiolaisia. jos joku vl tahtoo mukaan niin laita yv:tä niin saat salasanan ja pääset "hakemaan" jäsenyyttä kerhoon.<br><br>
 
no huh

tän tåäytyy olla vitsi. itse olen lestadiolainen äiti ja sanon et ei me näin olla "tyhmiä" ja ittiämme tuoda esille. näiden ihmisten vuoksi meitä aina katsellaankin vähän kieroon. olemme kuin muutkin äidit ja ihmiset.. huh mikä alotus.. tai onhan meissäkin moina, voihan joku tosissaasnkin tuota sanoa.huh :ashamed:
 
minä myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 20:34 vieras kirjoitti:
no huh

tän tåäytyy olla vitsi. itse olen lestadiolainen äiti ja sanon et ei me näin olla "tyhmiä" ja ittiämme tuoda esille. näiden ihmisten vuoksi meitä aina katsellaankin vähän kieroon. olemme kuin muutkin äidit ja ihmiset.. huh mikä alotus.. tai onhan meissäkin moina, voihan joku tosissaasnkin tuota sanoa.huh :ashamed:
:attn: peesi!! ai että pitäs keskustella aivan omissa oloissaan.. huh huh. Ei onnistu multa :kieh:
 
Mukava se kait on omassa threadissa jutella ilman jonninjoutavia "iiks ääks lestoja!"- kommentteja, joita valitettavasti vain tuppaa tulemaan.

Ei tarvi eristäytyä muusta maailmasta vaikka yhteinen threadi onkin, voihan sitä sitten muuallekin kirjoitella. Yleisissä keskusteluissa on vähän vaikeampaa keskustella äitiydestä uskon näkökulmasta.

Ja turhapa tuota on hävetä, että joku etsii vertaistukea ja nolostella "Anteeksi, että olen olemassa"- tyyliin.
 
no höh. ihan oikeasti???

meitä on jo 25 tuolla ja ihan kiva on ku asioista voi jutella niin ettei ole kukaan hyppäämässä niskaan... ymmärrän ettei kaikki halua tunnustaa uskoaan täällä, mutta eihän se tieto uskostasi noiden kerhosivujen ulos leviä jos sinne tuleekin... hyviä keskusteluja on saatu jo aikaiseksi..

Tule vain mukaan. Olen tuolla mitäs nyt palstallakin välillä ilmoitellut.

<br><br>
 
Nelja
:wave: Mutta en ole rekistöröitynyt... :/
Ei toki uskoaan tarvitse hävetä, mutta olen saanut todella loukkaavia kommentteja muilta, esim lasten lukumäärästä (nyt 8), että silloin tuntuu etten halua uskoani muille kertoa ja paljastaa.
 
Oma ihme sakkia!

Jos joku tietty ryhmä haluaa keskustella vain "kaltaisiensa" kanssa niin mitä hemmetin pahaa siinä on?

En itse ole vanhollislestadiolainen (kirjotinko oikein?) mutta mikse he ei saisi pitää omaa kerhoaan.

Tehän juuri kirjoitatte plussanneitten sivuille. Täälläkin on odottajat ja vauvakuumeilut, plussanneet jne erikeseen! Sehän on ihan sama asia!

Jos he kirjottaisivat täällä niin todennäköisesti te törpöt tulisitte komentoimaan heidän uskoaan ja tapojaan! Juuri se teitä taitaakin ottaa päähän kun ette pääse mollaamaan!

Antakaa muiden olla ja kirjoittaa rauhassa niin teidänkin annetaan!

Ja onhan tuolla muitakin kerhoja, mix ette niistä räyhää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 15:41 minä vain kirjoitti:
Vaikka olen ort. haluaisin silti mukaan. Mielenkiinnosta. Tieto kun kaikista uskonnoista jää miinuksen puolelle. Johonkin on tarve uskoa, mutta mihin.
valitettavasti emme ota sinne muita kuin vanhoillislestadiolaisia. jo tässä ketjussa olevista viesteistä voin syytä miettiä... ;)
mutta laita yv:tä jos haluat kysellä jotain tms.. =)
 
vo-82
Siis VLmamman aloitusviestin alla on linkit profiili ja y-viesti. Siitä y-viestistä klikkaamalla pääset lähettämään sellaisen viestin aloittajalle, mikä menee vain aloittajalle. Se ei siis tule tähän ketjuun näkyviin.

Pitää tietysti olla kirjautunu, että voi käyttää. Tuolla sivun yläreunassaon Näytä uudet veistit kohta...

Helpottiko?
 

Yhteistyössä