Olen mieshoitaja, kysy mitä haluat...

  • Viestiketjun aloittaja MHOITAJA
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naislähäreistä väitetään, että ne on lihavia yh mutseja ja niiltä saa helposti pildee, mut onko mieslähärit sit lihavia etäisiä, jotka kiukuttelee elareistaan, tappelee exänsä kanssa tapaamisista ja niiltä saa helposti munaa?
 
Heh :) joku vekkuli on täällä näköjään vastaillut minun puolesta muutamiin kysymyksiin ;)
No mut kiwa et jollain on ollut hauskaa :)

Nyt rekkasin nimimerkin itselleni niin on helpompi seurata kuka todellisuudessa vastaa viestehin....
 
Naislähäreistä väitetään, että ne on lihavia yh mutseja ja niiltä saa helposti pildee, mut onko mieslähärit sit lihavia etäisiä, jotka kiukuttelee elareistaan, tappelee exänsä kanssa tapaamisista ja niiltä saa helposti munaa?
Varmaan löytyy joka lähtöön hoitajia niin miehistä kuin naisistakin, mutta oman kokemukseni perusteella suurin osa naishoitajista on perheellisiä tai heillä on ainakin puoliso. Siitä kylläkin olen ollut hiukan ihmeissään miten rivoa läppää naiset heittävät, oli sitten sinkku tai varattu :)

Luulen myös että mieshoitajilta saa aika helposti munaa kuten miehiltä yleensäkin, mutta se ei varmaan liity suoranaisesti tähän ammattiin mitenkään...
 

Yhteistyössä