Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28266285]Mua ei, tapasin mieheni melko nuorena ja yhdessä ollaan oltu siitä asti.[/QUOTE]

Yhtä lailla mua harmittas jos olisin maistanut eläissäni vaan yhtä jäätelömakua. Tai juonut aina vaan vettä enkä koskaan muuta. Tai en olisi koskenut kuin yhteen ihmiseen sillä tavalla. Tai en olisi tuntenut kenenkään muun kuin sen yhden haluavan mua.
 
Yhtä lailla mua harmittas jos olisin maistanut eläissäni vaan yhtä jäätelömakua. Tai juonut aina vaan vettä enkä koskaan muuta. Tai en olisi koskenut kuin yhteen ihmiseen sillä tavalla. Tai en olisi tuntenut kenenkään muun kuin sen yhden haluavan mua.
Miksi on hyvä kokea useita eroja? Sehän on hienoa, jos löytää elämänsä rakkauden jo nuorena. Osa ei kohtaa sellaista koskaan. Jos ei polyamorinen ole niin yleensä yksi romanttisen rakkauden kohde riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Minuakaan ei todellakaan harmita.. Ei vain kiinnostanu silloin eikä kiinnosta nykyäänkään saada eri miehistä kokemusta... Säästin neitsyyteni sille oikealle ja vielä toistaiseksi yhdessä ollaan eikä ole vielä näkynyt minkäänlaisia merkkejä, että ero olisi tulossa. :)

Enemmän minua harmittaisi se, jos olen jakanut pillua koko kylän miehille... Pidän siitä, että vain se yksi ihminen, jota rakastan, saa minut. Muut ei. :D
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Miksi on hyvä kokea useita eroja? Sehän on hienoa, jos löytää elämänsä rakkauden jo nuorena. Osa ei kohtaa sellaista koskaan. Jos ei polyamorinen ole niin yleensä yksi romanttisen rakkauden kohde riittää.
Emmä nyt mistään suhteista puhunutkaan. Tai no joo irtosuhteista ;D Ei mulla itelläkään ole ollut kuin pari seurustelusuhdetta. Toisen kanssa seksi oli taivaallista, toisen kanssa paskaa. Mistä voisin tietää eri "laaduista" jos en olisi kokeillut useampaa.

Olen toki sitä mieltä että seksi rakkaan ihmisen kanssa on ihan eri asia kuin yhden illan pano.
 
Enemmän minua harmittaisi se, jos olen jakanut pillua koko kylän miehille... Pidän siitä, että vain se yksi ihminen, jota rakastan, saa minut. Muut ei. :D
Just just eli sun mielestä toinen pää on sitten se että jakaa sitä toosaansa kaikille? Sori vaan mutta katkeruus alkaa tuosta kuultaa läpi. Hienoa että ite olet tyytyväinen. Itseäni ei harmita useammat seksikumppanit.
 
Vanha mutta kokenut
Miksi uskotte että useampien kumppaneiden kanssa rakasteleminen (nätisti sanottu eikö vaan) muuttaisi jotain?
Voin kokemuksesta sanoa ettei muuta. Päianvastoin olette todennäköisesti säästyneet monista ongelmista.

Eläkää hyvin älkääkä kadehtiko! Ei kannata.
 
Emmä nyt mistään suhteista puhunutkaan. Tai no joo irtosuhteista ;D Ei mulla itelläkään ole ollut kuin pari seurustelusuhdetta. Toisen kanssa seksi oli taivaallista, toisen kanssa paskaa. Mistä voisin tietää eri "laaduista" jos en olisi kokeillut useampaa.

Olen toki sitä mieltä että seksi rakkaan ihmisen kanssa on ihan eri asia kuin yhden illan pano.
Musta on ehkä vähän outoa, jos joku rakastavassa pitkässä suhteessa haaveilee siitä, että voisi kokea seksiä jonkun muunkin kanssa. Etenkään niin paljon, että siksi pettäisi tai eroaisi. Luulisi, ettei kumppania vain seksin perusteella valita.
 
Musta on ehkä vähän outoa, jos joku rakastavassa pitkässä suhteessa haaveilee siitä, että voisi kokea seksiä jonkun muunkin kanssa. Etenkään niin paljon, että siksi pettäisi tai eroaisi. Luulisi, ettei kumppania vain seksin perusteella valita.
Niin oliskin outoa. En kai mä muuta ole sanonutkaan. En vaan ymmärrä sitä että miksi pitäisi katua sitä jos eri seksikumppaneita on ollut vaikka 20 ennen vakiintumista. Tai että mikä ylpeyden aihe se on ettei ole ollut kuin yhden kanssa. Ei mikään? Kuten ei kai sekään että on ollut monen kanssa. Itse vain totesin että MUA varmaan harmittaisi jos en olis ollut kuin yhden kanssa.
 

Yhteistyössä