Olen tyhjentänyt keravan seppälän, kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:

Juu näinhän se menee. Ja punainen mekko löytyy kans meilt. Onneks isommal pojal ja isommal likal erilaiset. Ja ei taida olla nuorimmaisen kans samanlaista kellään. Mut kovin on sisinen piha meil ku syksy koittaa. Tai ku ikkunas ulos kattoo on tainnu koittaa jo :/
niinpä, kiva syysmyrsy heinäkuun vikana päivänä
:snotty:

Asiasta viidenteen. Onks käyttöä akvaariossa olleelle juurakolle ? Sais hakea jos tarviitte tai äiti. On ylimääräinen jota en tarvii
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:

Juu näinhän se menee. Ja punainen mekko löytyy kans meilt. Onneks isommal pojal ja isommal likal erilaiset. Ja ei taida olla nuorimmaisen kans samanlaista kellään. Mut kovin on sisinen piha meil ku syksy koittaa. Tai ku ikkunas ulos kattoo on tainnu koittaa jo :/
niinpä, kiva syysmyrsy heinäkuun vikana päivänä
:snotty:

Asiasta viidenteen. Onks käyttöä akvaariossa olleelle juurakolle ? Sais hakea jos tarviitte tai äiti. On ylimääräinen jota en tarvii
öö... emt.. kysy äitiltä kun näät
:D
 
Gluteus maximus
me ostettiin eilen miehen kanssa pojalle farkkushortsit ja paita kupongeilla. Tuli ihan Neuvostoliitto meininki mieleen, mutta mitäpä ihminen ei tekisi halvemman tuotteen takia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:

Juu näinhän se menee. Ja punainen mekko löytyy kans meilt. Onneks isommal pojal ja isommal likal erilaiset. Ja ei taida olla nuorimmaisen kans samanlaista kellään. Mut kovin on sisinen piha meil ku syksy koittaa. Tai ku ikkunas ulos kattoo on tainnu koittaa jo :/
niinpä, kiva syysmyrsy heinäkuun vikana päivänä
:snotty:

Asiasta viidenteen. Onks käyttöä akvaariossa olleelle juurakolle ? Sais hakea jos tarviitte tai äiti. On ylimääräinen jota en tarvii
öö... emt.. kysy äitiltä kun näät
:D
ok kunhan ilma paranee et pääsis pihal.

 
Gluteus maximus
olisi vielä yksi kuponki. pitäisiköhän käydä vielä katsomassa jotain. tuolla Pietarsaaren Seppälässä on vaan tosi huonosti edes 110 cm vaatteita, puhumattakaan 98 cm vaatteista.
 
Raili
Eli eikös huomenna voi vielä käyttää kuponkeja? Tietääkö kukaan Jyväskylän Seppälöistä, kuinka tarkkoja ovat siellä voiko käydä useamman kerran hakemassa euron vaatteen?
 
Ellu
Minä en löytänyt mitään, vaikka ekana päivänä stadissa kiertelin lappujen kanssa, olis ajatellut et edes jotain, huoh.. En oikein tykkää Seppälän vaatteista.. Ei viitsinyt sit väkisinkään mitään kaappiin ostaa tilaa viemään..
 
vieras
Joo, Seppälän väkin ei tainnu oikeen ymmärtää millanen mylläkkä koko hommasta tulee! Näissä pitäis aina tietää että ihmiset ei ole rehellisiä. Mä ymmärään et yks per asiakas tarkoittaa että yks ja sama ihminen voi ostaa yhdesti yhden tuotteen eurolla. Mutta tulkintoja on näköjään monia.

Mutta kyllä mua häiritsi eilen kun kävin niin myyjä oli ku seipään nielly! Mä ostin tasan sen yhden tuotteen enkä menny edes kaupungin muihin liikkeisiin tai käyny uusintakierrosta. Myyjä mulkoili ja mullisteli kaikille. Toisella kassalla oli myyjä joka tuumas jollekkin naiselle että kannattaa käydä kaikissa seppälöissä....

Toiste ei varmaan moista kampanjaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, Seppälän väkin ei tainnu oikeen ymmärtää millanen mylläkkä koko hommasta tulee! Näissä pitäis aina tietää että ihmiset ei ole rehellisiä. Mä ymmärään et yks per asiakas tarkoittaa että yks ja sama ihminen voi ostaa yhdesti yhden tuotteen eurolla. Mutta tulkintoja on näköjään monia.

Mutta kyllä mua häiritsi eilen kun kävin niin myyjä oli ku seipään nielly! Mä ostin tasan sen yhden tuotteen enkä menny edes kaupungin muihin liikkeisiin tai käyny uusintakierrosta. Myyjä mulkoili ja mullisteli kaikille. Toisella kassalla oli myyjä joka tuumas jollekkin naiselle että kannattaa käydä kaikissa seppälöissä....

Toiste ei varmaan moista kampanjaa ole.
mutta jos ei tätä olis ollu, olis ne vaatteet mitä jäljelle jääny, lentänyt roskiin tai uffiin.. Mulla on tuttava yhessä saman tapasessa vaateliikkeessä töissä ja niiltä olis pahilaatikollisia alesta jääneitä vaatteita menny uffiin. tuttu sit toi meidät penkomaan ja lähti monta kassillista ilmasia vaatteita mukaan. et ky kaupoilla jää paljon ihan turhaan myymättä ja siksi tekevät tällasia
 
narsku
noista myyjistäkin kannattaa laittaa reklamaatiota seppälälle.
Jos kerran on kampanja käynnissä ja joku menee liikkeeseen ja ostaa sen yhden tuotteen, ja myyjän palvelu on erittäin halventavaa, niin kyllä se myyjä huomautuksen ainakin ansaitsee!

Eihän kaupan kassatkaan asiakkaitaan "möllistele" tms. jos ovat jonkun kupongin lehdestä leikanneet ja ostavat sen yhden kilon sokeria.
 
vlksj
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, Seppälän väkin ei tainnu oikeen ymmärtää millanen mylläkkä koko hommasta tulee! Näissä pitäis aina tietää että ihmiset ei ole rehellisiä. Mä ymmärään et yks per asiakas tarkoittaa että yks ja sama ihminen voi ostaa yhdesti yhden tuotteen eurolla. Mutta tulkintoja on näköjään monia.

Mutta kyllä mua häiritsi eilen kun kävin niin myyjä oli ku seipään nielly! Mä ostin tasan sen yhden tuotteen enkä menny edes kaupungin muihin liikkeisiin tai käyny uusintakierrosta. Myyjä mulkoili ja mullisteli kaikille. Toisella kassalla oli myyjä joka tuumas jollekkin naiselle että kannattaa käydä kaikissa seppälöissä....

Toiste ei varmaan moista kampanjaa ole.
mutta jos ei tätä olis ollu, olis ne vaatteet mitä jäljelle jääny, lentänyt roskiin tai uffiin.. Mulla on tuttava yhessä saman tapasessa vaateliikkeessä töissä ja niiltä olis pahilaatikollisia alesta jääneitä vaatteita menny uffiin. tuttu sit toi meidät penkomaan ja lähti monta kassillista ilmasia vaatteita mukaan. et ky kaupoilla jää paljon ihan turhaan myymättä ja siksi tekevät tällasia
Aivan, myyvät vanhoja rettuja jotka ei ennen ole kelvannut kellekään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jumbo-jetti:
mahtaakohan turun seppälöissä olla enää mitään jäljellä jos menee kattelemaan,nyt kun sain tuolta tulostettua kupongin aijaa.comista(kiitos vaan linkistä PrincessOfAcco =)
kannattaa emnnä keskustan seppälöihin ja myllyyn, niissä on ollu ihan ok:sti vielä eilen ja edellispäivä, mutta länsikeskuksen molemmat seppälät oli aika surkeita valikoimissaan
 
öhöm

siis just tulin kotiin, kävin helsingin keskustan kahdessa liikkeessä ja eihän siellä ollut enää yhtikäs mitään.. !!! väkisin ostin sitten kaksi rumaa t-paitaa, saavat kelvata salilla mutta ei tod muualla.
 

Yhteistyössä