Olenko ainoa äiti, jonka pojalta EI löydy vaatekaapista yhtään Disney Cars -vaatetta eikä tule!

  • Viestiketjun aloittaja Äitee
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Sä ostat jotain tosi huonoa halpaa kamaa, jos lyhyen käyttöiän jälkeen on jo roskiskamaa :)

Cars-vaatteilla on sitä paitsi ihan hyvä jälleenmyyntiarvo. Saa siinä sen ylimääräisen euron takaisin.
Häh... mun mielestä Cars vaatteet ei ole missään nimessä kalliita ja laadultaankin ovat yleensä huonoja. Mutta poika tosiaan on itse ihan innoissaan niistä, joten ostan kyllä. Meandin 23? paidan rinnalla 7? cars paidasta ei ole paha hinta, kun se kerran lasta ilahduttaa.
 
kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :
Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.

Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.

Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms... :)

Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää. :)
Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
mitä pahaa niissä on. Meillä t-paidat eivät ole roskiskamaa.
Pojalla on paljon vaatteita. Cars on ihan kiva merkki ja nuori herra
tykkää. Haluan että lapseni kulkee siisteissä vaatteissa.
En tajua... eihän cars oo mikään merkki ja siisteys taitaa lähteä jostain muusta kuin paidan printistä... itseasiassa eihän T-paidat ole mitenkään erityisen "siistejä".
 
,,..,
meiltä löytyy! :) poika pitää carseista, toys strorysta, transformerseista, baguganista, ben10 yms.. miksi en niitä siis ostaisi?
printtivaattet ei ole sen kalliimpia kuin kuvattomat paidat.

samoin tytölle ostan vaatetta sitä mukaan mistä tykkää, välillä hello kitty, välillä braz, joskus keijut,barbit,minnimouse..

lapset on lapsia hetken, tottakai ostan heille mieluisia asioita, ostanhan itsellenikin niitä tavaroita ja vaatteita joista pidän
 
meiltä löytyy! :) poika pitää carseista, toys strorysta, transformerseista, baguganista, ben10 yms.. miksi en niitä siis ostaisi?
printtivaattet ei ole sen kalliimpia kuin kuvattomat paidat.

samoin tytölle ostan vaatetta sitä mukaan mistä tykkää, välillä hello kitty, välillä braz, joskus keijut,barbit,minnimouse..

lapset on lapsia hetken, tottakai ostan heille mieluisia asioita, ostanhan itsellenikin niitä tavaroita ja vaatteita joista pidän
Siepä sen sanoit. Aikunen ostaa mieluisia vaatteita itelleen. Miksi siis lapsi ei voisi saada vaatetta josta erityisesti pitää. Olkoon se disney tahi muu.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :
Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.

Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.

Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms... :)

Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää. :)
Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.
Sairasta syyttelyä. Itselläsi taitaa olla vaikea ymmärtää että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä!
 
Meiltä löytyy Carsia vaatteista, leluista, kumeista, kynistä, mistä tahansa. Ihana kun ovat keksineet sen. Ja yks hyvä juttu siinä myös on, kerrankin löytyy punaista väriä pojalle josta poika myös tykkää. Itsekin tykkään ja kyllä mä ne kaikki Cars-ihanuudet yleensä bongaan ekana ja poika tykkää :) Samoin tykkään itse samoista mistä tyttökin, eli prinsessoista, Hello Kittystä, Bratzista, Pet Shopeista...Onneks on sama maku lasten kanssa, ainakin vielä :) Pääkalloja meille ei tule.
 
Mindy
Meillä ei ole kuin kahdet Cars-sukat ja nekin lahjaksi saatuja. Eipä kyllä ole poika niitä pyydellytkään, vaikka monilla kavereilla on kaikkea Cars-juttuja lippiksistä verkkapukuu ja kenkiin. Mieluummin valitsee "oikean" auton kuvilla koristeltuja vaatteita :)
 
Mindy
Meillä ei ole kuin kahdet Cars-sukat ja nekin lahjaksi saatuja. Eipä kyllä ole poika niitä pyydellytkään, vaikka monilla kavereilla on kaikkea Cars-juttuja lippiksistä verkkapukuu ja kenkiin. Mieluummin valitsee "oikean" auton kuvilla koristeltuja vaatteita :)
 
Mindy
Meillä ei ole kuin kahdet Cars-sukat ja nekin lahjaksi saatuja. Eipä kyllä ole poika niitä pyydellytkään, vaikka monilla kavereilla on kaikkea Cars-juttuja lippiksistä verkkapukuu ja kenkiin. Mieluummin valitsee "oikean" auton kuvilla koristeltuja vaatteita :)
 
vieras
Meiltä löytyy t-paitaa, pitkähihaista, kalsareita, uikkareita ja nyt tilasin piponkin :)
Löytyy myös Cars-astioita, leluja, teltta ja kerhoreppukin.
4-poika tykkää kovasti, niin en näe syytä olla ostamatta.
 
Täällä kyllä löytyy ja aika paljonkin. Itseasiassa jos kuopus päättäis muuta ei oliskaan :D

Mutta senhän ne vaatteet, kengät, julisteet, pikkuautot ( joita on varmaan kohta 100kpltta ), isot autot, tarrat, pallot, pk-tossut, kalsarit, juomalasit, eväsrasiat ja ihan mitä vaan löytyy!!

Toi lapsi on friikki. Esikoinen ei oo ikinä fanittanut mitään noin himona kun toi 4v.
Ja tätä on kestänyt ainakin pari vuotta jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms... :)
Joo, noilla onkin suurensuuri ero :xmas:
Tai en mä ainakaan näe eroa siinä, onko poikalapsen paidassa auton kuva, vaiko traktorin tai kaivurin.

Entä jos poikaa alkaa kiinnostamaan Salama Mc Queen? Ei saa sellaisia kuteita, vaikka sisko sai Hello Kittyä? Julmaa :'(
 
kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :
Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.

Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.

Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms... :)

Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää. :)
Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.
Sairasta syyttelyä. Itselläsi taitaa olla vaikea ymmärtää että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä!
Mitä, jos luovuttaisit jo? Eivät syyttelysi ja säälimätön haukkumisesi muuta aloituksesi viestiä. Juuri siksi en ymmärrä sinua, että sinä tuomitset jotkut hiivatan lastenvaatekuosit ja ilmoitat ettei niitä teillä ole EIKÄ TULE. Ihmiset ovat tosiaan erilaisia. Tiedätkös, myös lapset ovat erilaisia. Myös vaatemakunsa suhteen. Ja on silkkaa idiotismia alkaa kirjoittelemaan nettiin jonkun vaatetyypin vastaista kirjoitusta ihan vain siksi, että sinä et kyseisiä vaatteita lapsiparoillesi ole ostanut ETKÄ OSTA.
 

Yhteistyössä