Olenko ainut ihminen, jolle nämä helteet alkaa riittää?

Naperot käyvät ihan kierroksilla, eivät syö kunnolla, ja yöt on tosi levottomia. Itse en ole mikään helle-ihminen muutenkaan, ja nyt sitten näyttäisi ens viikkokin olevan ihan hemmetin kuumaa.

EN tykkää!
|O
 
vierass
Helteet alkaa riittää? Mä olin eilen ulkona pitkissä housuissa ja sukat jalassa. Tänään jo luovuin housuista, mutta sukat jäi :D Täällä ainakin järkyttävä tuuli ja sen takia tosi kylmä, vaikka hellettä onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Helteet alkaa riittää? Mä olin eilen ulkona pitkissä housuissa ja sukat jalassa. Tänään jo luovuin housuista, mutta sukat jäi :D Täällä ainakin järkyttävä tuuli ja sen takia tosi kylmä, vaikka hellettä onkin.
Missä?
 
tuskaaaa!!!!
Juu et ole. Mä en todellakaan ole mikään helleihminen, semmoinen 20 astetta olisi sopiva. Ja joka paikassa hehkutetaan helteen ihanuutta, ihan kuin se olisi joku onni ja autuus kaikille. Ei tosiaan ole. Kyllä tää jo tälle kesälle alkaisi riittämään...
 
tuskaaaa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Ihanaa kun on vihdoinkin lämmintä! Olen tasan varma että nämä helteistä valittajat on samoja tyyppejä jotka talvella valittaa kylmyydestä
Mä en valita pakkasesta. Tykkään talvesta, itselläkin on silloin helpompi olla.
 
mööpö
Onneksi ei täällä ole. Just kattelin iltalehdestä että hellerajat paukkuu. +30 astetta ja se ois mulle aivan liikaa. Täällä ihana sateisen nihkeä ilma ja asteita +16, tää on mulle sopiva lämpötila. :) Mutta miljoona kertaa mieluummin lämmin kuin -30 astetta pakkasta,
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja tuskaaaa!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Ihanaa kun on vihdoinkin lämmintä! Olen tasan varma että nämä helteistä valittajat on samoja tyyppejä jotka talvella valittaa kylmyydestä
Mä en valita pakkasesta. Tykkään talvesta, itselläkin on silloin helpompi olla.
samoin. syksy on mun mielestä parasta aikaa :)
 
vieras
Joo en pidä helteestä. Ja vielä vähemmän ymmärrän sitä, kun ihmiset lähtee jonnekkin kuumaan paikkaan ulkomaille käristämään itseään ja nauttivat kun on jopa +40 lämmintä. Huh se olis jo liikaa. +20 astetta olis ihan sopiva ja puolipilvinen sää.

Nyt vois tulla ukkosta ja sataa pari päivää putkeen, johan ilmat jäähtyis ja minä nauttisin :)
 

Yhteistyössä