Olenko ainut ihminen, jolle nämä helteet alkaa riittää?

juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En voi käsittää, miten joku ei tykkää helteestä! Suomessa näitä ilmoja on kuitenkin niin vähän. Mun puolesta voisi olla tälläistä keliä vaikka koko kesän...
niin... me kun ollaan niin erilaisia. mutta toiset ei sitä pysty ymmärtämään :(
 
kinuski
Mä rakastan näitä helteitä! Sisälle voi tulla vilvottelemaan jos käy ulkona olo liian kuumaks, meillä ollut ilppi päällä koko päivän ja makkarissa sellanen iso jalallinen tuuletin. Mun mies taas vihaa näitä kelejä, joutuu vielä olee töissä sellasen ison talon katolla mihin porottaa koko päivän, ja pakko olla pitkähihanen päällä kun on polttanut jo itsensä.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä rakastan näitä helteitä! Sisälle voi tulla vilvottelemaan jos käy ulkona olo liian kuumaks, meillä ollut ilppi päällä koko päivän ja makkarissa sellanen iso jalallinen tuuletin. Mun mies taas vihaa näitä kelejä, joutuu vielä olee töissä sellasen ison talon katolla mihin porottaa koko päivän, ja pakko olla pitkähihanen päällä kun on polttanut jo itsensä.
Meillä on sisällä jopa kuumempi kuin ulkona vaikka kaikkemme on tehty. ei voi mtn. vanha talo
 
niin nautin kun ei kylmä
Kuka ei tykkää helteestä/lämpimästä. Olen ihan pitkiksillä ja college puseron päällä ajellut pyörällä. Tänään synttäreilla hameessa ja lyhythihaisessa, avokkaat jalassa.
 
ihanan lämmintä
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
kyllä, hermo menee!!!!

Lapsella on varmaan puolet vartalosta kipsin sisällä, ei yhtään kivaa... Jos itellä on kuuma, entäs sitten lapsiraukalla :(

Lapsilla ei ylleensä ole niin kuuma. Eikä aikuisillakaan ellei ihrakerrosta päällä.
 
niin ihana kun ei kylmä
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja nippanappa hengissä:
Et ole. Mulla rv40+2 ja kaks vilkasta alle kouluikäistä lasta. Kestämätön juttu yhdistettynä tähän helteeseen!!!
Otan osaa. Varmaan aivan kamala olla. :/
Olen saanut vauvan heinäkuun ja elokuun helteillä. Elokulla syntynyttä odottaessa mahakin oli niin musta että kätilökin kauhisteli.
Ei ollut yhtään vaikeaa.
 
Mä en taas tykkää, kun ihmiset jaksaa aina valittaa säästä; koskaan se ei ole oikeanlainen. Milloin liian kuuma, milloin liian kylmä ja kun sataa, niin voi ei ja kun sattuu paistamaan, niin ei sekään hyvä ole.

Meillä taas päinvastoin likka nukkuu paremmat päikkärit ja yöunet ja syökin ihan mallikkaasti. Ehkä se on geeneistäkin kiinni, että nyt vasta alko 'isänmaan' normitalvikelit. :D
 
hohi
Ihme nitinää kun vittu pitkän taven jälkeen viikko lämpöstä.
Menkää uimaan, merelle, syökää kevyesti ja iltapainotteisesti.
Nauttikaa.
Raskaana olevien hikoilun ymmärrän, ihan eri asia kuin terveet mamit ja lapset jotka varmaan innsotuvat jos heitä viedään altaalle tms.
 
Antarctica
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Mä en taas tykkää, kun ihmiset jaksaa aina valittaa säästä; koskaan se ei ole oikeanlainen. Milloin liian kuuma, milloin liian kylmä ja kun sataa, niin voi ei ja kun sattuu paistamaan, niin ei sekään hyvä ole.
Ei pidä paikkaansa. Sää on hyvä silloin kun se on viileä/kylmä eli max. +14 astetta. Silloin en valita - koskaan! Esim. viime talvi oli aivan ihana paukkupakkasineen ja sellaista vaan lisää tänne heti nyt.

Nämä helteet on sieltä ja syvältä ja muutenkin vihaan kesää!!! Luojan kiitos kesä on Suomessa niin lyhyt kuin on! Yäk.
 

Yhteistyössä