Olenko huono tyttö

  • Viestiketjun aloittaja Huono tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Huono tyttö
Äiti väittää niin. Olen jo kuudentoista vuoden. Yhdeksänvuotiaasta asti olen siivonnut ensin oman huoneeni ja siitä aina olen saanut lisätehtävää ja siivoan koko alakerran, Keittiön, olkkarin ja pari huonetta. Pyyhin lattiat kostealla ja pyyhin ovet ja pöydät. Veli siivoaa yläkerran makkarit paitsi minun huoneeni. Siis imuroi. Joskus on suursiivous ja silloin on äiti ja isäkin mukana. Koko talo kellarista kattoon.



Mutta asia mitä äiti ei hyväksy on se kun mieluusti kuljen farkuissa tai leggareissa ilman pikkareita. Minusta se on ihana tunne aika kireitten housujen takia. En tiedä miksi, mutta jotenkin on vaan niin ihanaa. 13-vuotiaana sen huomasin. Pesen vaatteeni itse ja sen olen tehnyt jo vuosia. Vuosi sitten kun olin riparilla, niin uimaan mennessä tai saunaan kun riisui niin tytöt huomasivat miten olin. He hieman naureskelivat, mutta luulen, että joku muukin oli kokeillut samaa. Äidille sitten oli jonkun tytön äiti kertonut minusta. Silloin alkoi saarnaaminen. Kuulema vain huonot naiset käyttäytyvät näin. Olen kuitenkin jatkanut samaa käytäntöä ja nyt kesällä jos sattuu olemaan shortsikeli, niin pidän niitäkin paljaaltaan. Koulussa kun on liikkatunti ja pitää vaihtaa vaatteet, niin niinä päivinä on pikkarit, sillä tiedän mikä meteli pukuhuoneessa syntyy jos olisin niin kuin haluaisin.



Olen hyvä koulussa, parhaita aina luokalla. Tykkään lukea ja kirjoittaa ja keskiarvo on siinä ysin paikkeilla. Haluaisin joskus äidinkielenopettajaksi. Mutta kaikesta huolimatta äiti nalkuttaa ja haukkuu huonoksi ihmiseksi ja vaikka miksi nartuksi. -En mä ole!
 
Jos tuo on totta, niin et todellakaan ole huono tyttö. Olet jo siinä iässä, että teet halusi mukaan. Teet sitä mikä miellyttää ja tuo hyvän tunteen. Äitisi on juuttunut oman äitinsä oppeihin. Itsekin joskun käytän sukkahousuja paljaaltaan. Sitäkin joku voi kummastella, mutta mitä siitä.
 
Minun arvomaailmassani ihmisen hyvyyttä ei mitata sillä käyttääkö hän pikkareita vai ei.
Toisaalta ei myöskään sillä paljonko hän siivoaa vaikka ajoittainen siivoaminen onkin ihan toivottavaa.
Hessu
 

Yhteistyössä