Oletko kokenut jotain yliluonnollista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
;)
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja toimeton poika:
aikonaan ulkomailla asuessa isukki näki unta ettei kotosuomessa kaikki ole ok. het liput suomeen ja siitähän vaari löytyi kuolleena pilkkiavannolta.
No mut piti olla omia kokemuksia.
On sillä. Taitaa olla pikkasen näkijäntapainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja toimeton poika:
aikonaan ulkomailla asuessa isukki näki unta ettei kotosuomessa kaikki ole ok. het liput suomeen ja siitähän vaari löytyi kuolleena pilkkiavannolta.
No mut piti olla omia kokemuksia.
On sillä. Taitaa olla pikkasen näkijäntapainen.
Mistä tiedät? Onko se toimeton poika siellä kerhossa?
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja toimeton poika:
aikonaan ulkomailla asuessa isukki näki unta ettei kotosuomessa kaikki ole ok. het liput suomeen ja siitähän vaari löytyi kuolleena pilkkiavannolta.
No mut piti olla omia kokemuksia.
On sillä. Taitaa olla pikkasen näkijäntapainen.
Mistä tiedät? Onko se toimeton poika siellä kerhossa?
Joo, se on kaikkien toimettomien näkijöitten kerhossa. Kaivaa nenää luppoaikanaan.
 
valoon
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Juu. Aistin henkiä ( lapsena näinkin), näen asioita jne.
Nämä ovat jänniä asioita. Olin muutamat vuodet näissä asioissa kiinni ja vahvasti. Veivät elämääni paljonkin tiettyyn suuntaan...mutta sitten käännyin pois.
Näitten kanssa pitää olla varovainen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja valoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Juu. Aistin henkiä ( lapsena näinkin), näen asioita jne.
Nämä ovat jänniä asioita. Olin muutamat vuodet näissä asioissa kiinni ja vahvasti. Veivät elämääni paljonkin tiettyyn suuntaan...mutta sitten käännyin pois.
Näitten kanssa pitää olla varovainen.
Elämäntehtäväni liittyy näihin asioihin, joten en voi kääntyä pois. Valinnanvapaus toki on meillä kaikilla.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja valoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Juu. Aistin henkiä ( lapsena näinkin), näen asioita jne.
Nämä ovat jänniä asioita. Olin muutamat vuodet näissä asioissa kiinni ja vahvasti. Veivät elämääni paljonkin tiettyyn suuntaan...mutta sitten käännyin pois.
Näitten kanssa pitää olla varovainen.
Elämäntehtäväni liittyy näihin asioihin, joten en voi kääntyä pois. Valinnanvapaus toki on meillä kaikilla.
En olisi ihan täysin varma tuosta valinnanvapaudesta... :whistle: jotkut asiat on pakko saada tehtyä, joko nyt tai joskus toiste.
 
valoon
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja valoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Juu. Aistin henkiä ( lapsena näinkin), näen asioita jne.
Nämä ovat jänniä asioita. Olin muutamat vuodet näissä asioissa kiinni ja vahvasti. Veivät elämääni paljonkin tiettyyn suuntaan...mutta sitten käännyin pois.
Näitten kanssa pitää olla varovainen.
Elämäntehtäväni liittyy näihin asioihin, joten en voi kääntyä pois. Valinnanvapaus toki on meillä kaikilla.
Kyllä juuri erityisesti valinnanvapaus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
En olisi ihan täysin varma tuosta valinnan vapaudesta... :whistle: jotkut asiat on pakko saada tehtyä, joko nyt tai joskus toiste.
Tällaisesta minä pidän!

Tällaisessa on jotain sellaista ehdottumuutta, pakon ajamaa jnpp., mitä minusta näissä asioissa kuulukkin olla jos ylensä on ollakseen.

Olen siis tuo sama äskeinen, joka kyysyi "Hei mitä aistit minusta..."
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tällaisesta minä pidän!

Tällaisessa on jotain sellaista ehdottumuutta, pakon ajamaa jnpp., mitä minusta näissä asioissa kuulukkin olla jos ylensä on ollakseen.

Olen siis tuo sama äskeinen, joka kyysyi "Hei mitä aistit minusta..."
Opettajani sanoi, että kun on henkien kutsun kuullut ja tälle polulle lähtenyt, pois kääntyminen ei ole vaihtoehto. :)

Ja tänään olen lomalla näkemisestä. ;) Aion pestä tuon lattian valmiiksi, että saa kaaosenergiaa pois ennen Kunkun vierailua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
En olisi ihan täysin varma tuosta valinnanvapaudesta... :whistle: jotkut asiat on pakko saada tehtyä, joko nyt tai joskus toiste.
Totta, mutta ainahan löytyy meitä "Matti Myöhäisiä".
Valinnanvapaus sinänsä säilyy, toteuttamishetki vain jää sitten jonnekin tulevaisuuteen kuten totesitkin.
 
valoon
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tällaisesta minä pidän!

Tällaisessa on jotain sellaista ehdottumuutta, pakon ajamaa jnpp., mitä minusta näissä asioissa kuulukkin olla jos ylensä on ollakseen.

Olen siis tuo sama äskeinen, joka kyysyi "Hei mitä aistit minusta..."
Opettajani sanoi, että kun on henkien kutsun kuullut ja tälle polulle lähtenyt, pois kääntyminen ei ole vaihtoehto. :)

Ja tänään olen lomalla näkemisestä. ;) Aion pestä tuon lattian valmiiksi, että saa kaaosenergiaa pois ennen Kunkun vierailua.
Kerroin aikaisemmin, että olen ollut näissä jutuissa mukana ja paljon. Minä tein valinnan ja jätin kaiken. En ole katunut. Lyhykäisyydessään tulin uskoon ja pääsin pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä alotan. Meidän soittava leikkiauto soittelee itsekseen, vaikkei kukaqan koske siihen.
Meillä on sellainen oranssi apina Ranga Tanga joka älämölöttää itsekseen. Yliluonnollisuudet poistuivat kun otin kädellisestä patterit pois.
Tätä yliluonnollista ilmiötä kutsutaan myös kosketushäiriöksi tai älämölanturin oikosuluksi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja valoon:
Kerroin aikaisemmin, että olen ollut näissä jutuissa mukana ja paljon. Minä tein valinnan ja jätin kaiken. En ole katunut. Lyhykäisyydessään tulin uskoon ja pääsin pois.
Et päässyt "pois", vaan siirryit toiseen "lahkoon" :)

Hyvä, että se on ollut sinulle oikea tie. Itse en ole uskontoa kaivannut, enkä usko kaipaavani tulevaisuudessakaan, vaan mistäpä sitä tietää?
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
En olisi ihan täysin varma tuosta valinnanvapaudesta... :whistle: jotkut asiat on pakko saada tehtyä, joko nyt tai joskus toiste.
Totta, mutta ainahan löytyy meitä "Matti Myöhäisiä".
Valinnanvapaus sinänsä säilyy, toteuttamishetki vain jää sitten jonnekin tulevaisuuteen kuten totesitkin.
Valinnanvapaus on aikaikkuna, jossa teet työsi. :) Eli työ odottaa kyllä, mutta se on tehtävä. Toki voi valita, että ei ota hommaa kantaakseen, mutta niin voi tehdä vain tietyn ajan.
 
valoon
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja valoon:
Kerroin aikaisemmin, että olen ollut näissä jutuissa mukana ja paljon. Minä tein valinnan ja jätin kaiken. En ole katunut. Lyhykäisyydessään tulin uskoon ja pääsin pois.
Et päässyt "pois", vaan siirryit toiseen "lahkoon" :)

Hyvä, että se on ollut sinulle oikea tie. Itse en ole uskontoa kaivannut, enkä usko kaipaavani tulevaisuudessakaan, vaan mistäpä sitä tietää?
Kyllä kuljin sellaista tietä, että alkoi pelottamaan omat kokeilut. Sisälläni oli vahva tunne, että en ole oikealla tiellä.Vieläkin kannan niistä murhetta, että miksi näin tein. Kun nämä saan kaiken Isältäni anteeksi, olen huojentunut.
Nyt tuntuu hyvältä, koska tiedän kenen Paimenen johdolla kuljen.

 

Yhteistyössä