Oletko pessyt itse vaatteita vaikka niissä olisi vain kemiallinen pesu?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Phoebsi, 02.04.2009.

1. "Vieras"

"Vieras" Vieras

Minä olen pessyt koneessa miljoona asiaa, jotka pitäisi pesettää pesulassa. Mitään en ole vielä onnistunut pilaamaan.

Takit (villakangastakit, untuvatakit, muut takit), sohvanpäälliset, matot (en tosin koneessa, mutta vesipesen), sijaispatjan (suuressa teollisuuskoneessa), sijaispatjan päällisen, istuinpäällisiä jne.

Lämpötilaksi laitan 40, mutta linkouskin on ollut täysillä.

2. "vieras"

"vieras" Vieras

Yksi villakangastakki muuttui lötköksi vesipesun jälkeen. Samaten yhdestä matosta (pesin käsin altaassa) taas lähti nukkaa irti, oli sellainen ohut silkkimattojäljitelmä.

3. "Saana"

"Saana" Vieras

Kun täällä näköjään liikkuu ihmisiä, jota tietävät pesujutuista enemmänkin, niin kuka kertois minulle, että jakkutakki (maksoi jtn 35 e hm:ltä, ei niin kauheen laadukas) jossa on polyesteriä, viskoosia ja elastaania ja pesumerkeissä lukkee ettei sais vesipestä, kemiallinen pesu vain; voisko silti pestä koneessa, 30 C asteessa, ilman linkousta, tai jotain sinne päin? :D
    Ei viitsis joka kerta käyttää pesulassa, ko mennee likaiseksi. :p Hitto, en ois ostanu, jos oisin älynny kattoa ensin pesuohjeen! :D

4. ksjsj

ksjsj Vieras

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus