Oletteko koskaan harrastaneet seksiä lasten nähden?

  • Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
Tiina
siis vahingossa. Miten reagoitte/lapsi reagoi ja miten asiaa käsiteltiin jälkikäteen? Tai oletteko itse lapsena nähneet tai kuulleet aikuisten harrastavan seksiä? Mitä näitte ja kuinka tarkasti? Jäikö traumoja tms..

 
harmaa
Ei vahingossa, mutta ex pari kertaa pakotti mut siihen vauvan ollessa hereillä ja vieressä. Eipä meistä kyllä sekstailua huomannu, kun musta se ei tuntunu miltään ja mieskin kattoi telkkua samaan aikaan. Mutta hyi h******i, että mulla on ällöttävä olo siitä vielä monen vuoden jälkeen.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
siis vahingossa. Miten reagoitte/lapsi reagoi ja miten asiaa käsiteltiin jälkikäteen? Tai oletteko itse lapsena nähneet tai kuulleet aikuisten harrastavan seksiä? Mitä näitte ja kuinka tarkasti? Jäikö traumoja tms..
Lapsena kuulin. Se oli ällöttävää.
 
harmaa
Ai, joo! Näin äitini täydessä touhussa miesystävänsä kanssa kerran, samainen miesystävä tykkäsi lääppiä muakin joten se teki näystä kahta kauheemman. Olin teini-iässä, muistaakseni jotain 16.
Se valkoinen ihra siinä sohvalla ähisemässä ja voihkimassa on piirtynyt mun verkkokalvoille ikuisesti. Mä en pysty ees suutelukohtauksia kattomaan telkkarista, mua alkaa hävettää ja ällöttää. Toisaalta, mähän olen nainen jonka äiti haukkui huoraksi kun mulla oli 17-vuotiaana fritsu kaulassa...
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ei vahingossa, mutta ex pari kertaa pakotti mut siihen vauvan ollessa hereillä ja vieressä. Eipä meistä kyllä sekstailua huomannu, kun musta se ei tuntunu miltään ja mieskin kattoi telkkua samaan aikaan. Mutta hyi h******i, että mulla on ällöttävä olo siitä vielä monen vuoden jälkeen.
Pakotti?! ei tuntunut miltään?

Onneksi on ex. Voi sinua :hug: :(
 
harmuus
oon itse nähnyt useinkin omien vanhempien köyrimisen. ällötti ja ajatus vieläkin ällöttää. eivät selitelleet mitenkään, taisi olla sellaista humalaisten hommaa. kerran heräsin kyläreissulla siihen, että äiti ja isä nytkyttävät vieressä. :( ihmettelin kovasti, äiti vaan aamulla hyssytteli, etten puhuisi isäntäpariskunnalle mitään.

Itse en vois tehdä niin lapselle ihan omien kokemusteni pohjalta. kyllä sitä ehtii sit myöhemminkin oppia mitä se seksi on.
 
Pikkumyy
En harrastais lasten nähden. Se maailma ei kuulu vielä niille! Ihan ärsyttää kun tietää ihmisen, joka esittelee jopa dildot mies ystävilleen ihan sohvalla istuen ja tyttö 9 v vieressä.
Muistan, että vahingossa olen kuullut vähän noin 11 vanhana, mutta eipä se hirveästi hetkeuttanut. Pientä hihittämistä ja sen jälkeen vanhemmat meni suihkuun, eli en voi olla edes 100 varma, että mitä tapahtui.
 
Lex
Ja joo, olen kuullut joskus äidin sekstaamassa, kammottavaa vaikka luonnollista onkin :$
Tämä tosin varmaan joskus esi-teininä, ei kait ihan pikkulapsena...

Ja meillä vauva nukkui pari kuukautta samassa huoneessa, joten läsnäollessaan on joskus rakasteltu. Mutta on kyllä silloin nukkunut, tietääkseni, omassa sängyssään.
 
kuvottaa
Sekstaillaan lähinnä yöllä,ja tuolloinkin lapset ovat nukkuneet huoneessamme.

Tuttavani harrastaa harrastaa pitkin päivää uuden miesystävänsä kanssa ties mitä irstauksia.Lapset leikkii leikkejään samassa huoneessa.
Mies rapeltaa äidin alapäätä,vaikka lapset pomppii samalla sohvalla + muuta mukavaa.
Oksettaa tuollainen käytös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja N:
Ei olla, eikä harrasteta. En ymmärrä niitä vanhempia jotka voivat harrastaa seksiä vaikka lapsi nukkuisi samassa sängyssä. :eek: Ööök!
ai ? me ollaan kyllä niin tehty, kun esikoinen oli ihan pieni vauva. kai me ollaan sitten hirveen öök.
 
Järkky
Ei harrasteta lasten nähden.
Kun olin teini, äitini toi baarista mukanaan miehen ja jostain syystä äiti tuli viereeni nukkumaan ja sammui siihen. Nukahdin ja heräsin siihen kun tuo mies lipoi äitiäni. Hyi saatana että oksetti ja oksettaa vieläkin!!
Potkin miestä päähän ja kyllä se sitten melko nopsaan lähti.
 
vieras
Näin useinkin ja kuulin. Ällöttävää ja ällöttää edelleen ja se jonkinlainen kiihottuminenkin siinä tilanteessa oli (silloin) omituista kun ei tiennyt mikä se sellanen olo oli ja nykyään kun tietää oksettaa entistä enemmän. En mä nyt tiedä sitten että traumoja, mutta lapsena taisin olla vähän ylikiinnostunut seksistä.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin useinkin ja kuulin. Ällöttävää ja ällöttää edelleen ja se jonkinlainen kiihottuminenkin siinä tilanteessa oli (silloin) omituista kun ei tiennyt mikä se sellanen olo oli ja nykyään kun tietää oksettaa entistä enemmän. En mä nyt tiedä sitten että traumoja, mutta lapsena taisin olla vähän ylikiinnostunut seksistä.
Aloititko masturboinnin ja seksin ns normaalia aikasemmin vai millä tavalla olit ylikiinnostunut?
 
A.K
Alkuperäinen kirjoittaja harmuus:
oon itse nähnyt useinkin omien vanhempien köyrimisen. ällötti ja ajatus vieläkin ällöttää. eivät selitelleet mitenkään, taisi olla sellaista humalaisten hommaa. kerran heräsin kyläreissulla siihen, että äiti ja isä nytkyttävät vieressä. :( ihmettelin kovasti, äiti vaan aamulla hyssytteli, etten puhuisi isäntäpariskunnalle mitään.

Itse en vois tehdä niin lapselle ihan omien kokemusteni pohjalta. kyllä sitä ehtii sit myöhemminkin oppia mitä se seksi on.
Jatkoivatko tyynesti loppuun vai lopettivatko kun huomasivat sinun heränneen?
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Olen kuullut, kun isä ottaa äidin väkisin oven takana
joo, kyllä jäi traumoja, eikä asiaa koskaan käsitelty
huhhuh :( ikävää. raiskasi siis? vai normaalia kovempaa seksiä.. ikävää varsinkin jos tietoisesti isäsi teki niin vaikka tiesi sinun kuulevan.
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja kuvottaa:
Sekstaillaan lähinnä yöllä,ja tuolloinkin lapset ovat nukkuneet huoneessamme.

Tuttavani harrastaa harrastaa pitkin päivää uuden miesystävänsä kanssa ties mitä irstauksia.Lapset leikkii leikkejään samassa huoneessa.
Mies rapeltaa äidin alapäätä,vaikka lapset pomppii samalla sohvalla + muuta mukavaa.
Oksettaa tuollainen käytös.
Oletko itse myös nähnyt heidän toimintaansa? Melko härskiä jos elimiä räplätään avoimesti ja ehkä jopa näkyvätkin lasten edessä.
 
vieras
Ei ole lapsi nähnyt seksiämme. Niille neuvoksi, joille lapsi on yllättänyt kesken seksin tulemalla huoneeseen(oletan, että ap tarkoitti sitä?) niin lukko vanhempien makuuhuoneeseen. Meillä on lukko makkarin ovessamme. Eikä lapsi ole tullut sitä edes kolkuttamaan kesken seksin. Lapsemme nukahdettuaan omaan huoneeseensa nukkuu sikeästi, eikä ole koskaan sieltä tullut kolkuttamaan. Meillä siis silloin seksiä, kun lapsi on nukahtanut omaan huoneeseensa. Ainoastaan silloin päivisin, jos lapsi on hoidossa mummulassa. Itse en ole lapsena nähnyt vanhempieni seksiä, onneksi. Kuulin kyllä joskus seinän läpi sängyn nitinää öisin tms. Mutta ei mitään traumoja jäänyt. Ärsytti lähinnä.
 
kuvottaa
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvottaa:
Sekstaillaan lähinnä yöllä,ja tuolloinkin lapset ovat nukkuneet huoneessamme.

Tuttavani harrastaa harrastaa pitkin päivää uuden miesystävänsä kanssa ties mitä irstauksia.Lapset leikkii leikkejään samassa huoneessa.
Mies rapeltaa äidin alapäätä,vaikka lapset pomppii samalla sohvalla + muuta mukavaa.
Oksettaa tuollainen käytös.
Oletko itse myös nähnyt heidän toimintaansa? Melko härskiä jos elimiä räplätään avoimesti ja ehkä jopa näkyvätkin lasten edessä.
Hän on kertonut että heillä on joinakin päivinä sellaiset 10 kertaa seksiä.
Lapset( 3 alle kouluikäistä ) ovat kotona tuolloin.
Puhelimessa olen tuon naisen kanssa ollut pariin otteeseen silloin kun he ovatkin miehen kanssa harrastaneet leikkejään.Puhelun aikana lapsia on pyydetty alas sohvalta,ja samalla pyydetty miestä ottamaan yksi sormi vähemmäksi sieltä rööristä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuvottaa:
Hän on kertonut että heillä on joinakin päivinä sellaiset 10 kertaa seksiä.
Lapset( 3 alle kouluikäistä ) ovat kotona tuolloin.
Puhelimessa olen tuon naisen kanssa ollut pariin otteeseen silloin kun he ovatkin miehen kanssa harrastaneet leikkejään.Puhelun aikana lapsia on pyydetty alas sohvalta,ja samalla pyydetty miestä ottamaan yksi sormi vähemmäksi sieltä rööristä.
:x :x :x
 
harmuus
Alkuperäinen kirjoittaja A.K:
Alkuperäinen kirjoittaja harmuus:
oon itse nähnyt useinkin omien vanhempien köyrimisen. ällötti ja ajatus vieläkin ällöttää. eivät selitelleet mitenkään, taisi olla sellaista humalaisten hommaa. kerran heräsin kyläreissulla siihen, että äiti ja isä nytkyttävät vieressä. :( ihmettelin kovasti, äiti vaan aamulla hyssytteli, etten puhuisi isäntäpariskunnalle mitään.

Itse en vois tehdä niin lapselle ihan omien kokemusteni pohjalta. kyllä sitä ehtii sit myöhemminkin oppia mitä se seksi on.
Jatkoivatko tyynesti loppuun vai lopettivatko kun huomasivat sinun heränneen?
eivät ainakaan heti lopettaneet, kun minäkin yritin unenpöpperöisenä kuitenkin vielä nukkua vaikka veivät peiton multa.

Onneksi tuota ei tapahtunut hirveän usein ja tosiaan, samaan en alista omia lapsiani. yritän tehdä aika monessa asiassa aivan toisin, kuin vanhempani 20-vuotta sitten tekivät.
 
En ole kuullu omien vanhempieni harrastavan, eikä meillä ole lapset ollu hereillä sillon kun meillä harrastetaan.
Tosin, kerraan ollaan vahingossa pakotettu anoppi kuuntelemaan ääntelyä... :ashamed:
 

Yhteistyössä