Oletteko koskaan harrastaneet seksiä lasten nähden?

  • Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
PITÄKÄÄ MIELESSÄNNE, että ne lapset EI aina nuku, kun niin luulette. Ei todellakaan samassa huoneessa mitään touhuja, jos ei vauvasta ole kyse.
Näinpä!
Ja mä en ylipäätään ymmärrä miten kukaan voi sekstailla kun vauva nukkuu samassa sängyssä?? Siis vaikkei mitään touhusta ymmärräkkään, mut kyllä mulla menis fiilikset jos vauva ois siinä vieressä...
 
älä huoli
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
No mä oon varmaan kauhee ihminen mut on kyl harrastettu kun lapsi on ollut alle 3v ja nukkunut samas makkaris.. saattanut herätä.
no näin se menee monessa perheessä, älä huoli! ja vaikk lapsi olis viereises huoneessakin ni voi herätä ja hipsiä kesken yllättää. sitä tapahtuu, kuuluu elämään. eriasia sitte ne sairaat ihmiset jotka oikeen tietosesti paneskelevat vaik lapset hereillä vieressä.
 
itkettää
no siis oon 11v ja äiti ja iskä niiku on tehny kovaäänisesti omassa makkarissaan ja en oo saanu unta. Oon alkanu itkee ja alkanu pitää meluu jos ne huomais. Sitne hiljentuu ja vähän ajan pääst taas jatkaa. yleensä ne sit tulee mun huoneesee mut lähtee heti pois, eine mitää anteeks pyytele. Ja kerran mökillä yläkerrassa ku kaikki nukutaa patjas nii ne luuli et nukuin ja ne alko tekee siin viereises patjas. Se on hirveetä.
 
"pelkäävä"
Moi oon 10 vuotias tyttö ja mun isäpuoli panee mua melkeen joka päivä eikä käytä kondoomia alan pelkää että tulen raskaaksi ( siis äitini on kuollut ja jouduin isäpuolenihoitto)
 
"tiitu"
[QUOTE="pelkäävä";27137559]Moi oon 10 vuotias tyttö ja mun isäpuoli panee mua melkeen joka päivä eikä käytä kondoomia alan pelkää että tulen raskaaksi ( siis äitini on kuollut ja jouduin isäpuolenihoitto)[/QUOTE]

Mene heti poliisille tai koulusi terveydenhoitajalle kertomaan asiasta!
 
inhottaa
Kuulin kun isi jä äiti harrastel. ne luuli et mä jo nukun. kuulu kauhee meteli se pelotti mua. menin hiljaa pois sängystä ja kuuntelin oven takana mitä tapahtuu sit yhtäkkkiä kuuluu kauhe laitteen ääni mietin mitä se voi olla. Onks jollain jotain ideoit? tiesin et ovi oli lukossa enkä pahemmin yrittäny nähäkkäään. se oli kauheeta. sit huomasin et joku tulee huoneesta menin äkkiä piilon ja vakoilin äiti oli ihan hiestä märkä ja kävi wc ja joi sit meni suihkuun ja sen jälkeen nukkuun ihan kun mitään ei oistapahtunu. sit kysyin seuraavana päivänä mikä toi kauhee meteli oli ja äiti sano vaan et äiti ja isi halas. jokanen nyt tiesi mitä ne siellä puuhas. JÄI TRAUMOJA! eli ei voi ikinä tietää et lapsi nukkuu. olen 11 vuotta
 
"Epeli"
Pienessä talossa asuttiin viishenkinen perhe, isoveljet omassa huoneessaan ja mä tietty ainoona tyttönä jouduin vanhempien makkariin. Kännissä isä ahisteli äitiä ja saattopa puoliväkisin ottaa. Yöllä heräilin niitten panemiseen ja pieni kun olin, rnkä ymmärtäny niin paniikissa aloin itkemään. Isä passitti syömään, keksi ilmeisesti jonkun syyn mun itkuun. Vieläki ällöttää ja ahistaa muistella. Traumat jäi todellakin. Ei niitä paljo kiinnostanu vaikka olin hereillä ja peloissani. Ja itsetyydytyksen aloitin hyvin nuorena.
 
vierailija
Mua ärsyttää ihan sikana. Oon joutunu kuunnella pienest saakka vanhempien voihkimista niiden huoneesta ja mun huone on siinä melkein vieressä. Ja sit kun siitä sanoo niin kummatkin on vaan "Shhh."
 
vierailija
Kaksi kertaa olen nähnyt lapsena ensimmäistä kertaa.nain kun äitini miesystävä Tuli ekaa kertaa meille yöksi Hyi saakeli! Olin mennyt äitini viereen nukkumaan aamulla heräsin menin etsimään äitiä kunnes menin huoneeseeni ja näin kun äitini makasi miehen päällä panemassa ja kuulin myös kun he Äiti sanoi aaah ja niin Toisella kerralla kuulin makuuhuoneen läpi ei jääny traumoja mut sen jäljkewn en halunnu nähä sitä miestä enää olen nykyään jo siis 19v Poika
 

Yhteistyössä