Oletteko saaneet sairaalassa kahvit synnytyksen jälkeen sinulle ja miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja mitinpä vain
  • Ensimmäinen viesti
mitinpä vain
Tuli vaan mieleen tuosta toisesta ketjusta, että onko kaikki muut saanu synnytyksen jälkeen kahvia tai muuta tarjoilua onnittelun muodossa miehelle ja itselle?

Itse olen kahden lapsen äiti ja kummallakaan kerralla en ole mitään saanut. Ensimmäinen syntyi sektiolla, jonka jälkeen olin heräämössä ihan jonkin aikaa ja sitten vaan kärrättiin suoraan osastolle. That's it. Toisella kertaa synnytin normisti, mutta jouduin leikkaussaliin tikattavaksi. En saanut imettää lasta, en nähdä häntä mitattavan/pestävän tai muutakaan. Leikkaussalista kärrättiin osastolle ja toivotettiin hyvää yötä. Olin edellisen kerran syönyt aamulla ja nälkä oli ihan hirmunen. Tosin lääkäri määräsi velliruokinnalle 3 päiväksi, joten ei siinä mitään kiinteämpää olisikaan voinut syödä.
 
Joo, tuli tarjotin sinne synnytyshuoneeseen.. Siinä oli kahvia, leipää, keksiä, shamppanjaa ja joku ällö konjakkipaukku minulle :)

Muoks. Ja siis oli ihan tarkoitettu miehelle ja minulle.
 
Viimeksi muokattu:
Molemmilla kerroilla saatiin ruoat, leivät, jälkkärit ja kahvit.
Nopeat synnytykset, sairaalassa n.3h kun oli vauva jo sylissä ja päiväsaikaan niin ei nälkä kerennyt tulemaan. Itse halusin vain juoda, ruoka ei maistunut ja mies joi kahvit.
Ja osastolle viedessä oli heti taas ruoka tarjolla.
 
Molemmilla kerroilla saatiin ruoat, leivät, jälkkärit ja kahvit.
Nopeat synnytykset, sairaalassa n.3h kun oli vauva jo sylissä ja päiväsaikaan niin ei nälkä kerennyt tulemaan. Itse halusin vain juoda, ruoka ei maistunut ja mies joi kahvit.
Ja osastolle viedessä oli heti taas ruoka tarjolla.
niin ja siis, molemmilla kerroilla myös mieheltä kysyttiin ottaisiko jotain syötävää/juotavaa.
 
"vieras"
Alatiesynnytys Oys:ssa ja meille kärrättiin kakkukahvit yöllä kello 2. Vauva syntyi jo klo 23, mutta pari tuntia meni kun kursivat mua kokoon. Sen jälkeen kahviteltiin :) ja tämä vuonna 2010.
 
oysissa
ainakin oysissa tarjoillaa synnytyssalissa kahvit ja välipalaa synnytyksen jälkeen heti kun lääkäri antaa luvan syömiseen.

Heräämössä ei kuitenkaan tarjoilla mitään.
 
a_p
Pitääkin kysäistä mieheltä huomeniss onko se saanu mitään silloin ku oon ite ollu leikkaussalissa. Voihan se olla että miehestä on pidetty huolta, mutta ei oo vaan siitä minulle maininnut/tullut puheeksi. Ei niin että maailman tärkein asia olisi, mutta ihan mielenkiinnosta.
 
eitaidettusaada
jaa-aa ei vissiin saatu kyllä yhtään mitään syötävää, enpä mä kyllä muistakkaan paljon mitään siitä synnytyksen jälkeisestä ajasta, tuska oli niin helvetillinen kun lapsi kuoli..
 

Yhteistyössä