Oletteko saaneet sairaalassa kahvit synnytyksen jälkeen sinulle ja miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja mitinpä vain
  • Ensimmäinen viesti
"himpula"
Olen synnyttänyt kolmessa eri HUS:n alueen sairaalassa ja joka kerta on synnytyksen jälkeen saatu kahvia ja leipää sekä minä, että mies. Kakkonen syntyi iltapäivällä ja silloin molemmat taidettiin saada ihan lämmin ruoka synnytyssaliin vaikka mies ei edes ollut jäämässä perhehuoneeseen. Kolmannessa synnytyksessä meidät vietiin vauvan virvoittelun jälkeen syuoraan lapsivuodeosastolle ja sinne tuotiin sit aamupala kahveineen, kun ei enää palattu synnytyssaliin. Ei tosin mitään kakkuja tai konjakkeja olla ikinä saatu. Niin ja kaikki ovat olleet normaaleja synnytyksiä.
 
"vieras"
Sairaalassa jossa kaksi ensimmäistä syntyivät sai kuoharipullon. Ei olla tosin juotu niitä vieläkään.

Kahvia on aina saanut hakea koska haluaa, tai on tuotukin tarvittaessa.

Viimeisemmän kohdalla ei saatu mitään erityistä, kahvia oli toki tuollakin tarjolla koko ajan.
 
"sondersson"
Jotakin on molemmilla kerroilla saatu mut ei mitään muistikuvaa mitä.

Mun ymmärtääkseni leikkaussalissa ei pahemmin mässäillä ja kun pääsee huoneeseen niin sit onkin jo ihan oikeet ruuat.
 
noup
Mulla kaks lasta syntynyt kiireellisellä sektiolla ja ei olla kyllä mitään ruokaa sen jälkeen saatu. Tosin ei ollut siinä vaiheessa nälkäkään ainakaan minulla. Mies olis voinut jotain halutakin.
 
"vieras"
Ekassa synnytyksessä, mulle sekä miehelle molemille omat tarjottimet, voileipiä, jogurttia, omenamehua, teetä/kahvia ( ja mulle konjakkia). Aamiaiskamaa siis vaikka illalla olikin, maistui kyllä. Toisessa ei mitään ennen seuraavaa päivää (hätäsektio).
 
"vieras"
Täytyy sanoa, että en muista, miten ekalla kerralla oli. Jäi mieleen vain se, että kätilö sanoi joutuvansa tarjoamaan kakkukahvit työkavereilleen, kun napanuora oli yli metrin. Tokalla kerralla oli aamu, ja toivat saliin leipiä , jogurttia ja mehua. Kahvia en halunnut.
 
"Kifa"
Tyksissä tuotiin ainakin synnytyksen jälkeen ruhtinaallinen välipalatarjotin jossa oli tuoremehua skumppalaseissa, leipää ja päällisiä, jugurttia, mehukeittoa, vanukasta ja mitä vielä. Kahviakin olisi saanut mutten ottanut kun oli ilta.
 
"vieras"
Ekasta sain vasta yömyöhään leipää kun valitin nälkää..syntyi kyllä jo ennen kuutta illalla mutta jouduin leikkaussaliin synnytyksen jälkeen.

Toka syntyi aikasin aamulla ja saatiin kaakaota, sämpylöitä, kahvia ja jugurttia
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27624903]Ekasta sain vasta yömyöhään leipää kun valitin nälkää..syntyi kyllä jo ennen kuutta illalla mutta jouduin leikkaussaliin synnytyksen jälkeen.

Toka syntyi aikasin aamulla ja saatiin kaakaota, sämpylöitä, kahvia ja jugurttia[/QUOTE]

Lisäys: että oli myös kuohuviinilasilliset pommacia molemmille.
 
Joo. Ekalla kerralla äitini söi karjalanpiirakat ja muut emmeet, kun minut kärrättiin leikkuriin parsittavaksi. Toisella kerralla itselläni oli sudennälkä ja doulani kanssa tyhjensimme tarjottimen. Saimme mieheni kanssa teetä ja karjalanpiirakoita sekä keksejä munasolupunktionikin jälkeen.
 
Poitsu synty aamulla, joten sain kahvia, mehua, voileipiä ja jogurttia. En muista tarjottiinko miehelle mitään, saattoi olla, mutta ei ainakaan syönyt mitään. Tuntui kyllä hassulta hörppiä kahvia ja syödä aamupalaa ihan normaalisti kun ihan hetki sitten oli vääntänyt poikaa maailmaan jumalattomissa tuskissa.
 

Yhteistyössä