Oliko se nyt niin,että sinne Hoploppiin saa jättää ne mukelot leikkimään siksi aikaa kunitse käy asioilla?

  • Viestiketjun aloittaja "jukra"
  • Ensimmäinen viesti
"jukra"
Itsellä olisi asioita kupungilla huomenna ja lapsi pitäisi saada hoitoon,mut en saa ketään hoitamaa sitä. Voiko siis sinne Hoploppiin viedä pariksi kolmeksi tunniksi,et pääsisin käymää asioillani?
 
"vieras"
Voit! Ja nykyään sitä leikkiaikaa ei ole rajoitettu eli voit viedä heti aamusta ja hakea illalla. Me teemme noin kerran kuussa ja saadaan viettää päivä laatuaikaa miehen kanssa <3
 
armiina
Joo, tottakai voi!

Ja jos Aava-Elisabet lyö jotain toista lasta, tulee itse lyödyksi tai kaatuu niin, että hampaat on kurkussa niin voit kans haastaa ne työntekijät oikeuteen!
 
"jukra"
Hei hieno juttu. Poistui sekin ongelma ja Kaius saa kavereita ihan varmasti sieltä se on niin sosiaalinen.
Miten onko seillä miten hoidettu imettäminen. Kaius ku vielä on ihan täysimetettävä.
 
armiina
[QUOTE="jukra";25941134]Hei hieno juttu. Poistui sekin ongelma ja Kaius saa kavereita ihan varmasti sieltä se on niin sosiaalinen.
Miten onko seillä miten hoidettu imettäminen. Kaius ku vielä on ihan täysimetettävä.[/QUOTE]

Työntekijöillä on kaikilla, miehilläkin, sellanen hormonilääkitys, että tissimaitoa piisaa. Sitä saa ostaa kotiinkin pakkasesta, siinä mehujäitten vieressä on niitä.
 
Siis eikö sinne muka saa jättää? Siis nyt niinkun ihan oikeeeesti! Mä kyllä muistaakseni jätin pikkusiskot sinne ja ite menin viereen kahville. Sovittiin vielä sen naisen kanssa joka siinä oli että koska tuun hakemaan. ?????????????????? Vai onko tää muuttunut kun tästä jo 2 vuotta ainakin aika.......?
 
"jukra"
Ihanaa,et on tollainen paikka, se on niin kätevä. meilläkin kun se on sinä matkan varrella kaupunkiin mentäessä. Pitää varmaan aloitta heti jollain pari kertaa viikossa totuttamaa. heti viiikoksi ei kannata mun mielestä jättää, jos tulee vaikka koti-ikävä. Pitäähän ne yötkin tarvittaessa? Meneekö lisämaksu.

Toi imetysjuttu ja koko hoito on kyl niin magee,et ei voi ku ihastella et tyäntekijät ovat valmiita tekemään kaikkensa. Miten ihmeessä sitä pystyisi edes imuroimaan tai laittamaan tiskejä koneeseen jos lapsi ei välillä pääsisi hoitoon mukavien setien ja tätien kanssa
 
armiina
Siis eikö sinne muka saa jättää? Siis nyt niinkun ihan oikeeeesti! Mä kyllä muistaakseni jätin pikkusiskot sinne ja ite menin viereen kahville. Sovittiin vielä sen naisen kanssa joka siinä oli että koska tuun hakemaan. ?????????????????? Vai onko tää muuttunut kun tästä jo 2 vuotta ainakin aika.......?
Ei saa. :)

Ilmeisesti joissakin Hoplopeissa on lastenhoitopalvelu vai mitä nuo tuossa ylempänä hölis, mutta en tiedä maksaako se jotain ekstraa sitten.
 
Khimaira
Siis eikö sinne muka saa jättää? Siis nyt niinkun ihan oikeeeesti! Mä kyllä muistaakseni jätin pikkusiskot sinne ja ite menin viereen kahville. Sovittiin vielä sen naisen kanssa joka siinä oli että koska tuun hakemaan. ?????????????????? Vai onko tää muuttunut kun tästä jo 2 vuotta ainakin aika.......?
sinne ei saa jättää alle 18-v lasta :stick:
 
kyllä täällä ainakin
joo, heti kun päiväkodista päästää niin vien joka pääivä sinne kersat. mulla on sellainen kk kortti. autossa syövät leipää niin jaksavat iltapalaa asti. huomenna heti aamusta starttaan sinne. aiemmin vein ne mummolaan mutta se kuoli niin johonkinhan mun ne pakko on viedä. tarviin lepoa itse.
 
skjg
Hoplopin sivuilta selviää että nykyään lastenhoitopalvelu on vain Lappeenrannassa ja Lahdessa ja vain perjantaisin. Aiemmin oli Sellossakin mutta se lopetettiin koko paikka. Maks. hoitoaika 2 h ja siitä tosiaan kerrotaan kassalla että haluaa jättää hoitoon eikä tule itse mukaan.
 

Yhteistyössä