OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:06 vieras kirjoitti:
TÄÄ OLI PROVO TAUKIT HERNEEN NENÄÄN VETÄJÄT!!!! :kieh:
kyllä näitä tapahtuu aivan oikeesti. ite kerroin tuonne aiemmin omasta tilanteestani. viime yönä tuli vietettyy taas aikaa tämän erään varatun miehen kans
 
harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:06 onego kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:04 ihmeellistä kirjoitti:
Jos kerta oot noin mahtava nainen,niin kuinka et kelpaa kellekkään ykköseks,vaan pitää olla kakkonen?
kakkonen paikka voi olla myös parempi kun ykkönen.kaikille ei sovi ykkönen paikka.
kyllä se kakkosena oleminen joskus saattaa olla se parempi vaihtoehto mut en mä ainakaa haluu loppuelämääni olla kakkonen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:24 Eve kirjoitti:
Naurettavinta teissä on se, että syyllistätte MINUA, ettekä miestä ollenkaan! :D Tyypillisiä kulahtaneita mutseja, onkohan minunkin salarakkaan vaimoke yksi teistä.

Juu JA AJATELKAA KUINKA KÄTEVÄÄ MINULLE, MINÄKIN SAAN RAKASTELLA KOTONA OMAN MIEHEN KANSSA JA PANNA TÄTÄ TOISTA SALAA JOSSAKIN! Aivan yhtälailla minä saan tässä suhteessa, kuten mieskin. ;)
Tuota tuota.... mut eihän tässä tarvitse syyllistää sua eikä miestä ku se teille on "hyvä järjestely".... Toi eka lause jotenki särähtää...ihan kuin hakisit itselles hyvää omaatuntoo täältä. Kaduttaako?

Toiseks ethän sä oo ku kerran pannu joten ..... kannattaako vielä hehkuttaa sitä salarakkautta niin hirveesti. Tuu sitte kehuun ku oot pannut useammin ku kerran.

Kolmanneks ainahan ne lupaa ja lupaa ja lupaa.... Miks odottaa vuos muuttoo? Miks ei tässä ja `nyt?

 
eve
En todellakaan ole provo, en ymmärrä mikä tässä on nyt niin vaikea uskoa? Valitettavasti nämä pettämiset yms. ovat aika monelle ihmiselle arkipäivää, niin lihaville kuin laihoille, perheenisille ja -äideille, työssäkäyville ja työttömille, nuorille ja vanhoille... Itsetunnosta riippumatta.

Ehkä olen vain syvästi ihastunut tähän mieheen, mutta voi olla, etten koskaan uskaltaisi heittäytyä täysillä suhteeseen (ei salaiseen sellaiseen) hänen kanssaan. Tällainen silloin tällöin tapailu, asioiden jakaminen (puhumme usein useita tunteja puhelimessa, keskustelemme molempien elämästä, toisistamme ja mahdollisuuksistamme yhdessä, hänen tyttärestään, yms. -kuten hyvät ystävät tekevätkin) ja välillä hyväily, suutelu, seksi.. Ehkä tämä sopii juuri meille ja antaa piristystä tulevaan.

Ne, ketkä tuomitsevat -tuomitkoon, ei hidasta minua. Olemme sopineet miehen kanssa yhteiset säännöt, eli emme loukkaa tahallisesti toisiamme. Pystyn kyllä luottamaan häneen ja hän minuun. HÄNEN avoliitostaan en ota vastuuta, ei se minulle kuulu. En ole miestä mihinkään pakottanut tai vaatinut, eikä mies minua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Tiedän, ettei hänellä ole muita naisia. Ja tiesin myös sen, minkälainen ryöpytys täältä tulee -harmi vaan kun te ette tiedä totuutta, te luulette mitä luulette. Siitä vaan! =) Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
oletpas sinisilmäinen tai nuori jompa kumpa :) ei se mies sinusta välitä vaan halusi vaan illan viihdykettä,mutta harmi että otit noin vakavasti asian :)
Ihanaa. :D Mun kohdalla vaan kävi niin että musta tuli illan viihdyke tuolle miehelle näköjään melko moneksi vuodeksi, kun naimisiin asti sen kanssa jouduin. :D :LOL:
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:58 JepJep kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:24 Eve kirjoitti:
Naurettavinta teissä on se, että syyllistätte MINUA, ettekä miestä ollenkaan! :D Tyypillisiä kulahtaneita mutseja, onkohan minunkin salarakkaan vaimoke yksi teistä.

Juu JA AJATELKAA KUINKA KÄTEVÄÄ MINULLE, MINÄKIN SAAN RAKASTELLA KOTONA OMAN MIEHEN KANSSA JA PANNA TÄTÄ TOISTA SALAA JOSSAKIN! Aivan yhtälailla minä saan tässä suhteessa, kuten mieskin. ;)
Tuota tuota.... mut eihän tässä tarvitse syyllistää sua eikä miestä ku se teille on "hyvä järjestely".... Toi eka lause jotenki särähtää...ihan kuin hakisit itselles hyvää omaatuntoo täältä. Kaduttaako?

Toiseks ethän sä oo ku kerran pannu joten ..... kannattaako vielä hehkuttaa sitä salarakkautta niin hirveesti. Tuu sitte kehuun ku oot pannut useammin ku kerran.

Kolmanneks ainahan ne lupaa ja lupaa ja lupaa.... Miks odottaa vuos muuttoo? Miks ei tässä ja `nyt?
Ehkä muutto on vain yhteinen, salainen haaveemme, jonka toteutumisesta emme ole kumpikaan millään tavoin varmoja. Se on ehkä haave, joka kuljettaa meitä eteenpäin, jota miettiä, kun on ikävä toista. Ja en voi muuttaa vielä yhtään mihinkään, minulla on sen verran hyväpalkkainen ja mielekäs työ täällä nyt, ja vasta vuoden päästä on siirto muualle.

Ja en mä KEHU, mun oli pakko purkautua johonkin, pakko päästää mun tunteet pintaan, pohtia niitä näin "ääneen". Voit kuule olla varma, että seuraavan tai sitä seuraavan tai sitä seuraavan jne. kerran jälkeen mua ei täällä näy, ei se sitten enää ole uusi asia =)

Ja tuossa mikä on lainattu kirjoittamastani, viimeinen osio, olen kirjoittanut sen vastaukseksi jollekin, joka sanoi, että "ajattele kuinka kätevää miehelle, mies saa nyt rakastella vaimoaan ja panna sua jossain salaa".
 


apua.mun mies kyllä liirum laarutteli mulle juuri tuollaisia ja yhdessä ollaan yhä , nyt 8. vuosi menossa. ja mies oli vielä naimisissa kun tavattiin, mutta liitto oli todellakin huono. sellaisiakin ihan oikeasti on. ja niistä monet eroaa. ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?

[/quote]

Joo, mullakin vähän samantapaisia kokemuksia kuin yllämainitulla... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:02 LeeLoo kirjoitti:
Ei v... mitä hulluja sitä onki. Rikkoo jonkun perheen ja sitten tulee tänne sitä hehkuttamaan.
Tiedätkö mä olin niin viisas, että pidin naamani kiinni täällä silloin kun tilanne oli päällä (täällä kun moraali kukkii ja näppis laulaa jokaisella kun tilanne on ap:n kaltainen), mutta hehkutan nyt jälkeepäin: me rikottiin molempien perheet, eikä tajuta edes katua. :D Meissä on pakko olla jotain vikaa. :D Mutta mitä hittoa sille sitten tekee: kun kemiat toimii niin ne toimii, ja hyvä niin. ;)
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:02 LeeLoo kirjoitti:
Ei v... mitä hulluja sitä onki. Rikkoo jonkun perheen ja sitten tulee tänne sitä hehkuttamaan.
En mä ole kenenkään perhettä rikkonut, en mä voi miestä pakottaa pysymään perheensä kanssa. En mä ole edelleenkään vastuussa siitä, mitä mies tekee. Minä teen omat ratkaisuni, toimin kuten haluan. Mieskin tehköön kuten parhaaksi näkee. Suhde loppuu, jos jompikumpi meistä -minä tai mies- niin haluaa. Tähän mennessä ei ole halunnut.

Ja kyllä, on pakko hehkuttaa ja käsitellä tuntojani ääneen. Jos se sinua niin loukkaa, niin lähde vaikka lenkille purkamaan paineita. On oikeasti hauskaa, kun täällä aloitetaan hirveä mellakka ja ryöpytys, vaikka tuskinpa kukaan teistä on mikään puhdas pulmunen ja jos onkin, niin kaipaatte kuitenkin jotain jännitystä elämäänne. Ihan turhaan te alatte tuomita, kun ei ne teidän volisemiset minun elämääni vaikuta. Mutta ihan vapaasti vaan, haukkuminen tervetullutta, tieten tahtoenhan tämän aloituksen tänne laitoin! Ei se minua loukkaa =)
 
LeeLoo
Eve, miltä tuntuu olla osallisena rikkomassa pienen ihmisen elämää? Elämässä usein käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huvittavaa, miten täällä todistelet vääriä tekojasi, ja kuitenkin kirjoituksistasi kuultaa läpi syyllisyys ja häpeä. Tuskin nämä muut rupsahtaneet äidit täällä palstalla (vai miten nyt sanoitkaan) ovat niitä ketkä ovat mokanneet.. Ja ikävää että sinulla on noin yksipuolinen käsitys siitä että täällä kaikki ovat "rupsahtaneita vanhoja känttyjä jotka elävät ikävässä pariuhteessa, ja sinunkaltaiset salarakkaat sitten käyvät viihdyttämässä heidän puutteessa eläviä miehiään." Ei taida mennä ihan niin..Oletko itse kenties rikkonaisesta perheestä kun haluat kostaa viattomille omaa tyhjiötäsi noin katkerana?
 
NuoriAikuinen
Just just.. luin vaan tuon alotuksen. Jos tämä nyt oli sitten totta niin miksi tuosta tänne piti kirjoittaa.. toi oli lähinnä vaan toteamus että asiat on näin, eihän tossa edes haettu mielipidettä tai ylipäätään yhtikäs mitään.. taitaa vaan joku haluta sekoittaa soppaa, ei tuossa avautumisessa varmaan sen kummempaa motiivia ollut..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:08 äiti kirjoitti:
Tämä on tarinaa tämä ei ole totta!

Ei noin lapsellista voi tapahtua!
kyllä kuule voi.. valitettavasti on ihmisiä joille vaan oma napa merkkaa, muita voi satuttaa niin paljon kun sielu sietää mut jos omalle kohdalle sattuu sama ni kyllä silloin ollaan itkemässä.
 
elämää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 LeeLoo kirjoitti:
Eve, miltä tuntuu olla osallisena rikkomassa pienen ihmisen elämää? Elämässä usein käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huvittavaa, miten täällä todistelet vääriä tekojasi, ja kuitenkin kirjoituksistasi kuultaa läpi syyllisyys ja häpeä. Tuskin nämä muut rupsahtaneet äidit täällä palstalla (vai miten nyt sanoitkaan) ovat niitä ketkä ovat mokanneet.. Ja ikävää että sinulla on noin yksipuolinen käsitys siitä että täällä kaikki ovat "rupsahtaneita vanhoja känttyjä jotka elävät ikävässä pariuhteessa, ja sinunkaltaiset salarakkaat sitten käyvät viihdyttämässä heidän puutteessa eläviä miehiään." Ei taida mennä ihan niin..Oletko itse kenties rikkonaisesta perheestä kun haluat kostaa viattomille omaa tyhjiötäsi noin katkerana?
Tämä oli hienosti kirjoitettu. :flower: Täysi peesi.
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 LeeLoo kirjoitti:
Eve, miltä tuntuu olla osallisena rikkomassa pienen ihmisen elämää? Elämässä usein käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huvittavaa, miten täällä todistelet vääriä tekojasi, ja kuitenkin kirjoituksistasi kuultaa läpi syyllisyys ja häpeä. Tuskin nämä muut rupsahtaneet äidit täällä palstalla (vai miten nyt sanoitkaan) ovat niitä ketkä ovat mokanneet.. Ja ikävää että sinulla on noin yksipuolinen käsitys siitä että täällä kaikki ovat "rupsahtaneita vanhoja känttyjä jotka elävät ikävässä pariuhteessa, ja sinunkaltaiset salarakkaat sitten käyvät viihdyttämässä heidän puutteessa eläviä miehiään." Ei taida mennä ihan niin..Oletko itse kenties rikkonaisesta perheestä kun haluat kostaa viattomille omaa tyhjiötäsi noin katkerana?
Hah, ala vielä enemmän arvailemaan ja heittelemään oletuksia minun elämästäni tai menneisyydestäni :LOL: Kiitos kysymästä, vanhempieni 24-vuotinen avioliitto voi edelleen hyvin. Mulla ei ole elämässäni mitään tyhjiötä, että sen kun lähdet täyttelemään omia tyhjiöitäs siitä.

Ei minulla ole tuollainen käsitys KAIKISTA äideistä, kunhan laukaisin kommentin teille hyökkääjille, ja tiesin sen sattuvan eräisiin.

TOTTA KAI tunnen jonkinlaista syyllisyyttä, mutta päälimmäisenä tunteena minulla on onni, hyvä olo, ihastuminen... Mutta en ole todellakaan niin typerä, ettenkö tietäisi tehneeni väärin.

Ja USKO NYT HEL.VETTI että minä en ole vastuussa miehen tekemisistä, jos hän haluaa itse "rikkoa" perheensä, rikkokoon. Tuskinpa niin tekee, tämä meidän suhde pysyy aina salassa siihen asti kunnes joskus loppuu. Mistäs sen tietää miten tässä elämässä käy. Tuleeko meistä mitään vai ei, sen näkee joskus. Ei se nyt ole maailmanloppu vaikkei tulisikaan, jos niin luulette ;) Ihana ihminen on se mies ja läheinen ystävä, ei se käsitys muutu vaikka tiemme erkanisivatkin. En mä ole alkamassa piirittää häntä tai hänen perhettään :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:13 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:08 äiti kirjoitti:
Tämä on tarinaa tämä ei ole totta!

Ei noin lapsellista voi tapahtua!
kyllä kuule voi.. valitettavasti on ihmisiä joille vaan oma napa merkkaa, muita voi satuttaa niin paljon kun sielu sietää mut jos omalle kohdalle sattuu sama ni kyllä silloin ollaan itkemässä.
Joskus voi olla ihan hyvä pitkällä tähtäimellä vähän ja hyvin lyhyen aikaa satuttaa muita jos sillä saa itselleen sellaisen onnen ja parisuhteen mitä on kaivannut ja halunnut. Mutta toisaalta, tahallista asioiden pitkittämistä en ymmärrä mitään: jossain vaiheessa kun on kuitenkin valittava kahdesta hyvästä parempi.
 
peesi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:16 elämää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 LeeLoo kirjoitti:
Eve, miltä tuntuu olla osallisena rikkomassa pienen ihmisen elämää? Elämässä usein käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huvittavaa, miten täällä todistelet vääriä tekojasi, ja kuitenkin kirjoituksistasi kuultaa läpi syyllisyys ja häpeä. Tuskin nämä muut rupsahtaneet äidit täällä palstalla (vai miten nyt sanoitkaan) ovat niitä ketkä ovat mokanneet.. Ja ikävää että sinulla on noin yksipuolinen käsitys siitä että täällä kaikki ovat "rupsahtaneita vanhoja känttyjä jotka elävät ikävässä pariuhteessa, ja sinunkaltaiset salarakkaat sitten käyvät viihdyttämässä heidän puutteessa eläviä miehiään." Ei taida mennä ihan niin..Oletko itse kenties rikkonaisesta perheestä kun haluat kostaa viattomille omaa tyhjiötäsi noin katkerana?
Tämä oli hienosti kirjoitettu. :flower: Täysi peesi.
Ja mä uskon onneks siihen että jotka toisten perheitä rikkoo,saa sen takas elämässään jollain lailla
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:18 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 LeeLoo kirjoitti:
Eve, miltä tuntuu olla osallisena rikkomassa pienen ihmisen elämää? Elämässä usein käy niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huvittavaa, miten täällä todistelet vääriä tekojasi, ja kuitenkin kirjoituksistasi kuultaa läpi syyllisyys ja häpeä. Tuskin nämä muut rupsahtaneet äidit täällä palstalla (vai miten nyt sanoitkaan) ovat niitä ketkä ovat mokanneet.. Ja ikävää että sinulla on noin yksipuolinen käsitys siitä että täällä kaikki ovat "rupsahtaneita vanhoja känttyjä jotka elävät ikävässä pariuhteessa, ja sinunkaltaiset salarakkaat sitten käyvät viihdyttämässä heidän puutteessa eläviä miehiään." Ei taida mennä ihan niin..Oletko itse kenties rikkonaisesta perheestä kun haluat kostaa viattomille omaa tyhjiötäsi noin katkerana?
Hah, ala vielä enemmän arvailemaan ja heittelemään oletuksia minun elämästäni tai menneisyydestäni :LOL: Kiitos kysymästä, vanhempieni 24-vuotinen avioliitto voi edelleen hyvin. Mulla ei ole elämässäni mitään tyhjiötä, että sen kun lähdet täyttelemään omia tyhjiöitäs siitä.

Ei minulla ole tuollainen käsitys KAIKISTA äideistä, kunhan laukaisin kommentin teille hyökkääjille, ja tiesin sen sattuvan eräisiin.

TOTTA KAI tunnen jonkinlaista syyllisyyttä, mutta päälimmäisenä tunteena minulla on onni, hyvä olo, ihastuminen... Mutta en ole todellakaan niin typerä, ettenkö tietäisi tehneeni väärin.

Ja USKO NYT HEL.VETTI että minä en ole vastuussa miehen tekemisistä, jos hän haluaa itse "rikkoa" perheensä, rikkokoon. Tuskinpa niin tekee, tämä meidän suhde pysyy aina salassa siihen asti kunnes joskus loppuu. Mistäs sen tietää miten tässä elämässä käy. Tuleeko meistä mitään vai ei, sen näkee joskus. Ei se nyt ole maailmanloppu vaikkei tulisikaan, jos niin luulette ;) Ihana ihminen on se mies ja läheinen ystävä, ei se käsitys muutu vaikka tiemme erkanisivatkin. En mä ole alkamassa piirittää häntä tai hänen perhettään :D
et ole vastuussa miehen tekemisistä, mutta yhtä moraaliton kuin mies koska tiedät makaavasi varatun kanssa. aina voi sanoa ei..
 

Yhteistyössä