Olipas kiva tulla kotiin.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä harrastan kotona paljon sitä, että annan 2 vaihtoehtoa miehelle, tyyliin että imuroitko vai tiskaatko? Saa sitten itse valita mieleisemmän homman, ja minä teen sitten sen jäljelle jäävän... Meillä kyllä mies siivoo aina joskus, mutta oma-aloitteisuus puuttuu myös.
:LOL: Ihana. Tää on sama mitä harrastetaan 3-vuotiaalle: otatko maitoa sinisestä vai vihreästä mukista, saat "valita." Peseekö isi vai äiti hampaat, saat "valita".

No mutta, miehethän ovat ikuisia lapsia :D
 
Siis ymmärsinkö mä nyt oikein että lapset hoidossa ja miehellä vapaapäivä ja tollasta jälkee saaneet aikaan?? :eek: :eek: :eek: Mä kyllä antasin kuulla kunniansa tollasen miehen. |O Ei tosiaan ihme jos sua suututtaa eikä toi oo mun mielestä mikää pikkujuttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä sit ihme ole jos ei miehes imuriin koske. toivottavasti teiän lapset koskee. miten joku voi haluta ukokseen tollasen ottaa?
No sori että otin.. eipä lukenu ottassa että en sitten imuroi, siivoa, tiskaa, tee mitään kotona.. :headwall:
Lukiko siinä sitten että: olen mulkku ja aivoton, enkä tulevaisuudessa tee kotihommia vaan olen sovinistisika?

Ja silti otit mieheksesi tollaisen :headwall:
Älä nyt ainakaan tapa sitä, siitä meinaan saa saman mitä ihmisestäkin :xmas:
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Miten voikin pieni asia suututtaa niin helvetisti?!

Tulin äsken koulusta kotiin ja kämppä on niin kuin räjähdyksen jäljiltä.. lasten aamupuurot koskemattomina keittiön pöydällä.. miehen astiat oli sentään nostettu tiskipöydälle.. sohvalta patjat levitetty, pedit petaamatta.. yms.. kaiken kukkuraksi anopin tämän iltasta vierailua varten säästämäni piimäkakku oli olohuoneen lattialla! muksut oli syöny sitä nälkäänsä.. vitsi olis mies nyt sen verran voinu kattoa että lapset syö ruokaa eikä sotke paikkoja.. :headwall: :headwall:

Noinkin pieni asia ja mä taas romahdin ihan täysin.. :'(
no voi helvetti...vähemmästäkin menis hermot. :(
no menis itse kullakin. mä tekisin varmaan niin et häippäisisin itse illaksi johonki ja sanoisin isukille et hoida sä kuule tää äitis vierailu, ja siivotkaa ensin - moro.
Juuri näin tekisin itse! Menisin varmaan yöksi hotelliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Miten voikin pieni asia suututtaa niin helvetisti?!

Tulin äsken koulusta kotiin ja kämppä on niin kuin räjähdyksen jäljiltä.. lasten aamupuurot koskemattomina keittiön pöydällä.. miehen astiat oli sentään nostettu tiskipöydälle.. sohvalta patjat levitetty, pedit petaamatta.. yms.. kaiken kukkuraksi anopin tämän iltasta vierailua varten säästämäni piimäkakku oli olohuoneen lattialla! muksut oli syöny sitä nälkäänsä.. vitsi olis mies nyt sen verran voinu kattoa että lapset syö ruokaa eikä sotke paikkoja.. :headwall: :headwall:

Noinkin pieni asia ja mä taas romahdin ihan täysin.. :'(
:hug: mua alkoi väsyttää kun luin tekstis. Näytti olevan niin turkasen paljon tekemättömiä töitä... :hug: :hug:
 
expalvelija
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Miten voikin pieni asia suututtaa niin helvetisti?!

Tulin äsken koulusta kotiin ja kämppä on niin kuin räjähdyksen jäljiltä.. lasten aamupuurot koskemattomina keittiön pöydällä.. miehen astiat oli sentään nostettu tiskipöydälle.. sohvalta patjat levitetty, pedit petaamatta.. yms.. kaiken kukkuraksi anopin tämän iltasta vierailua varten säästämäni piimäkakku oli olohuoneen lattialla! muksut oli syöny sitä nälkäänsä.. vitsi olis mies nyt sen verran voinu kattoa että lapset syö ruokaa eikä sotke paikkoja.. :headwall: :headwall:

Noinkin pieni asia ja mä taas romahdin ihan täysin.. :'(
:hug: mua alkoi väsyttää kun luin tekstis. Näytti olevan niin turkasen paljon tekemättömiä töitä... :hug: :hug:
minä palkkasin siivoojan ja jätin miehen lautasen pois pöydästä. säästy ruokarahha .. pesin vain lasten ja omat pyykit. miehen tavarat keräsin 2n isoon pahvilootaan mitä löytyi tieltäni.
meni pari viikkoa kun vaatteennsa loppu.einekset yllästytti sek ruokakaupassa useaan otteeseen käynti kun ei muuistanut ostaa itelle kaikkea.

jo alkoi maistua yhteistyö.
 

Yhteistyössä