Olisiko hyvä pesukone?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=258237&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10057&categoryId=10271&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Tekisi niin mieli 8 kg:n pesukonetta tuon pyykkivuoren latistamiseen... sitä tuntuu kertyvän. :/

Onko tuo kyseinen kone hyvä vai voitteko suositella jotain muuta? :wave:
 
Upo on viho viimeinen pesukone, älä ainakaan sellaista osta. Meillä on Upon kone kerran jo takuu vaihdettu ja lisäksi 4 kertaa korjattu pari vuotta vanha kone. Samoin olen kuullut ongelmia monilta Upon koneisiin sortuneilta :whistle:
 
meillä electroluxin kone ollut puoli vuotta, ja hyvä on ollut. Olikohan vaan 7 kiloo mutta linko 1400 ja aivan huippu. Samaa hintaluokkaa kun toi hooveri Hooverista en osaa sanoa mitään, mutta Ellua voin suositella :D
 
Joo 7 kg konekin riittäisi kyllä oikein hyvin. =) Sama mielikuva mulla on ollut, että Electrolux ja LG ovat ainakin hyviä merkkejä. Miele on kai se pesukoneitten ferrari (ainakin omistajiensa mukaan :whistle: ) mutta on kai sikakallis.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:35 Hissukka kirjoitti:
Joo 7 kg konekin riittäisi kyllä oikein hyvin. =) Sama mielikuva mulla on ollut, että Electrolux ja LG ovat ainakin hyviä merkkejä. Miele on kai se pesukoneitten ferrari (ainakin omistajiensa mukaan :whistle: ) mutta on kai sikakallis.
Ei miele ole mitenkään sikakallis (n. 800e) kun ajattelet että se kestää OIKEASTI 20 vuotta =) Halpiskoneita (electrolux, upo, siemens ym) saat ostaa monta siinä ajassa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:37 sammakko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:35 Hissukka kirjoitti:
Joo 7 kg konekin riittäisi kyllä oikein hyvin. =) Sama mielikuva mulla on ollut, että Electrolux ja LG ovat ainakin hyviä merkkejä. Miele on kai se pesukoneitten ferrari (ainakin omistajiensa mukaan :whistle: ) mutta on kai sikakallis.
Ei miele ole mitenkään sikakallis (n. 800e) kun ajattelet että se kestää OIKEASTI 20 vuotta =) Halpiskoneita (electrolux, upo, siemens ym) saat ostaa monta siinä ajassa..
Jos ei se tuota enempää maksa verrattuna muihin, niin otanpa sen harkintaan. Mä luulin että se on vielä paljon kalliimpi. Sepä siinä onkin, että ei haluaisi mitään huonoa ostaa, kun tulee kovaan käyttöön...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:38 Hissukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:37 sammakko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:35 Hissukka kirjoitti:
Joo 7 kg konekin riittäisi kyllä oikein hyvin. =) Sama mielikuva mulla on ollut, että Electrolux ja LG ovat ainakin hyviä merkkejä. Miele on kai se pesukoneitten ferrari (ainakin omistajiensa mukaan :whistle: ) mutta on kai sikakallis.
Ei miele ole mitenkään sikakallis (n. 800e) kun ajattelet että se kestää OIKEASTI 20 vuotta =) Halpiskoneita (electrolux, upo, siemens ym) saat ostaa monta siinä ajassa..
Jos ei se tuota enempää maksa verrattuna muihin, niin otanpa sen harkintaan. Mä luulin että se on vielä paljon kalliimpi. Sepä siinä onkin, että ei haluaisi mitään huonoa ostaa, kun tulee kovaan käyttöön...
Miks mullakin on sellanen käsitys et 800e ei riitä Mielen koneesta?Eikö ne isompien koneiden hinnat ala jostain tonnista? saatan olla kyl väärässäkin mut näin muistan katelleeni jostain...
 
Jos olet sitä konetta kodinkonekaupasta ostamassa, niin muista ehdottomasti kysellä tarjousta, etenkin jos olet kerralla maksamassa pois. Aina on saatu reilusti listahintaa halvemmalla kone kuin kone. Etenkin noista kalliimman pään koneista sitä hintaa saa alemmaksi.

Miele on jonkin verran kalliimpi kuin muut koneet, mutta ei se ero mikään hirveä ole. Ei ole kauaakaan, kun ostettiin 5kg:n kone, mutta hintaa en enää muista.

Kyllä niistä koneista huomaa eron, kun sisään kurkkaa, mitä halvempi kone on, sitä surkeammat ja terävämmät pellit on sisällä, ainakin kun päältä täytettäviä katsoo. Upo oli vuosia sitten vielä huippumerkki, mutta on mennyt selvästi alaspäin.
 

Yhteistyössä