Olisiko teille ok, jos mies pitäisi poikamieskämppänsä et saa mennä sinne "lepäämään/olemaan rauhassa"?*tilannepäivitys*

mlps
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mikäli raha ei tässä asiassa ratkaise ollenkaan...
muuten käytännössä asuisi yhdessä perheen kanssa.
Ei, mut minä kyllä tarviisiin. olemme uusperhe, jossa lapset miehen. Mut eix saman asian ajas kesämökki ? Kai se sinne vois mennä huilimaan.
 
mies soitti duunimatkalta, kuulemma meinaa lopettaa tän sivutyönsä ja etsiä kunnon töitä kun tuskin kuulemma saa asuntolainaa kun sanoo tienaavansa nettipokerilla :D minä toki siihen et mistä meinaa kämpän ostaa ja se sano et MEILLE ostais yhteisen asunnon :eek: :LOL: ei se vissiin niin sitoutumiskammoinen ole mitä jotkut tässä ketjussa luulee :D B)
ja nyt epäilen et se kävi lukeen tän ketjun kun en oo sille puhunu mitään enää asiasta :xmas:
 
maija poppanen
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mies soitti duunimatkalta, kuulemma meinaa lopettaa tän sivutyönsä ja etsiä kunnon töitä kun tuskin kuulemma saa asuntolainaa kun sanoo tienaavansa nettipokerilla :D minä toki siihen et mistä meinaa kämpän ostaa ja se sano et MEILLE ostais yhteisen asunnon :eek: :LOL: ei se vissiin niin sitoutumiskammoinen ole mitä jotkut tässä ketjussa luulee :D B)
ja nyt epäilen et se kävi lukeen tän ketjun kun en oo sille puhunu mitään enää asiasta :xmas:
Kiva :flower: :)
 

Yhteistyössä