Olisiko teille ok, jos mies pitäisi poikamieskämppänsä et saa mennä sinne "lepäämään/olemaan rauhassa"?*tilannepäivitys*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten? Montako tapaa haluat että luettelen =) Ensimmäinen ja tärkein nyt kuitenkin se, että jos toinen ei halua, pakotettuna muuttaminen on perseestä. Sitten alkaa se kitinä, että "Mähän sanoin, ettei tämä toimi" jne jne ja jokaisen riidan yhteydessä, vaikka asia ei siihen liittyisikään.. Nyt asiat toimivat, miksi muuttaa niitä?
meinasin eka kirjoittaa et "enhän minä..." mut joo, on tämä mun kiukuttelu hiljaista painostamista :whistle:
en siis ole sanonut ukolle et haluan hänen sanovan kämppänsä irti, olen sanonut et jos tässä ollaan jonkun vuoden sisään lapsia tekemässä yhdessä (itse en tosin halua enää lisääntyä mut ukolla aika kova vauvakuume joten teen mielestäni jo aika ison asian et suhde olisi onnellinen) odotan et siinä vaiheessa on yhdessä asuttu 1-2 vuotta ja silloin se lapsi vasta häiritseekin sitä pelaamista joten paras ois nyt opetella pelaan "hälinässä" :kieh: :saint: :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten? Montako tapaa haluat että luettelen =) Ensimmäinen ja tärkein nyt kuitenkin se, että jos toinen ei halua, pakotettuna muuttaminen on perseestä. Sitten alkaa se kitinä, että "Mähän sanoin, ettei tämä toimi" jne jne ja jokaisen riidan yhteydessä, vaikka asia ei siihen liittyisikään.. Nyt asiat toimivat, miksi muuttaa niitä?
meinasin eka kirjoittaa et "enhän minä..." mut joo, on tämä mun kiukuttelu hiljaista painostamista :whistle:
en siis ole sanonut ukolle et haluan hänen sanovan kämppänsä irti, olen sanonut et jos tässä ollaan jonkun vuoden sisään lapsia tekemässä yhdessä (itse en tosin halua enää lisääntyä mut ukolla aika kova vauvakuume joten teen mielestäni jo aika ison asian et suhde olisi onnellinen) odotan et siinä vaiheessa on yhdessä asuttu 1-2 vuotta ja silloin se lapsi vasta häiritseekin sitä pelaamista joten paras ois nyt opetella pelaan "hälinässä" :kieh: :saint: :xmas:
ah, so. Jos mies kerta haaveilee yhteisistä lapsista, niin kyllä sitten varmaan on hyvä alkaa opetella sitä perhe-elämääkin. Vai meinaako hän viedä sen "oman" lapsensa aina mukanaan sinne omaan kotiinsa? Mutta keskustelua, ei painostusta, se ei toimi, ainakaan hyvään lopputulokseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
siis en ymmärtänyt onko se kämppä ollut hänellä aiemminkin? Vai nyt sen hankkisi?

Pokeria pystyy halutessaan pelaamaan missä vaan. Kysys vaikka Ilari Sahamieheltä kun nehän menee kahvilaankin pelaan ihan tieten tahtoen, ja joskus kännissäkin.

:D
on ollut aiemminkin :)
olisi mielenkiintoista tietää miten Patrik Antonius tekee työtään, sillä on pieni tytär.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIeras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä en ymmärrä mikä tässä on ongelma? Pelkäätkö että mies vie kämpille vieraita naisia? Etkö pelkää, että jos mies olisi päivätöissä, niin kävisi ruokatunnilla panemassa muita?
ei tässä oo kyse ollenkaan tämmöisestä. siksi mä tavallaan tän kyselyn tein et halusin selvittää oonko yksin ajatusteni kanssa. mut tosiaan jotenkin vaan häiritsee se toinen kämppä kun tännekkin saisi oman työhuoneen, ehdotukset ei oo vaan kelvannu.
ja toisekseen, on vain puhunut kuin ottaa sen kämpän takas käyttöönsä ja alkaa pelaan vaan siellä, on siis toistaiseksi koko kämppä siellä vaan varastona eli turhaan maksaa vuokraa 400e
kun on oltu mun mittakaavassa nyt tarpeeksi kauan yhdessä haluan siirtyä toiseen vaiheeseen eli asumaan kunnolla samankaton alle, vaikka onhan se jo nyt sitä mut silti et hakee postit sieltä jne. eihän naimisiinmenokaan suhdetta muuta mutta :kieh:
Olisit heti selittänyt. Me oltais voitu heti kertoa, että sun miehes on sitoutumiskammoinen.
no tämä selkis miulle kyllä jo heti ekasta viestistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Montako OIKEESTI onnellista paria tunnet, jotka on asunut pitempään yhdessä?
nyt en ymmärrä? ei tietenkään ole 24/7 ruusuilla tanssimista :eek:

Mulla on sellanen käsitys, että suhde pysyy tuoreempana jos ei asuta yhdessä. Voin olla väärässäkin.
no mie näen asian ihan samalla tavalla ko sieki. mutta ei se silti poista sitä tosiseikkaa että mie(kin) tunnen useita onnellisia pareja jotka on asuneet yli 10 vuotta yhessä. ovat sitoutuneet toisiinsa niin että sekä ne ylämäet että alamäet mennään yhessä

 
onnea teille
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
olen sanonut et jos tässä ollaan jonkun vuoden sisään lapsia tekemässä yhdessä (itse en tosin halua enää lisääntyä mut ukolla aika kova vauvakuume joten teen mielestäni jo aika ison asian et suhde olisi onnellinen)
teet lapsen vaikket itse halua lisääntyä, jotta suhde olisi onnellinen!?!?!?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnea teille:
teet lapsen vaikket itse halua lisääntyä, jotta suhde olisi onnellinen!?!?!?!
kyllä, en voi ajatella omaa persettäni tässä asiassa. miehellä ei ole omia lapsia entuudestaan, mielummin mä sen teen kuin et suhde kariutus siihen kun mies haluaa lapsen jota mä en halua tehdä. lapsi ei ole vielä millään tavalla ajankohtainen, vastahan mä tässä yritän "tutustua" :kieh:
enköhän mäkin kuitenkin olisi vauvasta onnellinen sitten jos se syntyy.
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi siitä pitää puhua "poikamiesboksina" jos se on kerran työhuoneeksi tarkoitettu?
miksei työhuone voisi olla samassa asunnossa? järjestelykysymys mielestäni.
meillä on yläkerta miehen valtakuntaa. sinne ei alakerran mölyt kuulu. mutta samassa kerroksessa aika mahdoton tehtävä saada äänet pidettyä ulkopuolella. jos ei sit vaikka laittais kuulokkeita päähän ja kuuntelis musiikkia, joka vaimentaa mökää.

Minusta tuollaiset kakkoskämpät ovat aina myös raha-kysymyksiä. jos on jo oma, niin senhän vois laittaa vuokralle eli teillä jää vuokrarahat saamatta.
 

Yhteistyössä