Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

Täällä kans yks pussikuurilainen. Nutrien sijasta käytän Cambridgeä, ko ne menee paremmin alas. Laihdutin viime kevään/kesän aikana noin 17kg, ja talven aikana pääsi salakavalasti kertymään viitisen kiloa takaisin. Kevään aikana olen yrittänyt käynnistää uutta laihdutusprosessia, mutta aina homma on kaatunut muutaman päivän jälkeen. Nutriletteilla yritin jokunen kuukausi sitten, mutta olivat vaan jotenki niin karmeita, ettei menny alas. Nyt sitten käytössä nuo Cambridge-pirtelöt ja ihan mukavasti on useampi päivä jo menny =)

Painoa tällä hetkellä 65,8kg eli viime lauantaista miinusta tullut melkein kilo B)
Pituutta mulla on 165cm, eli aletaan olla niillä rajoilla, että paino ei enää niin nopeasti tipu. Nesteet lähti toki näin alkuun sukkelasti, mutta enpä ole vielä aikuisiällä tainnut koskaan painaa alta 60kg. Tuo 60kg olisikin nyt tavote, ko siitä jäin viime kesänä harmittavan vähän. Ylimmillään paino kävi talven aikana 70kg:ssä, eli sentään jotain olen tässä kevään aikana saanu aikaseksi. Nyt tarttis ottaa se loppukiri ja viiminen rutistus, ja tiiän, että siihen tarvii jo ryhmätsemppistäki...

Aamupalaa tässä vasta ryystän; kaakaopirtelöä, ja maistuu edelleen ihan yllättävän hyvälle :p Aika suppea alkaa mullaki olemaan jo tuo makuvalikoima pussipirtelöissä; mansikka, banaani, kaakao ja minttukaakao. Lämpimät ei mene enää oleenkaan alas, eikä vanilja. Mutta nämä nyt käytössä olevat maut menettelee vielä. Nyt tuntus olevan taas oikea asenne ja motivaatio, ja sillä pääsee tuloksiin! Nuo kesäkoltut on kyllä motivoivia :D
 
Heippati hei!
Mukavaa kun poukkaa heräilee mukaan!
mulla toinen päivä siis menossa ja nyt en luovuta!EN! :kieh:
Lopen kyllästynyt läskejä kantamaan ja pursuilevia vatsamakkaroita! Mulla käytössä suklaapirtelö ja kanakeitto. Mansikasta en tykänny, mulla ihan hyvin menee alas, mut olen kuullut että nuo cambridgen pirtelöt parempia. Usea tuttuni laihduttanut niillä. Itselläni vaan tökkii vastaan niiden kallis hinta. Minä en opiskelijana saa edes kesäaikaan työkkäristä mitään, joten menen nutrilla!
Mulla painoa on kertynyt raskauksien ja repsahdusten myötä ruhtinaallisen paljon mutta yritän olla ajattelematta kokonaismäärää joka pudotettavana :ashamed: jokainen pudotettu kilo on saavutus! nyt positiivisella mielellä mennään.
Kiitos teidän mukana kulkevien :saint:
Mulla vetäny vattan ihan sekasii.. Mites muilla?
 
Heippa kaikki!

Vatsa ei ole sekaisin, mutta jos ilman määrästä voi jotain päätellä niin kohta on :x Suklaa nutrin on herkkua, mutta tämä kanakeitto on jotain mitä en ikinä tule tän kuurin jälkeen suuhuni pistämään!! Aivan järkyttävää.. Kasviskeiton maustin sitruunapippurilla ja sekaan 2 tomaattia, yritän nyt samaa kanalle.. Tomaattia ja mausteita lukuunottamatta yritän syödä pelkkiä pusseja 15 päivää.

Vaaka toimii jälleen. Äsken näytti 72,8, oli ihan pakko käydä heti kokeilemassa. Peukut pystyyn että aamupaino olis hyvin lähellä 72 tai alle..tuskin..

Nälkä ei oikein ole, kummasti koskee sisuksiin..olisko nälkä?? Ja suu kaipaa leipää keiton kaveriksi..

Mukavaa ja kevyttä iltaa kaikille ja aamulla uudet raportit ;)


Anu
 
Joo, toi kanakeitto oli minustaki ihan järkkyä :x Taisin kaks pussia sitä sorttia saaha alas silloin ko yritin Nutreilla, mutta loppupaketti jäiki koskemattomaksi. Samoin metsämarjaa on lähes täys paketti kaapissa. Se oli maultaan parempi, mutta jäi sauvasekoittimellaki jotenki jauhoseksi, niin että viimiset kulaukset melkeen yökkäytti... Siksi siirryin takas cambridgeen. Konsulentilta saa kuitenki pakettiin aina erimakusia pirtelöitä, niin ei tarvi pelkästään sitä yhtä tai kahta makua ryystää koko viikkoa. Lompakon päälle nuo nutritki käy, jos joutuu hamstraamaan kovin montaa sorttia, ettei heti kyllästyis...

Aamupaino tasan sama ko eilen. En tiä mikä tökkii. Punaset päivät mahollisesti tulossa, ko näin käy aina ko alotan soppakuurin. Sitten paino saattaaki ferraireiden takia jähiä l´ähes viikon melkeen samassa. Yritä tässä sitten juoda pelkkää pirtelöä, ko vaaka näyttää samoja lukemia joka aamu. Menee herppa!

Mutta koittakaahan muutki sinnitellä. Luovuttaa ei saa! Kyllä se siitä. Laihuttaminen todellakin on mahollista, ko itsekuri vaan pitää. Olen sen jo omakohtasesti kerran todennu.
 
Helou!

Kana-ja kasvisnutrit saa inhimillisen maksuiseksi kun lisää sekaan pilkottua tomaattia ja marinoitua raakaa sipulia :D Lisäksi olen syönyt muutaman itse leivotun leipäpalan. Alkoi tulla todella huono olo, ihan silmissä jo vippas. Kait juoksen sitten niin paljon täällä kotosalla että 500 kaloria on liian vähän..seli seli.. Kait se näinkin laskee, ainakin kaloreita on paljon vähemmän kuin normaalipäivissä on ollut.

Paino oli aamulla 71.9 mikä on hiukan alempi kuin aikaisemmat lukemat, jihuu..

Huomisaamua odotellessa..

Anu
 
Moi!
Piti tulla heti ripittäytyyn..
Olen koko päivän ollunna poissa kotoa ja anopin luona hommailemassa kaikenlaista kivaa :D
ainut huono puoli siinä etten anopille ole sanonut yrittäväni laihduttaa, kun heti alkaa mulle lukemaan liturgiat!
Hän siis hyvä sydämisyyden omaava ihminen ja syöttänyt tämän päivän mua |O huomenaamulla olen taas viisaampi. En kertakaikkiaan saanut sanotuksi etten syö! Jotenki en halua kertoa vielä kenellekkään, kun pelkään taas epäonnistumista!
Ilomielin kerron kyllä sitten kun joku huomaa että olen tuloksia saanut aikaiseksi.
Nyt pidän hetken taukoa ennenkuin menen anopille päiväksi. Kahvipöydässä saan hillittyä itseni ja juon kahvin mustana..
Kamala morkkis iski kyllä heti kun lähin kotio kohti :x
Maanantaina sitte tiedän onko tullu plussaa vai miinusta.
Anuaanua sama mulla että vähemmän kuiten kaloreita kuin normi päivässä, mutta eipä lannistuta.
 
Voi pah! Niin se mieki repsahin eilen. Poika tahto pizzaa, ja ko sitä eka pellillisen väänsin, niin aattelin samoilla sotkuilla tehä marjapiirakkaaki. Ja arvatkaapa pystyikö olemaan ite syömättä? No en :ashamed: Ja tämähän näky heti puolen kilon plussana puntarilla! Tänään on siis yritettävä skarpata. Onneksi älysin tunkea kaiken ylijääneen herkun pakkaseen hyvin pieninä annoksina. Sieltä niitä ei sulateta muutakuin pojalle. Ite en enää koske.

Lauantaina olis sitten tiedossa jonkusortin illanistujaiset, ja niissäkin on varmaan pakko jotain suuhunsa laittaa. Mulla vähän sama homma kuin glaudialla, en kehtaa muille näyttää laihduttavani taas. Tulee vaan ikävää kommenttia, että jokos ne nopsaan tiputetut kilot ovat tulleet takaisin. Kai se on lauantaina yritettävä mennä sitten vähillä hiilareilla niissä kekkereissä. Tarkoittanee salaattia ja lihaa, sekä kirkasta soodavedellä? Hui.

Aamu lähteny onneksi mukavasti käyntiin eilisestä huolimatta. Sai vissiin tyydytettyä syömisvimmansa, ja vatsalaukkukin ilmeisesti hylkii jo suurempaa ruokamäärää, kun tuli oikein äklö olo. Helpompi taas pysyä ruodussa. Ehkä. Mission impossible jatkuu...
 
Mulle ei todellakaan sovi tuo kuuma-nutrilet. Miten joku voi syödä noin monta lämmintä ateriaa päivässä?? Nytkin vedän aamulla ja illalla suklaapirtelön ja silti on vaikeaa saada syödyksi kolme lämmintä. NUtrien lisäksi on tänään mennyt muutama jauhelihapihvi jonne olen ujuttanut leivänkannikoista perunoihin ja kaikki siltä väliltä sekä sitä omaa leipää.. Näin jatkan jatkossakin..eli siis hyvästi täysnutraus.

Paino on laskusuuntainen, hitaasti mutta kumminkin..

MUlla on kirjatosta lainassa 2 Antti Heikkilän Hyvän olon keittokirjaa.. aika mielenkiintoista ja saa kyllä ajatuksia aikaiseksi. "Yksinkertainen" ruoka kyllä kiinnostaa kovasti ja tykkään kun olen tehnyt alusta alkaen itse, mutta aika paljon säästää aikaa ja hermoja jos käyttää edes osaks eineksiä..Ja monesti tulee halvemmaksi kuin että askartelis itse alusta loppuun asti.Pitää jatkaa opiskelua asian tiimoilta :D

Mukavia hetkiä..

Anu
 
Mulle ei oo sitte uponnu enää yhtää noi pirtelöt :ashamed: Mun nutraus on ohi :snotty: :ashamed: Noh mutta kun mä sen crossin saan niin sit kyllä lähtee (toivottavasti :snotty: ) ... Nyt ei varmaa pitäs mennä hehkuttaa mut silti ihan varovasti kuiskaten kerron et mun puotus on -3,7kg :D Eli -1kg vaik en oo nutrannu :D Mutta Shhhh... ettei vaan mun omatunto sitä kuule ja ala paisuun :headwall:
 
Mulla kans tökkii tooosi pahasti pirtelöt jotenki nyt pitäis saada muuta! Paino tänä aamuna 87,6kg joten pudotusta 4,3kg. Jihuu!!!=)
Nyt taidan yrittää muulla tavoin jatkossa, kirjoittelen kuiten tälle palstalle jos vielä mukana kulkijoita.
 

Yhteistyössä